Zoover

8,5

goede ligging

petravb
23-4-2012

Centrale ligging in de stad. Wel wat verouderd allemaal, maar prima.

Gereisd Met partner in april 2008

Goed hotel

Jeroen
13-2-2010

In december 2009 ben ik hier samen met mijn vriend geweest. Erg goed hotel. De kamers waren schoon, de service was goed. De ligging was helemaal perfect. Door de geschiedenis van Berlijn heeft de stad eigenlijk twee stadscentra. Het hotel ligt er precies tussenin, op slechts 100 meter van Checkpoint Charlie. Metrostation Kochstrasse is voor de deur, en omdat het openbaar vervoer zo goed is in Berlijn bereik je de uithoeken van de stad al in een half uurtje.

Het eten in het hotel was wel erg duur, maar aan de overkant van de straat is een "ontbijtcafé" (kan even niet op het goede woord komen), waar je voor 5 euro al een compleet ontbijt hebt, met de voor Duitsland gebruikelijke heerlijk mierzoete broodjes.

Goed en zeer gunstig gelegen!

Erwin
1-1-2010

We hebben een aantal nachten in Angleterre Hotel verbleven en dit was prima naar onze zin. De locatie is zeer gunstig, je zit zo bij Checkpoint Charlie en het Joodse Museum en door de ligging tegenover metrostation Kochstrasse ben je snel op andere plekken in Berlijn. De kamer was netjes en verzorgd en het personeel was vriendelijk. Minpuntje is het dure ontbijt, maar tegenover het hotel zit een ontbijtzaak waar je voordelig heel goed kunt ontbijten.

Prima hotel, een aanrader !!

Gezellige groep vrienden !
23-11-2009

Goede ligging. Prima service en heerlijk ontbijt. Prijs kwaliteit is goed. Tip huur fietsen bij het hotel en ga Berlijn op de fiets verkennen. Een geweldige ervaring en vanuit hotel ben je binnen maximaal 10 minuten fietsen bij alle highlights in het Mitte.

Gereisd Met vrienden in november 2009

meteen opnieuw

sabine
8-6-2009

het hotel ligt dichtbij het centraal station en vlakbij het centrum. Afstanden tot bezienswaardigheden zijn makkelijk beloopbaar en een ingang naar de metro vlakbij. De Friedrichstrasse is de moeite waard als je ervan houdt langs dure winkels te flaneren. Er liggen een paar bekende winkelcentra die ondergronds met elkaar verbonden zijn.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Goed, net, schoon hotel

Marcel
24-3-2009

Hotel met goede ligging(100m van metro), 500m van Checkpoint Charlie. 4 nachtenverblijf in zeer nieuwe schone kamers. De badkamer was ook smetteloos en werd iedere dag schoon gemaakt alsmede nieuwe handdoeken. Stille kamers dus geen last van burengeluiden. Aanrader voor een goede prijs.

Gereisd Met vrienden in maart 2009
2008

Ideaal hotel voor een stedentrip

m wijnands
3-5-2008

Ideaal hotel voor een stedentrip. Comfortabel, goed, ruim, verzorgd en centraal gelegen. Metro voor de deur en veel bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd Familie in mei 2008
2007

goed degelijk hotel

r schuurman
15-3-2007

goed degelijk hotel.

werden vriendelijk geholpen

toen we aankwamen er was nog geen kamer vrij maar we waren dan ook erg vroeg.

konden wel de koffers alvast achterlaten en alvast wat van de stad gaan zien als we om een uurtje of 1 terug kwamen was er een kamer vrij.

dit was ook idd het geval.

kamer was ruim en schoon.

ontbijt was erg duur 15 euro pp

hebben we niet gedaan op de hoek van de straat ontbeten voor 5 euro 2 croissantjes 2 bakken koffie en een flesje multivitamine geen geld dus!

al met al goed hotel voor redelijke prijs!