Zoover

Ada,
18-2-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een heerlijk rustig vakantiepark, gelegen tegen een helling,ruim van opzet. De chalets zijn nog authentiek, allemaal met verschillend interieur ivm dat 't privé woningen zijn. Er kan gebruik gemaakt worden van broodjesservice. Een lekkere luxe!

De natuur is prachtig, er is een klein meertje, waaraan een laagbouw hotel met restaurant staat.

In de buurt is een kleinschalig leuk skigebied, sneeuwzeker.

Al met al zeer aanbevelingswaardig!

Ook gezinnen met kinderen zullen zich goed vermaken!

Gereisd met partner in januari 2019

Horor ontvangst!

Geer Vergoossen,
19-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Huis niet klaar op afgesproken tijd, melden ons ook niet toen het wel was. Mooi water waaraan allerlei mensen zitten te vissen maar dat zijn bij nader inzien Bayrische mensen, gasten mogen er niet vissen. Net als hond moeten aan de lijn geen probleem maar hond van directrice mag los lopen. Geen internet in huis, en in restaurant valt ie vaak weg. Als je terug in de tijd wil, en je vraagt je af wat hadden we ook alweer tegen Duitsers, dan ditboeken dan weet je het zo!

Gereisd met partner in augustus 2018

zeker een keer terug

gerard en jose,
1-6-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

zeer mooi rustig park een auto heb je zeker nodig als je ergens naar toe wil is weinig te doen in dorpje in de buurt omgeving is leuk als je van wandelen houd en goed ter been bent enige nadeel is geen internet en dat is in deze tijd eigenlijk niet weg te denken je kunt tegen redelijk prijs wat eten in het restaurant

voor kinderen is er speelgelegenheid

de huisjes zijn zeker niet modern ingericht maar dat heeft ook weer iets

Gereisd met partner in mei 2018

Fijne vakantie

JL,
14-8-2017
  • Activiteiten2

Wij waren op reis met kinderen van 3 en 5 jaar oud. Op het park is op zich weinig te doen. Speeltuin is oud, maar ze vermaakte zich hier prima. Wij hadden geluk met het weer, geen regen en veel zwemmen. Dus veel buiten. In de omgeving is voldoende te doen voor kinderen, met name buiten activiteiten.

Huisje was netjes en groot. Stroom en gas moet achteraf betaald worden, maar dit is in de zomer geen probleem. Wij hadden huisje 97.

Op het park in de meeste gevallen geen WiFi, 3G of 4G, dus echt vakantie. In huisje 97 geen WiFi.

Al met al een fijne vakantie gehad. Je moet een beetje geluk hebben met het weer, maar raad andere, die op zoek zijn naar een rustige vakantie, dit park zeker aan.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie omgeving. Binnen een straal van 30km voldoende attracties/bezienswaardigheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

netjes

Daphne,
5-3-2017
  • Activiteiten4

het appartement was zeer netjes (huisje 39 onder). de eerste dag had het eerste appartement geen werkende verwarming, dus de volgende dag naar de receptie waar ze het prima hebben opgelost door het andere appartement aan te bieden met een werkende verwarming.

een nadeel was dat de keuken erg klein is (1m2) en geen oven.

TIP: maak foto's van de begin en eind stand van de gas teller, want hier maken ze "fouten" mee. waardoor de dus minder borg terug krijgt. want ze zeggen dat je meer hebt verbruikt dan dat het eigenlijk is. met foto's doen ze het wel netjes en krijg je krijg je je juiste borg terug.

verder prima omgeving, supermarkt op 15/20 min afstand. genoeg pistes in de buurt om te skieën.

Gereisd met partner in februari 2017

Teleurstellend

Ine
29-8-2016
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij hadden een zeer gedateerd appartement (nr 11 beneden) met groen sanitair uit de jaren 70, een slecht functionerende douche en een geiser uit 1998. In de keuken was te weinig servies en aan twee kanten kon je niet met je benen onder de tafel zitten. Pas na 4 dagen konden we gebruik maken van het tuinmeubilair dat in het schuurtje stond. De receptie zei dat de eigenaar de sleutel had van het schuurtje en dat zij er verder niets aan konden doen. Met het afschuiven van de verantwoordelijkheid hadden we nog de grootste moeite. Het park zag er slecht onderhouden uit. Voor ons was dit een van de slechtste vakanties ooit...

Van alle gemakken voorzien

Nataly
18-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Wij zaten in huisje 95 en dit was een erg compleet huisje. Flatscreen tv, een WII, WiFi, oven, combi magnetron en wasmachine, alles is aanwezig. We zaten beneden en konden onze kinderen van 4 en 7 jaar ongestoord laten spelen. ' s avonds lekker buiten zitten op het rustige park. Helemaal geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gedateerde huisjes

Jeanette
1-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Zo jammer, groot park met oude vaak slecht onderhouden ruime huizen. Sommige gaan wel maar de meeste huisjes zijn zo oud en oubollig ingericht. Je zou toch mogen verwachten dat er voor iedere verhuurder een bepaalde norm gehanteerd moet worden.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Prachtig vakantiepark, maar weinig activiteiten

Fam. von Weersch
12-8-2015
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

Fraai aangelegd kindvriendelijk vakantiepark. Indien je jonge kinderen hebt is het aanbevelingswaardig bij de boeking te opteren voor een vakantiehuisje in buurt van de grote speeltuin. De rest van het park heeft weinig tot geen speeltuinen al beweert de website van wel. Er is is wel een riviertje waar de kids bv dammetjes kunnen bouwen. Het restaurant/pizzerria is prima lekker eten en vriendelijk personeel. De broodservice is leuk bedacht maar is gewoon een kleine lokale bakker die brood langsbrengt tot aan de deur. Beter zou het zijn als het park zou kiezen voor een winkeltje voor kleine boodschappen. Verder is er weinig te beleven op het park helemaal geen leuke activiteiten zeer rustig. Als je van rust houdt is het park een aanrader. Anders zeker niet.

Heel erg leuk in een prachtige omgeving

Xander Pikaar
2-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Activiteiten8

Het vakantiepark is een rustig en schoon park in een schitterende omgeving. Absolute aanrader voor wandelaars en natuurliefhebbers. Wij hadden huisje 25, direct aan het meer gelegen. Het huisje was schoon en ruim genoeg voor de vakantie. Jammer is wel de ouderwetse inrichting (groene badkamer). Helaas deed onze koelkast het niet heel goed, op de hoogste stand bleef het wel koel, maar het vriesvakje had moeite met ijslollies. De bedden in het huisje waren zeer goed, we hebben heerlijk geslapen.

Voor jonge kinderen is er genoeg te doen: speeltoestellen, beekje, meer. Voor pubers is er wat minder te beleven.

We hebben een geweldige vakantie van 10 dagen gehad, het had nog 6 weken langer mogen duren.

We willen hier zeker nog een keer terugkomen!