Zoover

7,2

Prima

Tamara
16-1-2019

Hotel ligt erg centraal, aardig personeel, ontbijt goed. Kamer heeft alle faciliteiten maar wel enigszins uitgeleefd, veel beschadigingen. Sauna verplicht 24 uur van te voren reserveren en kille sfeer in de bar.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Zeer goed hotel

Henk
22-7-2016

Het hotel is gelegen op korte afstand van de Kurfürstendamm, vlak bij goede openbaar vervoer faciliteiten. Bij het hotel hoort een parkeergarage. Deze was echter vol, zodat we in de naastgelegen openbare garage konden parkeren. Prachtig hotel in de stijl van Andy Warholl. Grote ruime kamer met badkamer waarin inloopdouche en bad. Ontbijtbuffet is goed. Wij wilden 's avonds in het restaurant van het hotel eten. Bij de receptie kregen we te horen dat dat die avond niet kon. Nergens in het hotel stond dat aangegeven. Dit was het enige minpunt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Absolute aanrader.

Carsten Rudolph, Hotel Manager , 26-7-2016

Beste gast,

Dank u voor de tijd neemt om met ons uw opmerkingen over de diensten van het hotel en de faciliteiten te delen. Uw opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons want het is ons doel om een service van hoge kwaliteit te leveren met een consistentie in onze normen.

Ik was erg bezorgd om te lezen dat wij niet uw verwachtingen voldeed aan tijdens uw verblijf bij ons in het bijzonder met betrekking tot de Hotelrestaurant. Gelieve mijn oprechte excuses voor de tekortkomingen die je hebt te maken. Ik heb onderzocht en de nodige corrigerende maatregelen en coaching met de betrokken genomen om dergelijke tekorten weer die zich in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw constructieve feedback. Ik kijk ernaar uit u te mogen verwelkomen weer terug bij art'otel berlin kudamm.

Hoogachtend,

Carsten Rudolph

Hotel Manager

Super!

Nicole
5-5-2016

Erg luxe en verzorgd hotel. Ook de ligging is top!

Gereisd Met partner in maart 2016
Carsten Rudolph, Hotel Manager , 17-6-2016

Geachte gast

Hartelijk dank voor uw grote beoordeling.

Groeten uit Berlijn

Carsten Rudolph

Hotel Manager

Prima hotel

Gemma
15-6-2012

Dit hotel is gelegen in Charlottenburg.De kamers zijn recentelijk gerenoveerd. Mooi van afmeting, goede bedden, voldoende meubilair. Ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Voldoende plaats voor je toilettas.De achterkant is erg rustig. Wij maakten gebruik van fietsen en konden deze zonder problemen 's nachts voor het hotel laten staan. Wij waren met 12 personen.

Schoon groot en goede service

marjolein
6-3-2012

Wij zijn hier een lang weekend in maart geweest en het hotel bleek een prima uitvalsbasis voor een stedentrip Berlijn. Je zit vlak bij de metro (maximaal 5 minuten lopen) vlak bij allerlei leuke restaurantjes en winkels. Voor het oude stadscentrum moet je wel even met de metro maar dat is goed te doen. De kamers zijn netjes en schoon. Ook erg kunstzinnig. Badkamer is wat kleiner maar zeer functioneel met een heerlijke regendouche. Kamer wordt elke dag opgeruimd, schone handoeken, bed opgemaakt. Heerlijk. Enige minpuntje, we hadden een fles wijn bij aankomst bijgeboekt maar dit was niet bekend, kregen we wel zonder problemen toen we er om vroegen. Verder is het in het hotel erg warm, wij hebben de ramen continu open gelaten (wat goed te doen is want we zaten aan een binnentuintje op 6 hoog).

Verrassend hotel

Marcel
20-10-2010

Dit is een verrassend leuk hotel. Het is zeer modern en trendy ingericht met diverse werken van Andy Warhol. De kamers zijn strak ingericht en voorzien van de belangrijkste gemakken(TV, minibar, badkamer met bad, haardroger, alarmklok etc.) De kamer was zeer schoon en het bed lag heerlijk. Het ontbijt was zeer divers van zeer goede kwaliteit. Parkeren is mogelijk bij het hotel voor een redelijke prijs. Verder ligt het hotel gunstig t.o.v. de diverse bezienswaardigdheden. Als je een keer wat anders wil dan is dit hotel een bezoekje waard.

Prima stadshotel

José
29-9-2010

Begin augustus voor 3 nachten in dit hotel geweest. Prima. Ontbijt is sober maar genoeg. Boek bij touroperator zonder ontbijt, apart betalen is nl. goedkoper en soms wil je ook ergens anders eten. Metro opstapplaats is Savignyplatz, ong. 8 minuten lopen. Rondom dit plein kun je goed en goedkoop eten, gezelliger dan Kdam. Veel plezier voor een ieder die nog gaat.

Perfect cityhotel!

Inge
10-8-2010

We hebben 3 nachten verbleven in het Artotel en het is ons prima bevallen. Kamers zijn schoon, badkamer is lekker ruim. Inrichting en kleuren van de kamer doet fris aan. We kwamen laat aan, echter dit was geen probleem, hadden wel vooraf laten weten. Ontbijt is goed en uitgebreid. Soms een rij voor de koffieautomaat maar of dat nu iets is om over te zeuren...

Hotel verhuurt ook fietsen wat een echte aanrader is voor Berlijn omdat het zo plat is als een pannenkoek. Heb veel verhuurders gezien maar hotel is met 8 euro/24u het goedkoopst.

Lekker rondfietsen en afstappen als je wat interessants ziet, wat veel vaker voorkomt op de fiets dan met de metro.

Metro en treinstions op max 10 minuten lopen, veel gezellige restaurantjes in de buurt (Savignyplatz), winkelstraat om de hoek.

Absolute aanrader, ideaal voor een stedentrip!

geen aanrader

Arthur Smid
29-3-2010

Bij aankomst dachten we een redelijk hotel te hebben, ziet er netjes uit en het is schoon. De ligging tov KuDamm prima, echter...de bedden waren dramatisch, de douche werd tijdens het douchen elke 30seconden gloeiend heet en de klimaatregeling in de kamer werkte niet.

Na de klacht gemeld te hebben kregen we het schitterende "tja bij mij thuis gaat het ook zo" te horen van de receptioniste...Ook hebben we later niets meer gehoord over onze klachten...

Al met al geen aanrader, zeker niet als je weet dat er in Berlijn in deze omgeving meerdere uitstekende hotels te vinden zijn.

Overigens is Berlijn een fantastische stad en zullen we er nog vaak naar toe gaan!

Ron
21-12-2009

Het hotel heeft een prima ligging. Alle buurten die je moet zien liggen op redelijke afstand en zijn goed te bereizen per metro. De kamer is prima, heerlijk bed en ruime badkamer. Schoonmaak was ook erg goed! Ontbijt erg uitgebreid en voor het gevraagde bedrag zeker waard. Het hotel is als 'trendy' te bestempelen, jammer is dat het toch vaak lastig is om een 'trendy' hotel gezellig te maken. (hotelbar meestal leeg, ontbijtzaal geen sfeer.) Al met al een goed hotel.