Zoover
Hotel NH Düsseldorf City

Hotel NH Düsseldorf City

8,1

Prima hotel, metro om de hoek

Anna,
10-12-2017

Erg ruime, anti-allergenen kamer (met laminaat). Kamer zelf erg netjes, maar in badkamer (met douche) veel zaken slordig (leek wel vanuit verbouwing, net niet af, dubbelzijdige tape op deur zonder doel, verf op deur). Geen hinder van gehad. Lekker (hard) bed, geen last van geluid. Ik miste wel een waterkoker en theezakjes. Verder via touroperator geboekt (okt 2017) en op dat moment stond daar nog expliciet in de foto bij het hotel vermeld incl ontbijt. Wij dachten dus scherpe deal te hebben, maar volgens touroperator was dat voor ons niet van toepassing. Dag erna was bij touroperator eea aangepast. Maar dat kan je NH niet verwijten. Daardoor prijs/kwaliteit wat lager beoordeeld. Wij hebben hierdoor niet in hotel ontbeten (25 euro?) maar gezellig in Dusseldorf. Metrostation op nog geen 100 meter van hotel, 3 haltes van centrum. Echt top!

Wat een weelde!

Peter en Willeke.,
14-4-2017

Ideaal gelegen luxe hotel, in centrum, 10 min. wandel naar de wijk Altstadt. Allerlei restaurantjes in de buurt, naast het hotel rest.Rosie is helemaal prima. Ontbijt is zeer uitgebreid. En dan de kamer, wat een weelde, luxe, modern en mega groot! Wij deden een upgrade voor 20eu. per nacht naar kamer 511. Een soort penthouse met 15! ramen die op de bovenste verdieping helemaal om de hoek doorloopt. Echt king-size bed, grote badkamer, en 2 46- inch flatscreens! Grootste en meest unieke kamer van het hotel! Van harte aanbevolen. Gr. Peter en Willeke.

Centraal gelegen voor een stedentrip

Wim,
12-2-2017

Gelegen vlakbij de U-Bahn. Goed ontbijt.

Perfecte uitvalsbasis voor een citytrip/kerstmarkt

Paulus13
24-1-2016

Hotel NH Düsseldorf City is een perfecte uitvalsbasis voor een citytrip. Wij verbleven hier tijdens de kerstmarkten. 2 haltes met de metro en je bent in het centrum. Metrohalte is letterlijk de deur uit op de hoek. Overdekte parkeergarage wel wat aan de prijzige kant maar dat schijnt overal zo te zijn.

Rustige omgeving, mix van huizen en kantoorpanden.

Restaurant niet gebruikt.

prijs is te duur voor dit hotel

.marcusjan
12-12-2015

ont bijt zaal te wijnig ruimte voor aantal bezoekers. ontbijt matig word om 10-15 al opgeruimt .geen broodjes geen spek geen fruit na genoeg niets meer. bedden erg hard toilet houder stuk dus papier stond op de grond.u word bedankt!!

Keiharde bedden!

Theo Schopmeijer
24-12-2014

We hadden een boeking via veiling en de bevestiging van NH Nederland ontvangen. Ontbijt voor €10 moest apart worden afgerekend. Daar moesten we bij vertrek nog stevig voor praten... de receptie wilde ons €24 per persoon/dag in rekening brengen... Uiteindelijk hebben we haar kunnen overtuigen hoewel de door ons ingeleverde bevestiging 'zoek' was.

De bedden in dit hotel zijn keihard en dat komt gaat helaas ten koste van de beleving van dit verder overigens prima hotel.

prima hotel maar niet nog een keer

Saskia Luijmes
14-8-2014

Op zich net hotel, modern. Goede parkeervoorziening. Kamer wat klein en bedden te hard. Ik voelde de veren! Kussens te zacht: ik heb 2 nachten slecht geslapen. Ook andere oorzaak: geen water 's nachts, leidingen kapot! Er werd om 3u 's nachts geboord en getimmerd, naast onze deur! Ik heb dit 2x gemeld; excuses werden aangeboden en wij konden naar andere kamer. Niet gedaan, met de hoop dat t niet lang zou duren: dus wel! Slechte nacht. Is misschien overmacht van hotel maar toch...toen we dit meldden zei men dat dit medegedeeld was. Maar wij wisten van niks en ook niks zien hangen of briefje op onze kamer: dan waren we uiteraard geswitcht van kamer! Buffet konden we niet nuttigen, te weinig mensen in t hotel: diner was of zich prima. Heb naast 2 kleine handdoeken om extra paar handdoeken moeten vragen, er lag maar 1 dekbed op het bed en de chips uit de minibar was muf en niet lekker: hoefde ik niet voor te betalen. Het ontbijt werd strak om 10u opgeruimd, droge broodjes.

Geweldige stad

michelhaverkamp
3-8-2012

Prachtig hotel,mooie kamers en schoon,iedere dag schone lakens enz,

vriendelijk en behulpzaam personeel! Metro voor de deur.

Genoeg parkeer gelegenheid onder het hotel en omliggende straten.

Net hotel

jolanda
22-7-2012

Voor een weekend Dusseldorf leuk hotel. Met de metro zo in het centrum. Ontbijt is heel goed.

Perfecte plek

mac_karsten
6-1-2011

Zeer groot hotel met een luxe ontbijtbuffet. Om de hoek van het hotel een metro station waardoor je zo in hartje dusseldorf (of kerstmarkt in ons geval) staat. Kamer was groot genoeg. Niet echt super groot. Douche was in het bad.