Zoover

Kees
24-6-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Mooi park en een mooi huisje gehuurd , omgeving is ook mooi, jammer dat er die avond voor ons vertrek zeer veel muziek geluid uit een van de huisjes kwam, door jonge lui die de luid spaekers buiten hebben opgesteld op hun terras.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

een groot drama

albert
27-2-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

hier in dit park is echt niets goed, het huisje waar wij zaten was volgens ons al jaren niet meer verhuurd, het stonk er verschrikkelijk muf en alles wat er staat is zeker al 30 jaar oud, een kleine oude tv met alleen maar een paar Duitse zenders er op , de bedden vonden we nog het ergste , we hebben geen oog dicht gedaan, het zijn gewoon kinderbedden waar je in moet slapen, het park ziet er erg verwaarloost uit, er is ook niets open in de winter zelfs het restaurant is gesloten. van internet hebben ze daar ook nog nooit gehoord. nee ons zien ze daar nooit meer terug.

Heerlijk rustig!

LC
9-7-2016
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Als je volledig tot rustig wilt komen, leent dit park zich daar goed voor. Het ligt midden in de bossen. Het enige wat je 's ochtends hoort is de vogels. We hadden een compleet huisje met wasmachine en vaatwasser.

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi vakantiepark in mooie omgeving

Primula
1-5-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Ferienpark Twistesee ligt heel mooi in een bos aan een meer. Vanaf het park kan je makkelijk uitstapjes maken in het fraaie Sauerland. Aan het meer is een fijn strand, een aantal horecagelegenheden (één zelfs in het meer) en mogelijkheid om te waterskieën. De klim naar het meer is steil. Op het park is een leuke speeltuin. Het is de moeite waard om een huisje te huren rechtstreeks bij de eigenaar, sommige huisjes zijn namelijk qua inrichting en onderhoud zwaar verouderd. De punthuisjes in het park hebben een levensgevaarlijke trap met halve treden. Huisje 67 is fantastisch, zowel qua ligging (uitzicht op meer) als qua inrichting en comfort.

hel op aarde

wierdem
7-2-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

oude bende, alleen handig om ckv te halen in slot arolsen, douche, helft vd functies werkte niet, stonk, veel muggen, idioot steil om naar het meer te komen, waar alles gesloten was, om maar niet te spreken over slome harrie in zijn restaurant op het park en zijn nog meer scheve midgetgolfbaan. idioot koud snachts en belachelijk veel muggen in dit oude hok. zelfs de hond was niet blij hier.

prima

dieneke
15-12-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1

oud park maar wel netjes schoon. toen wij op het park zaten zat er bijna niemand. er waren hoogstens 7 huisje gevuld. Receptie was doordoor bijna niet open, restaurant was gesloten wat er naast zat. Verder is er op het park een leuke speeltuin voor de kinderen, en een mooi meer om langs te wandelen. Wel een stijl stuk om erbij te komen. Park is verder netjes onderhouden. Als je een kinderbedje erbij besteld neem wel een matrasje mee want wat ze erbij leveren is zeer slecht.

oud huisje in aardig park

Nathalie
8-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Oud ruim huisje, wel schoon. Waren met zijn 6-en dat was goed te doen. Strandje wel aardig, klein, veel zand, schuin en veel wespen. Zwembad in volkmarsen vonden wij erg leuk, springplanken, leuke glijbaan. Sommerrodelbaan aanrader maar voor trampoline ed allemaal bijbetalen. Maisdoolhof ook wel aardig maar ook hier oa boogschieten bijbetalen. VVV is hier zeer goed. Eten bij restaurant op camping nooit meer, eten was goed maar bediening heel slecht, 2,5 uur op onze schnitzel gewacht. Op het park aardige speeltuin maar verder niets te doen. Sochtends komt bakker langs met vers brood. Met kleine kinderen is de wandeling naar het meer een hele beproefing. Waterskien ziet er leuk uit. Eten bij o sole mio wel echt aan te raden geweldige italiaanse familie, erg leuk! Bad arolsen heeft alles qua winkels en de kermis was echt geweldig. De edersee stond wat droog en vonden wij niet veel aan. Leuk voor een keer maar niet voor herhaling vatbaar. Veel wespen en tijgermuggen om t huisje (nmr 140)

Prima en perfect!

Kampen
27-7-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

heerlijk park met erg mooie huisjes ,voor de kinderen van 4 en 8 waren er mooie en nette speeltuinen. Zeer vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie.Auto vrij park ,maar de wegen worden soms gebruikt door de tuinman ,dit is echter geen minpunt er word goed rekening mee gehouden dat er kinderen spelen. S avonds en s nachts super stil.prachtige veranda waar je heerlijk kan luieren.Zeer ruime huisjes voor 4 tot 6 personen. erg mooie omgeving. waterski baan op enkele minuten lopen.Zeker een aanrader . In de herfstvakantie gaan we zeker weer.

nooit meer

john
25-7-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

park was niet autovrij.

rondom het huisje lagen asbest resten van reparatie aan het dak. aan verlichting en sanitair mankeerde veel. gasmeter draaide door terwijl alles afgesloten stond moesten toch 6kub betalen.

s,nachts erg veel lawaai van jongeren die een huisje gehuurd haden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Rustzoekers komen aan hun trekken.

Janke
3-1-2015
  • Onderkomen8

De kerstvakantie hebben wij met ons gezin in dit park doorgebracht. Wij hadden geluk met huisje 44. Prima ligging. Wij wilden een gelijkvloers huisje (geen steile trap) met ruimte rondom het huisje (overzicht) vanwege onze jonge kinderen. Ons verzoek is vooral mede dankzij touroperator ingewilligd. Ons huisje was sfeervol en gezellig. Veel hout van binnen en zelfgemaakte smyrna tapijtjes aan de wand en van alle gemakken voorzien. Vanuit dit park kan je prima wandelingen maken richting Twistesee. Activiteiten in het park waren er niet maar daar kwamen we ook niet voor.

Minpuntje voor wat betreft de klantvriendelijkheid: er is een bepaalde (oudere) dame bij de receptie die weinig gevoel heeft voor servicegerichtheid. Haar antwoord op onze meeste kleine vragen (bijv. ontbrekende wijnglazen en kaasschaaf) was steevast : Nein, nicht möglich. Jammer, maar het heeft onze plezierig verblijf niet beïnvloed want: gezelligheid en plezier maak je zelf