Zoover

8,4

Zeer goed!

Marga
15-8-2019

Ik vond het hotel zeer plezierig. Ik had een éénpersoonskamer op de vierde verdieping. De badkamer had een ligbad, toilet en wastafel. Er stonden twee eenpersoonsbedden. Het is erg schoon, elke dag werden de bedden opgemaakt en de handdoeken verschoond. Men is vriendelijk en behulpzaam. Ook in de bar is het goed vertoeven, vriendelijke eigenaresse. Het hotel ligt aan de Kaiserdamm, de route van west naar oost. Er zijn metrostations op korte loopafstand. Ideaal! Tot slot: het ontbijt is ruim voldoende gevarieerd. Ik kom hier zeker weer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldige 6 dagen gehad

Fredy Pape
1-10-2018

Ik was samen met mijn jongste zoon 6 dagen in dit hotel en we hebben als heel goed ervaren. Alleen de hoofdkussen van het bed zijn echt aan vervanging toe en het ontbijt had wat uitgebreider gemogen, verder was alles prima.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Goed, schoon hotel, goede uitvalsbasis

Goldrider
16-11-2014

Hotel is 3 sterren, kamer voldoende ruim en schoon, gratis wifi en kluis, ontbijt is uitstekend, grote varieteit in warm en koud, incheck soepel echter pas vanaf 1500 uur, wel bagagestorage, 250 meter tot metro u2 met alle verbindingsmogelijkheden naar geheel Berlijn.

Gereisd Alleenreizend in november 2014

Goed hotel voor stedentrip

Yvonne
1-2-2013

Dit hotel ligt dicht bij een metrostation en is dus een ideale uitvalsbasis.

Wij zijn met de auto naar Berlijn gereden, hebben de auto in de garage van het hotel geparkeerd en hebben de stad per metro,bus en trein bekeken.

Hotel heeft een lichte ontbijt zaal met uitgebreid buffet.

Gereisd Met partner in januari 2013

Prima hotel, uistekend ontbijt

R.G.P. Roos
27-12-2009

Jammer dat de ontbijtruimte op de 7e etage niet gebruikt kon worden. Het alternatief beneden was echter uitstekend. Ondanks de verbouwing ondervonden wij geen last hiervan.

Gereisd Met partner in december 2009

Top hotel

O. Dolstra
23-11-2009

Uitstekend hotel dichtbij metrostation met zeer uitgebreid ontbijt, goede kamers en vriendelijke bediening.

Gereisd Met vrienden in november 2009

Prima hotel voor een goede prijs

Fam Erfmann
14-3-2009

personeel zeer vriendelijk, uitgebreid ontbijtbuffet,

keurige kamer, centrum prima te bereiken met de metro slechts een paar minuten lopen bij het hotel vandaan

Gereisd Met partner in maart 2009

Mooi hotel goede service

wouter van de lagemaat
17-12-2008

Mooi hotel goede service prima verbinding met de metro naar de stad. Je kan parkeren in de parkeergarage voor een normale prijs en bediening is uitermate vriendelijk.

Gereisd Met partner in december 2008

Ee plezierig hotel en heerlijk rustig.

H.J.Bouwman
16-12-2008

Dank zij zijn ligging bij een metrostation zijn de centra goed en snel bereikbaar.

Gereisd Met partner in december 2008

Goed hotel

C. Tiecken
2-9-2008

kamers zijn wat klein maar, voor een weekendje weg perfect. Alles ziet er netjes uit. Vriendelijk personeel, ontbijt was goed. Niks te klagen, zou hier zo weer heen gaan, helemaal voor die prijs

Gereisd Met partner in augustus 2006