Zoover
Hotel Palace Berlin

Hotel Palace Berlin

8,8

Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar

Bert Gilbert
4-4-2018

Een geweldig hotel op een prima locatie. Uitgaansgelegenheden om de hoek. Openbaar vervoer in overvloed (trein, bus, metro). Luxe hotel met ruime en mooi ingerichte kamers. Vlakbij Bahnhof Zoo, de Gedächtniskirche, de Kurfürstendamm, het Europacenter, Bikini Berlin en de Alt Berliner Biersalon. En niet te vergeten de Irish Pub waar elke avond live muziek wordt gespeeld.

Gereisd Met partner in maart 2017

Goed hotel op een centrale locatie in Berlijn

johan131
22-12-2015

Wij hebben 3 nachten in dit hotel door gebracht. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan bij de receptie en onze kamers werden kosteloos geupgraded.

Wij hadden een mooie kamer. Kamers waren ruim en zeer netjes. Ook een ruime douche en bad. Ontbijt was zeer uitgebreid en werd continue aangevuld met verse producten.

Het hotel is mooi centraal gelegen vlakbij de Tiergarten en de Kurfüstendamm. Parkeren kun je om de hoek in een parkeergarage. Kosten zijn € 20,00 per dag.

Waren er geen minpuntjes? Jawel de wifi verbinding was niet altijd even geweldig en dat hoeft toch niet meer in 2015. Verder was de minibar schandalig duur. € 5.60 voor een flesje bier is wel aardig aan de prijs.

Tip: Wil je veel zien van Berlijn, stap dan in bus 100 of 200 die vlakbij het hotel stoppen. Deze rijden langs bijna alle bezienswaardigheden. Doe dat ook eens 's avonds. Een leuke ervaring. Dagkaart kost € 6,90.

geweldig

Linus
4-9-2015

Als je er zelf naartoe rijdt, dan moet je tegenover winkelcentrum Bikini BEach direkt rechts afslaan. Dan ben je voor de hotelingang. een portier zet je auto weg. koffers staan direkt in een kar. Onder het hotel "Europe Center" een shopping mall. Met oa. Tiffany met het lekkerste ontbijt en koffie. Tevens voor de pubers geweldige winkels zoals de gunshop en mangastore.

Je zit precies in het centrum. wat ik je aan kan raden is de Hopp on Hopp of. Je komt dan ook in ex-Oost Berlijn bij checkpoint Charlie. Hou er rekening mee dat het om 17.00 uur feiertag is voor de chauffeurs. Dan kappen ze ermee. Ook in de Europe Center onder het hotel het restaurant Die Kartoffel Kiste. Echt Duits eten. Zalig en niet duur. Ook een aanrader om de taxi te nemen naar Goodmorning vietnam. Zalige cocktails. In Oost-Berlijn. Op zondag kun je een dienst meemaken in de Gedachtnis kirche van de kAISER. In dezelfde straat overheerlijke Bratwurst.

Super luxe modern en heerlijk hotel!&

Amanda
29-8-2015

Heeeerlijk ontbijt. Zeer mooie en ruime kamers. Aan elk detail is gedacht. Ik ben er twee keer geweest en twee keer top

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Van binnen mooier dan aanblik van buitenkant.

veld.can
23-8-2015

Hier voor zakelijk seminar / conferentie verbleven in Juni 2015. Htl heeft een goede ligging.(tegenover ingang Zoo en bij de Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche) Verzorgd en netjes. Kamers ok. Ontbijt en lunch (lunch inbegrepen bij conferentie) goed verzorgt. Genoeg keuze en goed van smaak. Versnaperingen en drank ruim voorradig. Receptie beleefd en netjes. Kortom een standaard 5* hotel. Er zijn betere en er zijn slechtere. Alles is vanuit dit hotel goed te doen. Genoeg restaurantjes rondom en genoeg vertier. Vlotte service indien taxi nodig is. Opmerking: presentatie en geluid faciliteit van conference ruimte was matig. Er zat continu een technicus en die moest te vaak in actie komen.

5de maal en laatste maal

Bart
23-1-2015

Als u een verblijf in dit hotel overweegt zorg dan aub dat u niet in een deluxe kamer belandt ... deze zijn zelfs de naam 4 sterren amper waardig .

Ik dien 2 vorige recensies alzo te herzien deels .

Respectloos tov terugkerende klanten blijkbaar , geen upgrades meer.

Vriendelijk personeel

Ik heb contact gehad achteraf met de klantendienst , men heeft mij een lidkaart aangeboden van leading hotels of de world voor 1 jaar gratis maar heb het afgeslagen, ben geen bedelaar .

3 nachten om snel te vergeten

hotel wel zeer centraal gelegen maar blijf aub uit die deluxekamers weg .

Ontbijt is te duur voor wat het is, en ik vergelijk dan met kempinski of JW marriott .

Volgende keer dus Kempinski voor mij ginds : er zijn er 2: de bristol of de adlon ...

Mvg, Bart

heerlijk verblijf voor stedentrip

A. Wassink
13-8-2014

vanwege een geweldige aanbieding zijn we hier terecht gekomen. Het is een mooi hotel op een uitstekende locatie vanwaaruit je de stad kunt verkennen. Dichtbij (metro-)station en bushaltes.

Het ontbijt was super en alles werd tot het eind toe bijgevuld. Het personeel daar was ook erg vriendelijk.

Het zwembad is heerlijk om 's avonds nog even te vertoeven. Alleen viel de watertemperatuur wat tegen (beetje koud).

De kamer is prima, de badkamer wat gedateerd. Klein bad, kleine douchecabine en oud toilet. Er zijn flink wat gebruikerssporen te vinden.

De voorkant van het hotel is schuin tegenover de ingang van de Zoo. De 'achterkant' van het hotel is aan de Kurfurstendamm. Het hotel maakt onderdeel uit van het Europa Center.

In de directe omgeving zijn genoeg eettentjes waar je leuk kunt eten voor een veel lagere prijs dan in het hotel.

Helaas is de prijs voor internet belachelijk hoog. Dat vind ik niet passen bij een 5 sterren hotel. Evenals de prijs voor het parkeren.

Uitstekend hotel

Daan Zuijderduijn
30-3-2014

Wij boekten voor een prijs van € 100 voor 3 nachten. Een spotprijsje !

Mooie kamers, een uitmuntend ontbijt, een zwembad, zelfs 's avonds werden de lakens zelfs omgeslagen en 's ochtends hing er een krant aan de deurknop. Ook het personeel was bijzonder vriendelijk, kortom een aanrader !

Gereisd Met partner in maart 2014

Mooi Hotel

anita_vanloon10
29-1-2014

Mooi hotel, Mooie hotelkamers. Goede bedden. Restaurant is op sterren niveau dus erg duur. Berlijn zelf erg leuk met de kerst marktjes.

Gereisd Met partner in november 2012

Goed hotel

Bart
17-1-2014

Ben hier al geweest.Blijf bij mijn vroegere commentaar.

Lid leading hotels of the world.

Gangen komen wat depassé over, kamer was zeer goed met marmeren badkamer, aparte douche.

Ontbijt is vrij uitgebreid maar geen kempinski niveau

maar de prijs is ook lager dan bv kempinski

ja het zwembad , 800m2 , opnieuw niet gezien wegens geen tijd

leuke lobby , dat wel , en altijd russen ook