Zoover

Hotel Westin Grand

prachtig

syltam
7-3-2018

prachtig hotel, super vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in februari 2018

fantastische locatie om de stad te ontdekken

Laurence
26-3-2014

Mooie kamers in het hart van Berlijn.

Goed bereikbaar met openbaar vervoer

Gereisd Met vrienden in januari 2000

Perfecte locatie

Dee
17-3-2013

Luxe hotel met ideale ligging in het hartje van oud Berlijn. 2 minuten lopen en hup zo de metro in. het is ongeveer 10 minuutjes lopen van de Brandenburger Tor.

De prijs kwaliteit verhouding was goed, maar we hadden ook geluk ivm een aanbieding via touroperator. De kamers zijn degelijk en in de stijl van het hotel. Persoonlijk houd ik van iets strakker en moderner maar goed, ik zal niet te kritisch zijn.

Eten hebben we in de stad gedaan, bijvoorbeeld bij de Italiaan aan de overkant: Bocca di Bacco, werkelijk fan-tas-tisch gegeten!! Aanrader dus! (geen laag budget restaurant, maar ook niet absurd duur). iets voorbij de italiaan zit een lunchroom waar je ook prima kunt ontbijten...

het zwembad in het hotel viel me iets tegen, het was naar mijn idee wat aan de kleine kant..

Aangenaam verblijf

Dorien
12-4-2012

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel. Uitstekend hotel met prima service. Ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Kamer was zeer proper en gezellig ingericht. Ligging is ideaal om de stad te verkennen.

Kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in februari 2012

Geweldig

Anita
30-3-2012

Schitterend hotel met goede bedden. Ontbijt hadden we meer van verwacht, service was erg matig.

Ligging perfect, zo uit de metro het hotel in.

Gereisd Met partner in maart 2012

Goed hotel, mooie ligging, dure bar...

J en B
30-3-2012

Het is een goed en mooi hotel midden in het centrum. Mooi zwembad waar je lekker kan ontspannen en een fitness ruimte om in te spannen... Alleen de bar is er duur...biertje 8 euro, koffie 5 euro, bakje thee jawel 8 euro.... (krijg je een klein kannetje), internet moet je betalen evenals wifi...prijs 19,50 per 24 uur...te gek voor woorden. In zo een hotel dient dit een service te zijn welke gratis wordt aangeboden aan de gasten. Auto laten parkeren door hotel 28 euro per dag.

Klasse hotel in Berlin Mitte

John
7-12-2011

Als regelmatige bezoekers aan Berlijn kwamen we dit keer in het Westin Grand terecht. Aantrekkelijke ligging (Friedrichstrasse, hoek Unter den Linden). S-bahn voor de deur en buslijn 100/200 om de hoek.

Een echt Westin, dus uitstekende service vanaf de aankomst tot en met het vertrek. De kamer was niet zo groot, maar voldoende voor stadsverblijf.

Subliem ontbijt met rijkelijk en veelzijdig aanbod, inclusief sekt.

Het eten in het restaurant vonden we wat minder (zijn we te zeer verwend?), maar er zijn genoeg mogelijkheden in de buurt.

(Tip: schuin tegenover het hotel aan de Friedrichstrasse is Galerie Lafayette, met in de kelder alle aandacht voor delicatessen. Prima plek voor de lunch.)

Rond zwembad met sauna, jacuzzi en gym zijn goed verzorgd. In januari 2012 is het zwembad een week dicht voor renovatie.

Een leuk extra-tje was een trapezenummer in de grote hal ter gelegenheid van een televisiecongres dat in het hotel gehouden werd.

Prachtig hotel

Justgotravel
18-5-2010

Weinig over te melden eigenlijk. Van de valet parking bij aankomst tot vertrek is alles perfect geregeld! kamers zijn prachtig en de service is zoals een 5* hotel hoort te zijn. Ligging is perfect in het centrum en veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand te doen.

Gereisd Met partner in mei 2010

Prima hotel

Rob
22-7-2009

Hotel ligt prima, metro om de hoek, vlakbij Brandenburger Tor. Bediening is super, kamers waren niet echt groot, maar wel keurig ingericht (fijne bedden!). De prijs is, als je vroeg boekt, gewoon goedkoop als je dat afzet tegen kwaliteit en grote stad (Amsterdam is bv. vele malen duurder). Kortom, een aanrader voor als je naar Berlijn gaat.

Gereisd Met partner in juli 2009

Chique, klassiek, warm,

MAJA
15-7-2009

We zaten hier in 2006 tussen kerst en oud en nieuw. Zeer sfeervol klasse hotel. Perfect in kerstsfeer. Ligging direct aan de chique winkelstraten. Levendig maar heel sfeervol. Brandenburger toren om de hoek. Tip!! Koop een metrokaart voor meer dagen, niet duur en je komt overal

Gereisd Met partner in december 2006