Zoover

7,5

Perfecte ligging

Katty en Willem
7-7-2013

Net terug van Berlijn..Wij verbleven in het Mark Apart hotel. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam, kamer/badkamer ruim, ruime balkon maar heeft helaas geen zitje, het ontbijt is goed, de ligging is perfect. Ook een paar minpunten; het hotel is vuil en de vloerbedekking vol vlekken, van het overgordijn zijn de haken af waardoor het niet goed sluit. Ook voor drie sterren mag je verwachten dat het hotel schoon is! Voor Wi-Fi betaal je €10 per dag en dat is veel. De foto's op de site zijn mooier als dat het in werkelijk is.

Goede Budget Locatie

Robert
8-4-2012

Tevreden over dit hotel de eerste keer dat ik een 3 sterren hotel heb geboekt.

De kamers waren netjes en ook aan kleine dingen werd gedacht zoals een naai setjes in de kasten voor als je knopen eraf zouden vallen.

Het ontbijt was erg matig en hier hebben we dus geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met partner in maart 2012

Prima hotel om Berlijn te bezoeken

eniluap72
9-11-2010

Net terug van 4 dagen Berlijn. Wij hebben in dit hotel geslapen. Eenvoudig maar prima hotel. Zeker als je vanuit hier de stad wil bekijken. U- en S bahn op loop afstand. Om de hoek ligt Kurfustendam. Wij hadden een hotel aan de achterkant en dus geen balkon en ook geen last van een doorgaande weg.

Personeel heel vriendelijk en bij de receptie, super behulpzaam.

Kamers zijn prima en ruim. Ontbijt is gezellig en niet heel uitgebreid, maar het hotel heeft dan ook 3 sterren.

Eenvoudig maar Goed !

aaron
28-7-2010

In de meivakantie een paar dagen naar mark aparthotel geweest. De ligging is super, op een paar minuutjes lopen van de kürfurstendamm. De kamers zijn over prima en een goede schoonmaak. Het ontbijt is erg simpel en klein en je zit in een beetje een rare ruimte ( wat volgens mij eerst drie kamers waren geweest). Maar wel goed. Dus de conclusie : Simpel en Eenvoudig maar wel goed !

Een leuk hotel voor een paar dagen Berlijn

John en Marielle
14-1-2010

Ligging is vlak bij de Kurfurstendamm. Wij hadden kamer met ontbijt. Hadden een ruime kamer met een aparte slaapkamer. Uitzicht op de straat.

Badkamer was voldoende. Schoonmaak ook.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

leuk hotel

kim
17-8-2009

wij zijn hier november 2008 geweest, dit is een zeer goed hotel!

mooie ruime kamers, met bad!

goede liggen, vlakbij een u & s bahn station!

prima ontbijt!

Gereisd Met vrienden in november 2008

Zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar

10-1-2009

Zeer goede service en vriendelijk personeel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker in combinatie met treinreis. Kortom een aantal heerlijke dagen relaxen!!

Prima hotel

Bianca en Bob
5-1-2009

Wij hebben oud en nieuw 2008/2009 gevierd in Berlijn. Berlijn is daarvoor echt een dikke vette aanrader, helemaal te gek.

Het hotel was eenvoudig, maar prima.Het ontbijt was eveneeens eenvoudig, maar zeker niet slecht en was geopend van 6uur tot 12uur.ideaal voor de lange uitslaper. De kamers zijn ruim, schoon en de ligging is helemaal goed.in een nette buurt en 5min lopen van het openbaar vervoer en de kurfurstendam.

Wij hebben echt niet in de rij hoeven staan voor het ontbijt.

misschien ligt dat aan de tijd waarin je gaat.

Wij hebben het top gehad!

2008

prima hotel voor een weekendje berlijn

lieke
31-12-2008

enige tegenvaller is: Op de eerste verdieping is tevens een ontbijtzaal, wanneer je daar een kamer hebt wordt je sochtends gewekt door het dekken van de tafels.

Gereisd Met partner in december 2008

redelijk goed voor de waarde van het geld

Roel Heerschap
30-12-2008

MarkApart Berlijn is een sober en net appartementencomplex dat voor weinig geld een goede uitvalbasis is voor Berlijn