Zoover
Hotel Romantik Kronprinz

Hotel Romantik Kronprinz

7,3

Goed verblijf om Berlijn te ontdekken.

Fam. Jager
5-9-2018

Het ontbijt was uitstekend, schoonmaak kamer was goed. Ligging t.o.v. openbaar vervoer

en restaurants was prima. Bed was goed.

Het warm/koud regelen van douche was slecht en helaas een douchegordijn, niet passend bij de 4 sterren. Ontvangst bij aankomst erg onpersoonlijk, personeel receptie erg stug, geen enthousiast welkom voor de gasten in ieder geval.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk hotel rustig gelegen, net buiten centrum

S. Vogels
18-8-2017

Wij boekten dit hotel via actie incl. treinreis vanaf elk station in Nederland. Bij aankomst kregen wij de 'Marlene Suite' (kamer 359) voor ons drieën. Zeer ruime suite met twee badkamers (waarvan 1 met ligbad), woonkamer met zitgedeelte en eethoek, aparte slaapkamer met tweepersoonsbed en een aparte slaapgedeelte voor onze zoon en een balkon. Alles netjes schoon, minibar, gratis kluis, gratis Wifi, dagelijks de bedden opgemaakt en handdoeken verwisseld. Het ontbijt was elke doordeweekse dag tot 10:30 uur en in het weekend tot 11.00 uur. Wat op was, werd ter plekke netjes aangevuld. Voor ons voldoende keuze; witte & bruine broodjes, bruine boterhammen, voldoende soorten hartig-en zoet beleg, gebakken roerei met spek, gekookt eitje, yoghurt, sapjes en goede koffie in de kan op tafel. Twee ontbijtruimtes en bij mooi weer op het terras. Prima geregeld. Het hotel is heerlijk rustig gelegen, net buiten het centrum. Bij station Halensee, op een paar minuten loopafstand kan men de S-bahn nemen helemaal rondom Berlijn.Of je pakt de bus (M19, M29, X10) het centrum in. Enige minpuntjes, geen airco en geen koffiefaciliteit op de kamer. Maar voor de rest Prima!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Klassiek sfeervol goed hotel

Peter & Lydia
27-4-2015

Klassiek hotel met goede gezellige sfeer, goede schone kamers met prima bedden. Zeer goed ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.Ligging buiten het drukke centrum aan het begin van de Kurfusterdamm naast S-bahn (weinig last van geluid) en prima eetgelegenheden op Kurfursterdamm.

Gereisd Met partner in april 2015

Goed hotel!

Blaauw
26-5-2014

Keurig hotel met een prima ligging.

Met het openbaar vervoer ben je zo in het centrum en van daar uit kun je alle kanten op.

Slaapkamer eenvoudig maar netjes en schoon. Alles is aanwezig incl. kleine minibar en kluis.

Bedden zijn goed.

Auto gratis parkeren in de straat naast het hotel.

Al met al.... mochten we weer een keer naar Berlijn gaan, dan is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar!

Fijn hotel!

Sonja
6-5-2014

Hotel ligt in een rustig zijstraatje aan het begin van de Kurfürstendamm en dicht bij het openbaar vervoer. Wij hadden een ruime suite op de 3e etage.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en wordt prima verzorgd door vriendelijke dames. Het personeel is klantvriendelijk en de kamers zijn schoon.

Gereisd Met partner in april 2014

Fijn kleinschalig familiehotel

ann en wim
21-4-2014

Hotel ligt wat aan de rand van de stad maar zeer goed bereikbaar met bus of metro. Ondanks het feit dat ring en metro niet veraf is, is er geen lawaaihinder. Kamers uit eind jaren 80 maar wel heel netjes. Goede bedden. Super ontbijt! Interessante deal met kinderen via touroperator.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

prima hotel

DK
23-10-2013

3 nachten in dit hotel verbleven. De kamers waren netjes schoon en de kamer die wij hadden was behoorlijk ruim (2 verdieping). Nette badkamer, douche goede straal. Ik vond persoonlijk de bedden niet erg fijn maar heb dan ook een slechte rug. Vanuit het hotel pak je makkelijk de bus de Kurfurstendam op (leuker dan de metro, meer te zien) of de S bahn halte Halensee en sta je zo waar je wilt. In onze kamer kon je de Sbahn goed horen maar niet zodanig dat we er wakker van lagen. Ontbijt was goed, alleen als je tijdens ''de spits'' kwam was er veel op en duurde het even voordat het aangevuld was. Personeel erg aardig en behulpzaam. De Berlin Welcome Card kan aan de receptie gekocht worden.

Ideaal, net buiten centrum

jackievandepol
2-8-2013

Geboekt via Touroperator,, scherpe prijzen en gratis nacht! Gekozen voor een Romantik Zimmer, 7 kamers in de nok op de 4e verdieping van het hotel. Zijn mét airco, ons geluk aangezien het 38 graden was...

Mooie ruime en lichte badkamer, slaapkamer aan de kleine kant ( 443 ) met bed, bureau en 2 stoelen. Alle ramen kunnen open!

Hotel licht aan het einde van de Ku'damm, dus wel n stukje lopen naar het centrum of een fiets huren bij het hotel voor € 10,- per dag. Deze waren elke dag allemaal verhuurd, dus wel reserveren!

Ontbijtbuffet prima, kan eventueel buiten gegeten worden op n terrasje.

Hotel ligt nét buiten de milieuzone, dus als de auto niet gebruikt wordt in Berlijn is er géén sticker nodig!

Voldoende parkeerplaatsen om het hotel heen.

Afrader: ga niet eten bij Kudamm nr 100, Haus der 100 Bieren. Erg slecht, alles was opgewarmt. Zij pretenderen te horen bij Mommsen Eck, Haus der 100 bieren iets verderop waar je gewoon goed kunt eten voor weinig in gezellige entourage!!

Fantastische plek

J. Spierenburg
29-4-2013

Dit hotel ligt aan het begin van Kurfustendamm met alle openbaar vervoer op loopafstand. Hotel was prima, aardig personeel, zeer voorkomend. Het enige nadeel is wellicht die oude lawaaierige treinen. Maar hou je het raam dicht dan heb je er bijna geen last van. Het ontbijt was uitmuntend. Was er iets niet dan werd het meteen geregeld. Wij hebben hier prima 3 dagen gelogeerd. Tophotel.

Een echte aanrader!

Anja & Michael
18-10-2012

Het hotel is gunstig gelegen, in 5 minuten sta je op de Kurfuerstendamm. S-Bahnhof direct bereikbaar. De omgeving is rustig, de kamers netjes en leuk ingericht. Wij hadden een zgn Romantik-kamer op de 4e etage, met extra zitruimte en een klein balkonnetje. Parkeren is in de zijstraten van het hotel gratis (!). Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Omtbijt is niet super uitgebreid, maar voldoende en vers...