Zoover

perfect

fara
20-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

het was super leuk, want alles werd goed geregeld. Heel veel dingen bezocht.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Haus am Park, nooit meer!!

Pris lammering
26-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

3x verplaatsen van kamer in 3 uur tijd, daar wordt je wel knetter van en al met al eindig je met z'n drieen in een kamer waar je claustrofobie bij krijgt en met een badkamer waar je amper je kont kunt keren. Een jaar geleden zaten we aan de overkant in het Landhotel, top was het daar!! Ook met z' n drieen maar in een kamer met een vide boven waar het kind heerlijk kon slapen. Grote kamer en klein balkonnetje maar heerlijk met een koelkastje in de kamer. NOOIT MEER,Haus am Park!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

leuk verblijf

stefan
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Toen wij aankwamen moesten we ons melden in hotel gobels aan de overkant van de straat. daar. werd ons verteld dat we een gratis upgrade naar een deluxe kamer hadden gekregen. Echter kon ik deze luxe niet terug vinden. De kamer was netjes en schoon maar niet byzonder luxe. een gewone kamer met douche zonder bad. Er was een tv maar daar waren enkel 9 Duitse zenders op te krijgen. Voor Wifi betaal je 5 euro voor 24 uur. Deze kan je dan wel uit en aan zetten zodat je er meerdere dagen mee kan doen. Het ontbijt is in de zomer in het andere hotel aan de overkant van de weg. ontbijt was goed en het werd goed aangevuld.

Je kon gratis gebruik maken van het zwembad, sauna en fitness in het hotel. Wij keken aan de achterkant van hotel am park uit op de parkeerplaats en een klein stukje van het park. Dat was wel fijn want daar was het savonds wat rustiger dan aan de voorkant waar vooral in het weekend veel dronken mensen lopen.

Groot feest gehad geweldig.

Leny en Wim Keurentjes
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldige bediening en geweldig mooie kamers echt goed verzorgd.

De kok heeft ook een extra schouderklopje verdiend.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

zeker voor herhaling vatbaar

vdwegen
8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers super netjes, eigen personeel in dit gedeelte van het hotel en erg vriendelijk. badkamer erg luxe. kamers erg ruim. ontbijt prima geregeld. zaten ietsje van de weg af waardoor de drukte van de straat niet te horen was. ideaal op vrijdag en zaterdagavond vanwege het uitgaansleven.mochten gebruik maken van ander hotel het zwembad enz was ook prima netjes mooi en luxe allemaal.

prima plek

maaike
30-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

De mogelijkheid om van sauna, bubbelbad ed., bij hotel 'aan de overkant 'gebruik te kunnen maken is fijn!

Gereisd Met vrienden in februari 2010

nooit meer

diana
23-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

willingen was super voor een paar daagjes in de winter. maar dit hotel! de kamer stonk en eg heel vies! we hebben een geurverfrisser gekocht en dat hielp niets! we zouden ontbijt in t hotel hebben. nou jammer dan we konden naar de overkant waar je schijnbaar gereserveerde tafel kreeg (wat ze ff niet vertellen). bij inchekke moet je ook naar de overkant en ze zegge van je moet naar de overkant dit zijn de sleutels. nou net een doolhof!!!! ik vond willingen super maar t hotel nooit weer. wies smerig stoffig jeh

een echte aanrader

rg van gils
26-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is allemaal goed alleen baalde wij van de tv.totaal geen andere kanalen met nederlanders of engels.dat is wel heel erg storend van dit hotel.en geen koelkastje ook vervelend.

Gereisd Met partner in juli 2007

ruime kamer, heerlijk ontbijtbuffet, lekkere restaurants,

E. van der Bijl
18-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

ruime kamer, heerlijk ontbijtbuffet, lekkere restaurants, aardige mensen, prachtig weer.....helaas geen sneeuw! Maar wel mooie wandelingen gemaakt.

Gereisd Familie in februari 2008

uitstekende appartementen

musters
13-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

uitstekende appartementen. Wij hebben honden en daar zijn ze ook heel behulpzaam mee. Gaan ieder jaar terug en kunnen het iedereen aan bevelen die van wandelen en luxe houdt

Gereisd Anders in oktober 2005