Zoover
Hotel Econtel Berlin Charlottenburg

Hotel Econtel Berlin Charlottenburg

Top dagen gehad en elke kerstmarkt weten te bezoek

Magotteaux
20-12-2018

Zeer mooie en goed verzorgde kamer en het ontbijt was zeer goed.

Ook het personeel is hier zeer vriendelijk

Je stapt voor de deur in het openbaar vervoer en voor 2 personen kost het 14 euro en je kunt de hele dag door heel Berlijn toeren en overal op en uit stappen.

Gereisd Met partner in december 2018

Okay to stay

Braun
11-8-2018

Prima hotel met directe verbindingen naar vliegveld en U-bahn voor de deur. Helaas geen airco dus houdt hier rekening met de buitentemperatuur. Vriendelijk personeel en prima ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Weer OK

haka1001
11-7-2016

Voor tweede maal in dit hotel, nu 4 nachten.

Via reisorganisatie konden we soort kamer niet opgeven.

Bleken nu kamer met losse bedden te hebben die zover mogelijk uit elkaar staan en niet verschoven kunnen worden en dat is best ongezellig.

De badkamer is niet groot en je hebt amper ruimte om te douchen als je douchegordijn dicht doet.

Personeel beneden was heel vriendelijk en behulpzaam.

Schoonmaakpersoneel hield zich dom en kwam pas 's middags kamer schoonmaken.

Ontbijt was weer prima verzorgd.

De receptie is 24 uur per dag bemenst.

Internet is tegenwoordig gratis en voldeed voor ons.

Met bus X09 die voor de deur stopt ben je binnen 10 bij station Zoologischer Garten, metrohalte op 250 meter lopen.

Om de hoek heb je twee supermarkten en in de buurt zijn diverse eettentjes te vinden.

Prettig hotel

jurgen
8-2-2016

Tijdens ons 3 daags verblijf in Berlijn hebben wij een mooie tijd gehad in dit hotel.

Het personeel is vriendelijk, de ligging net buiten de stad is top. Binnen 10 minuten ben je met de auto. Op 2 minuten loopafstand kun je gebruik maken van de metro, tram of bus. Parkeren kun je gratis voor de deur of voor 10 euro per dag in de parkeergarage van het hotel. De kamers zijn groot genoeg en schoon maar de douche is te klein. Het personeel is vriendelijk en neemt alle tijd voor je vragen.

Samengevat. De prijs kwaliteitverhouding is super.

Aanbevelen goed

J. van Loodam
24-9-2015

Buiten het centrum, maar met bus X09 die voor de deur stop om de 10 min. in twee haltes naar Tiergarten voor alle richtingen bus, U bahn en S bahn. Met auto goed gratis parkeren voor de deur of betaald in parkeergarage.

Goed rustig hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamers zeer netjes en schoon. Goede bedden. Toilet en doucheruimte wat aan de kleine kant, maar goed schoon. Handdoeken dagelijks schoon. Zeer uitgebreid uitstekend ontbijt. Mogelijkheid diner behalve op zon en maandag.

Uitstekend Kroatisch restaurant 400 mtr. van hotel.

bijzonder goed

Fred van Hoek
4-9-2015

Gewledig. de eerste nacht hebben we echt gescheiden moeten slapen maar daarna hebben we een prachtige kameer gekregen .

Gereisd Met partner in augustus 2015

leuk hotel voor een stedentrip!

sari
4-6-2014

Hotel ligt ong. 5 km van de Hauptbahnhof. Kamer was ruim genoeg en badkamer netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Genoeg ruimte om je kleding op te bergen in kast en kapstok.Op de kamer vonden we het wel warm, kamer lag aan de achterkant met uitzicht op de Aldi. op de kamer is geen minibar. Ontbijt is zeer uitgebreid en smakelijk! Ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om fietsen te huren. 9,50 euro per 24 uur. Dit is zeker een aanrader, want Berlijn is prachtig om per fiets te ontdekken. Berlijn heeft ook veel parken.

Prima hotel

haka1001
5-5-2014

Wij zaten hier 6 nachten in een 3 persoonskamers met 3 prima bedden.

Kamer is inderdaad wat sober, er stond maar 1 stoel aan bureau in. Extra stoel werd echter zonder probleem bij geplaatst.

De badkamer is niet groot, maar voldoet prima.

Glazen deur naar badkamer is met puberdochter niet handig.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was prima verzocht. Wel zijn er bij vol hotel te weinig plekken in de ontbijtzaal. Wij gingen na 9:00 uur eten en hadden altijd wel een (vrijgevallen) plaats.

De receptie is 24 uur per dag bemenst.

Wij hadden geen comfort kamer en moesten wifi voor 5 euro per per dag aanschaffen. Beetje duur, maar aan eind van de week bleek er maar 1 dag op de rekening te staan. Langs de openbare weg was voldoende gratis parkeergelegenheid, waar de auto de hele week heeft stil gestaan, want met bushalte voor de deur en u-banh halte 200 meter verder doe je in Berlijn lekker alles met OV.

Kamer en rest hotel was schoon.

Prima hotel voor stedentrip

1ngr1d
1-5-2014

Wij zaten hier 4 nachten en hebben het prima naar ons zin gehad, kamers zijn beetje sober en klein maar voor alleen te slapen en douchen prima geschikt voor stedentrip. Service en schoonmaak zijn heel goed, ontbijt is vrij uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Let op bij boeken dat de standaard kamer 2 eenpersoonsbedden zijn, bij comfortkamer is het wel een 2 persoonsbed en hier krijg je tevens gratis wifi bij. Hotel ligt op goede rustige locatie in Berlijn vlak bij schloss charlottenburg. Ideaal is dat buslijn X9 voor de deur stopt en het is 2 haltes naar Bahnhof zoölogische garten vanwaar je via bus of U/S bahn makkelijk door Berlijn reist met OV en Kurfürstendamm ligt op loopafstand van Bahnhof zoölogische garten. Pal naast het hotel ligt een grote supermarkt. Hotel is zeker een aanrader volgens ons.

Prima voor stedentrip Berlijn

JenA
8-4-2014

Wij hebben hier 3 nachten overnacht toen we Berlijn bezochten. Prima hotel. We hebben om een andere kamer gevraagd omdat we tussen de studenten zaten die met school naar Berlijn gingen. Dit was geen probleem en we kregen een zakelijke kamer.

Bedden prima, personeel heel aardig, kamer was schoon.

Wifi was niet altijd goed.

Gereisd Met partner in april 2014