Zoover

Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz

Hotelsterstersterster
6,9

2019

Locatie heel centraal. Niet voor herhaling vatbaar

Mab
10-9-2019

Heel hoog hotel, 37 etages. Snelle liften, in ochtend lang wachten voordat je mee kan. Verder goed te doen. Wifi erbarmelijk. Nagenoeg geen bereik. Wij zaten op 24e etage. Lekker bed, heel dun kussen. Centrale ligging in winkelgebied. Naast Primark, tegenover C&A, vlak naast Saturn. Metro station voor het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima verblijf gehad

Hein en Lin
29-1-2019

Een centraal gelegen hotel aan een druk plein maar niets van te merken op de kamer. De kamer was een prima kamer en schoon, alleen de temperatuur was niet normaal warm en niet te regelen, zelfs een raam openzetten had geen nut. Er werd ook geen oplossing geboden. Jammer verder een fijn verblijf gehad.

Gereisd Met partner in januari 2019

Top verblijf

25 jr
18-5-2018

Tijdens jaarwisseling verbleven. De kamer was op een hoek en precies zoals op de foto's. Erg netjes en schoon. Het ontbijt buffet was uitgebreid. Locatie is erg fijn, dichtbij (straat oversteken) stations en bezienswaardigheden.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

prima hotel , mooi centraal gelegen

jo
3-5-2018

Hotel ligt mooi centraal, naast metro en station.

Kamers zijn prima, niet groot, maar voldoende en een fijne douche.

Ontbeten hebben we niet in het hotel. Wij wilden niet afhankelijk zijn van de tijd en zijn zelf op zoek gegaan naar een goed ontbijt in een naast gelegen bakkerij.

wat mij ook in positieve zin heeft verrast is dat ondanks de inmense grote van het hotel, de hoeveelheid mensen en de drukte op de Alexanderplatz het gewoon stil was op de kamer.Geen lawaai van de buren of van buiten.

Gereisd Met partner in mei 2018

Factory Park Inn

Jetse
20-8-2017

Dit hotel richt zich puur op zoveel mogelijk verdienen in een zo kort mogelijke periode, waarbij de klantwaarde het hotel niks interesseert.

We waren iets eerder dan de normale inchecktijd (drie kwartier), inchecken kon nog niet maar wel als we een andere kamer kozen voor 20€ meer per nacht. Toen we zeiden dat we hier geen gebruik van wilde maken werden we haast weggekeken. (koffer achterlaten tegen een kleine vergoeding).

De kamer is redelijk klein en laag ingedeeld, wel alles wat je nodig hebt. De airco konden we niet uitzetten en het leek net alsof je in een vliegtuig zat. Zo voelde we ons ook toen we wakker werden s'ochtends.

Het ontbijt was in een grote vreetschuur, tafels niet afgeruimd zelf je bestek regelen en een tafel afruimen. Lege voedselbakken. Een kok die je uitlacht als je niet bij eten kan en als je vraagt of hij wilt helpen weigert en nog harder begint te lachen.

De ligging is het enige positieve.

gewoon goed

Lekker centraal
13-8-2017

ontbijt was super, omgeving erg druk

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

goeie locatie voor bezoek aan Berlijn

Frederik & Elke
11-8-2017

We verbleven in Park Inn Alexanderplatz voor een citytrip Berlijn & Potsdam van 4 tot 10 augustus 2017. Het hotel is heel groot, maar dat wisten we uiteraard vooraf. Het inchecken ging erg vlot! De kamer was zeker ok: voldoende ruim, comfortabel, goeie bedden… Wifi is wel erg duur: 9€90 per 24u. Maar: als Club Carlson-lid dien je dit niet te betalen (wat men wel niet zelf zegt). Het ontbijt was erg uitgebreid met voldoende keuze. Enkel de broodjes mogen wat zachter zijn… Het is er druk, maar toch te doen. Ik gebruikte ook de sauna. 5e is niet duur voor een goeie sauna. Deze was ok, maar de banken in de sauna zouden wel eens mogen vernieuwd worden. Park Inn Alexanderplatz had niet de grandeur van de andere Park Inn’s, maar is zeker ook niet slecht! Heel goeie ligging voor een bezoek aan Berlijn!

Keurig hotel.

Mv
1-12-2016

Groot hotel, kamers waren netjes en schoon.

Bedden waren prima. Iedere dag schone handdoeken.

Uitgebreid ontbijt met veel keuze.

Minpunt: geen gratis WIFI, voor €10,-- per dag te koop bij de receptie en dan ook nog eens een slechte kwaliteit van de WiFi.

De TV op de hotelkamer had veel zenders zelfs een Algerijnse zender, echter geen enkele Nederlandse zender.

Veel te ontdekken een wereldstad

René
25-9-2016

Genieten van al die culturele zaken. Stads rondrit ,boottocht over de Spree, bezoek aan het joden gedenkteken kortom te veel om op te noemen.

Schaf een gids aan en bereid je voor en maak een keuze....

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Keurig netjes en goed hotel, heel centraal gelegen

Esther Sjoukes
19-9-2016

Zijn heel tevreden over dit hotel, heb geen minpunten

Gereisd Met partner in september 2016