Zoover

1 keer niet weer

C
6-8-2019

Het huisje was prima!!

Park daarin tegen viel tegen.. Er is helemaal niks te doen.. Zwembad Dicht, winkel dicht restaurant dicht.. In het na gelegen dorpje 5 minuten met de auto een bakker en een supermarkt.. Ik Frankenberg supermarkten. Is ongeveer 15 minuten rijden.

In de omgeving genoeg te doen. Maar alles met de auto.

Dit was eenmalig. Jammer dat ze het park zo laten verwalozen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

sáái park; niets te doen!

Arise van Roekel
29-7-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen3

Nul activiteit op dit park. Zwembad gesloten, geen winkel, geen restaurant, tennisbaan zwaar verwaarloosd evenals midgetgolfbaan. Saai! Huis was echter comfortabel en schoon, gehiurd van particulier. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zwembad en restaurant weer dicht. Saai park!

F
5-7-2019
  • Onderkomen8

We hadden het huisje particulier gehuurd. Niks dan lof hierover.

Het park echter is een ander verhaal. Het is een ruim en groen park wat vooral leuk is voor de rustzoeker. Er is namelijk helemaal niets te doen. Na een tweede poging het leven in te blazen zijn het zwembad, sauna, restaurant en receptie opnieuw gesloten en staat het in de verkoop. Rond het zwembad en restaurant maakt het een zwaar vervallen indruk. Dat is erg jammer. Voor kinderen is er op het park dus niks te doen en zal je erop uit moeten. Gelukkig in de omgeving genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch!

Greet Nieborg
6-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een prachtig park met veel groen, de huizen staan ruim op het park. Je wandelt zo het Kellerwald in. Jammer dat je nog oude slechte reviews leest op zoover, het park heeft een upgrade gehad, het restaurant is weer geopend, je kunt er voor een mooie prijs goed eten! Het zwembad en sauna zijn weer in gebruik, voor de jeugd is er disco in het weekend, je kunt biljaarten etc... en een geweldige omgeving!

25 min van de Edersee.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Ben
16-10-2018
  • Onderkomen8

Wij huurden huisje Am Sternberg 67. Contact met de verhuurders vlot, prettig en flexibel. Bij problemen kan je rechtstreeks contact met hen opnemen. Fantastische ligging aan de rand van het park met volledig vrij uitzicht op het dalletje. Geen andere huisjes voor je.Zonnig houten terras dat volledig is omheind met een hekwerk. Alle comfort aanwezig. Gloednieuwe keuken met alles er op en aan. Fijne houtkachel waarmee je het goed warm kunt krijgen. Functionele badkamer. Alles werkt naar behoren. Gezellige woonkamer annex eetkamer. Televisie met NL zenders en goed werkend internet.Ruime wandelmogelijkheden vanuit het huisje en directe omgeving. Binnen een straal van 25km genoeg mogelijkheden voor autoritjes en bezoek aan stadjes. Fietsen is goed mogelijk maar wel met elektrische ondersteuning tenzij je kuitenbijters van heuvels gewend bent. Je ziet hier veel mountainbikes met ondersteuning.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Feriendorf Frankenau weer in opbloei

M.J.A. Spit
14-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Op internet kom je nog veel negatieve reviews tegen over dit park. De laatste maanden is er echter veel veranderd. Het restaurant gebouw is overgenomen door een nieuwe eigenaar. Deze heeft het restaurant verbouwd en biedt daar een goede maaltijd tegen lage prijzen. Ook het zwembad, de midgetgolf en de receptie zijn opgeknapt en heropend. Daarnaast zijn veel huizen van eigenaar gewisseld en opgeknapt. Huizen worden of door eigenaren zelf of via touroperator verhuurd.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Marc
4-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Dit park ligt in een prachtige omgeving, je loopt zo vanuit het park het nationale park Kellerwald in. Sinds het voorjaar is het restaurant en zwembad opnieuw geopend. Wij hebben genoten van het heerlijke eten. ook was er voldoende te doen op het park zoals Midgetgolf, Paardrijden, waterfiets enz.

In het dorpje zijn ook nog 2 geode restaurants een kleine supermarkt en een bakker.

in de omgeving is er heel veel te zien en beleven, leuke stadjes, de prachtige Edersee met strandjes, Kastelen , rodelen...kortom teveel om op te noemen en zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie omgeving, park vergane glorie.

Jolanda
13-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Het huisje nr 43 hadden we gehuurd van een prive eigenaar. Het huisje was in redelijke staat, met genoeg basisvoorzieningen. Huisje staat aan de rand van het park, 's nachts wel veel overlast van blaffende honden van een naast gelegen boerderij. Het park zelf is troosteloos, vergane glorie. De meeste huisjes liggen op een heuvel, dus ben je wat slecht ter been, dan is het bijna niet te lopen. Zwembad was gesloten. Receptie was gesloten (en dat in de meivakantie!).

De omgeving maakte veel goed. Als je van plan bent er veel op uit te trekken, heb je verder op het park niets te zoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Een aanrader zeker doen!!

ingrid eleveld
28-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

We hadden huisje nr 206 wat boven in het park ligt vlak bij de ingang van het bos en de start van prachtige wandelingen en fietstochten in het nationalpark kellerwald. ( gehuurd van privé eigenaar).

2x gegeten bij het restaurant wat prima eten is smaakt goed en zeer snel geserveerd wordt.

Je krijgt bij boeking een sauerland kaart waar je veel korting of zelfs gratis van diverse attracties gebruik kunt maken of bezoek kan brengen.

Staat niet op site bij touroperator maar zit zelfs een vaatwasser in huis.

Top lokatie heerlijk huis kortom EEN AANRADER!!!! komen zeker een keer terug

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Leuke omgeving, waardeloze organisatie

Bruinewoud
24-11-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

We zaten in een huisje (beneden verdieping) boven aan het park tegen de bosrand aan. Dit was heel handig met de hond. Dit was de 3e keer dat we op het park waren; de eerste keer 21 jaar geleden en toen was het een bruisend vakantiepark met zwembad, goed restaurant, speeltuinen en broodjeswinkel. Nu schrokken we dat er niets meer was. We kwamen in hetzelfde huisje als enkele jaren geleden (pure toeval). Het huisje was goed, maar de bedden zijn aan vervanging toe en de schoonmaak in het huisje liet ook te wensen over. Wat ons enorm stoorde is het elektrische verwarmingssysteem welke niet te regelen is. Dit resulteerde in een extra betaling van meer dan eur 100,00 voor 3 dagen verblijf voor de elektriciteit. Natuurlijk belachelijk! De organisatie was hiervan op de hoogte, maar verzuimt dit aan de gasten vooraf kenbaar te maken. Ook een klacht nadien heeft niet geholpen. We hebben verzocht dit voortaan aan elke gast vooraf mee te delen, maar of ze dit doen blijft de vraag. Dus let op!!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017