Zoover
Hotel Best Western Plus Schwarzwald Residenz

Hotel Best Western Plus Schwarzwald Residenz

8,8

Goed hotel, aardige en gastvrije mensen.

B. Bosman
1-12-2018

De laatste week van november doorgebracht in dit fijne hotel met mooie en ruime kamers met mooi uitzicht. Het ontbijtbuffet was heel goed en het diner was gevarieerd genoeg en het personeel zeer vriendelijk.

Een wandeling naar het dorp is goed te doen en er zijn winkels en diverse toeristische bezienswaardigheden.

Bij de receptie van het hotel is alle info verkrijgbaar over mogelijke uitstapjes.

Onze Gästekarte hebben we verscheidene malen gebruikt voor toegang tot plaatselijke bezienswaardigheden en ook voor een flinke treinrit.

We gaan niet zo vaak twee keer naar dezelfde bestemming maar Hotel Schwarzwald Residenz is een goede kanshebber.

Gereisd Met partner in november 2018
Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 19-12-2018
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Een recensie als die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en wensen heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dat vertelt. Ik zou erg blij zijn u hier nogmaals te mogen verwelkomen in onze residentie in het Zwarte Woud en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Top wat een fantastische week

Fam van Nijnatten
28-10-2018

We hebben een fantastische week gehad . Mooie ruime kamer top bed en kussen en schoon. We hebben genoten van het geweldige ontbijt en van het prima keuze diner . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam . Van de konuscard hebben we ook veel gebruikt . Bedankt voor de heerlijke week . We komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in oktober 2018
Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 13-11-2018
Wauw, welke feedback! Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw verblijf hier in Triberg zo goed te evalueren! Een recensie zoals die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en wensen heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit zou vertellen via [email protected] Ik zou erg blij zijn u hier nogmaals te mogen verwelkomen in onze residentie in het Zwarte Woud en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

mooi maar te duur voor wat men te bieden heeft.

mevr. kremers
2-10-2018

was een prachtig hotel, alles kon als je iets vroeg. mooie ligging prachtige kamers. zelfs de heerlijke kussens die ze hadden op bed hebben we daar kunnen kopen. nu het grote minpunt, het diner was heel slecht. er word geschreven keus uit 3 menu,s nou dat klopt niet. waren er maar 2 of je moest vegitaris pakken maar wij hebben graag een fatsoenlijke maaltijd. en dan steeds rundvlees waarvan 1 avond een spies met 1 stukje varkensvlees. rundvlees had een bijsmaak en altijd een niet lekkere saus. wij hadden het idee dat het vlees steeds een andere draai werd gegeven wat niet positief was. ontbijt was overweldigend. o ja personeel is gewoon geweldig.

Gereisd Met partner in september 2018
Georg H.W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 16-10-2018
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. We betreuren het ten zeerste dat je 's avonds niet tevreden bent met de hoofdgerechten en verontschuldig je hiervoor. Als u nog meer vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Heel leuk voor een paar dagen

Karin Vos-Schuurman
26-9-2018

Drie dagen, twee nachten verbleven in dit hotel. Arrangement half pension. Mooie grote kamers met balkon met zitje. Tv met bvn, schoon en fantastische bedden. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, prima diner, soepje, saladebuffet met ook wat " gevulde" salades. Hoofdgerecht vlees, vis of vegetarisch en toetje. Auto parkeren in garage kost 4 euro per nacht. Prachtige omgeving. En...heerlijke schwarzwalder kirschtorte.

Gereisd Met partner in september 2018
Georg H.W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 16-10-2018
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog meer vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Fantastisch verblijf in super hotel

J de meijer
6-9-2018

Schitterend hotel met heel vriendelijk personeel, zeker de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Georg H.W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 17-9-2018
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Een recensie zoals die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dat vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Geweldig verblijf gehad

Rogier Troost
27-8-2018

Fantastisch hotel met mooi ingerichte kamers, uitstekende bedden en geweldige kussens. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam op elke wijze die je kunt bedenken. Ontbijt en diner waren kort gezegd #TOP.

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 31-8-2018

Een heerlijke week gehad, lekker eten enz.....

Familie Bos
27-8-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad! Ontzettend uitgebreid ontbijt. Verschillende broodjes, heel veel verschillend beleg, tomaat, komkommer, verschillende ei, worstjes, yoghurt met allerlei soort meusli e.d., fruit, enz, enz. Avond eten kon je kiezen uit 3 gerechten (1vegetarisch) en kindermenu. Met een voorafje en na! Wij hadden een mooie ruime kamer, in een andere ruimte/woonkamer sliepen de kinderen. Elke dag werd er schoongemaakt. Een heerlijke douche overigens. Bedden waren best hard, maar dat hebben wij thuis ook. Wat wel erg jammer was, is dat er geen koelkastje is! Dat hebben wij wel gemist! Wel stond er een waterkoker met thee en koffie om te maken. Ook misde is een wasrekje op t balkon, voor je handdoeken en natte zwemkleding op te hangen. Het zwembad hebben we elke dag even gebruik van gemaakt. Er zijn mooie douchjes bij.

Het personeel is ontzettend aardig. Heel behulpzaam! Ik zou u dit hotel aanraden!!! Mooi gebied overige

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 31-8-2018

Goed hotel

Maurits Voss
19-8-2018

Op doorreis hebben we hier 2 nachten verbleven. De familiekamer was mooi, het zwembad en de sauna zijn ook prima. Het ontbijtbuffet is echt grandioos, zo uitgebreid heb ik zelden meegemaakt. Het enige minpunt vind ik daarentegen het avondeten. Het 3 gangen diner wordt aan tafel geserveerd met 3 keuzes als hoofdgerecht waarvan 1 vegetarisch. De kwaliteit vond ik niet super: droge vega groententaart, vette kleffe schnitzel en met vet doordrenkte friet. Ook zijn de gerechten erg sober. Als toetje bijvoorbeeld 1 bolletje ijs met een wafeltje in een schaaltje. Dat kan echt beter!

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 16-10-2018
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te evalueren! Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. We betreuren het ten zeerste dat u 's avonds niet tevreden bent met het eten en verontschuldigen ons hiervoor. Als u nog meer vragen en verzoeken heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit vertelt. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het Best Western Plus Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Fantastisch!!

Fam. Hoogland
19-8-2018

Een heerlijk hotel voor twee weken zomervakantie!! Ruime, schone kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en ‘s avonds een heerlijk driegangendiner. Fenomenaal uitzicht op Triberg. Ook de kinderen (12 en 10) hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en de speelkamer met airhockey. Erg leuk is dat je bij aankomst een Konus gastenkaart krijgt waarmee je gratis van het openbaar vervoer in de regio gebruik kunt maken of gratis naar het openluchtzwembad in Triberg kunt. Echt een geweldige vakantie in dit hotel gehad!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 16-10-2018

Leuk rustig gelegen hotel!!

schilder
15-8-2018

Heel erg naar onze zin gehad in dit hotel. Elke dag super lekker gegeten. Verder een leuk zwembad en speeltuin voor de kids. Mensen zijn ook heel aardig in het hotel en zeer schoon. Triberg en omgeving is ook veel te doen (waterval, koekoeksklok, rodelbaan etc...) mooie omgeving om zeker heen te gaan als we weer eens deze kant op gaan wordt het zeker dit hotel

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 18-8-2018
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf hier in Triberg te beoordelen! Een recensie zoals die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Ik zou erg blij zijn om u hier opnieuw te verwelkomen in het BEST WESTERN PLUS Schwarzwald Residenz en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team