Zoover

9,4

Wat een weelde...

mzegstroo
16-4-2013

Een ideaal gelegen luxe hotel dat nog begrijpt hoe luxe werkt. Klant is daar werkelijk koning. Kamers zijn luxe met aparte bad en douche. Bed is prima. De prijzen van de kamers zijn nog op zich te betalen. Het ontbijt is uitgebreid en vers, maar de prijzen rijzen wel een beetje de pan uit. Daarnaast is er geen gratis Wifi op de kamers. Als Nederlander is dat wel een beetje basisluxe, zeker als je zakelijk dit hotel bezoekt. De Wifi-prijzen zijn namelijk ietwat aan de hoge kant.

Wat een luxe.....

Marjolein
7-2-2012

The Ritz Carlton in Berlijn is een aanrader voor wie zich eens lekker wil laten verwennen en luxe als zeer prettig ervaart. Bij binnenkomst wordt je hartelijk verwelkomd en neemt men je bagage af zodat je rustig kan inchecken. Onze kamer was nog niet klaar en na het achterlaten van ons telefoonnummer kregen wij netjes een telefoontje op het moment dat de kamer wel gereed was. De kamers zijn goed, schoon en zeer ruim. Badkamer is voorzien van bad, aparte douche en apart toilet. Voor wie dat wil kan er een bad-butler besteld worden om je ideale bad samen te stellen. Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid en het hotel is echt een aanrader als je eens lekker verwend wilt worden. Prijzen in de bar zijn wel aan de hoge kant. € 18,50 voor 1 koffie en 1 thee (kannetje) vind ik toch wel fors. Ligging is prima. Op 700m ligt de Brandenburger Tor.

mooi hotel in een schitterende stad

laurenz1972
28-11-2011

Het Ritz in berlijn is qua service en luxe met recht een 5 sterren hotel!

Heerlijk ontbijt, schitterend gelegen.

Gereisd Met partner in september 2011

Zeer goede service

Michel
22-12-2010

1week verbleven, ligging goed, ziet er exterieur gewoon uit, interieur heel goed

Gereisd Zakelijk in november 2010

Mooi hotel voor de verwende zakenlui

Gerben en Chantal
17-9-2010

Voor zakenreis naar dit hotel geweest. Alles was in de puntjes verzorgd, van het eten tot de meeting rooms en de kamers. Verder weinig van het hotel kunnen genieten, omdat ik weinig tijd had. Ik zou zeker nog een keer naar dit hotel willen gaan om een paar dagen van Berlijn te genieten in mijn vrije tijd.

Gereisd Zakelijk in januari 2009

Lekker luxe hotel

H.B.
7-12-2009

Het hotel geboekt voor een lang weekend weg. Alles is in de buurt en lopend kan je een hoop zien. De Brandenburger Tor en de Reichstag zijn om de hoek, evenals het Joods monument. Voor de deur staat een goede 10 meter aan "muur". Het station Postsdamer Platz is voor de deur gelegen. De kamer was fantastisch, wat een heerlijk bed en ditto kussens. De Stortdouche en het heerlijke bad waren de ultieme ontspanning na een dag sjokken. Tegenover het hotel is een goed Italiaans restaurant, wat zeker betaalbaar is, maar toch chique. Berlijn is een stad waar je alles zo duur kan maken als je zelf wilt. Wij waren er tijdens de kerstmarkt, die o.a. tegenover het hotel staat, wat erg gezellig was! Het winkelcentrum op de Potsdamer Platz was overigens ook top! Club Watergate en Tresor zijn met de taxi goed te doen. Een aanrader!!

helemaal top hotel

Thera
12-5-2009

Na een aanbieding hebben we lekker genoten van dit hotel wat zo centraal in Berlijn ligt, we hebben alles lopend kunnen doen, en in een paar dagen van alles kunnen genieten.In het hotel had ik echt het idee dat we op vakantie waren. Alles werdt gedaan voor je en we hadden een super ontbijt. Volgende keer gaan we zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2009

Prima hotel, je wordt heerlijk in de watten gelegd and als

SR
30-3-2008

Prima hotel, je wordt heerlijk in de watten gelegd and anything goes als je er naar vraagt. Precies wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten.

Direct boeken was overigens €75 goedkoper als via onze touroperator voor een weekendje.

Gereisd Met partner in maart 2007

Het hotel ligt tegenover het Sony Centre en het openbaar

Ries en Monique
21-6-2007

Het hotel ligt tegenover het Sony Centre en het openbaar vervoer. Ook op loopafstand van de Brandenburger Tor. Leuke eettentjes en barretjes in de omgeving. Prima uitgangsbasis voor het bezoeken van de superstad Berlijn. Lekker om ff te kunnen genieten van een superdeluxe hotel als dit. Vriendelijk personeel, super kamers en een overheerlijk ontbijt. Wij gaan zekers terug!!!

Ook wij maakten gebruik van een aanbieding en wat hebben

Sacha
7-5-2007

Ook wij maakten gebruik van een aanbieding en wat hebben we genoten!

De service was fantastisch, 2x per dag werd de kamer opgeruimd en schoongemaakt. Het ontbijt is niet te omschrijven, zo uitgebreid.

Als je de kans krijgt, zeker doen!

Gereisd Anders in mei 2007