Zoover

9,7

Fantastisch, een super vakantie

FraVer
7-1-2017

Midden in het centrum was ideaal, mooi hotel met karakteristiek uiterlijk.

prima kamer met top bediening. overal op loopafstand naar toe kunnen gaan.

geen criminaliteit, volop kerstmarkt en fijne sfeer.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Een super hotel midden in centrum.

Bert en familie.
21-12-2016

Wij zijn rond de kerstdagen geweest. Dit hotel ligt op een super locatie. Je stapt de deur uit en je staat midden op de kerstmarkt. Er zijn in de directe omgeving heel veel restaurants, winkeltjes en pubs. Het hotel zelf is ook super. Kamers zijn prima ingericht, doucheruimtes zijn wel wat krap. Personeel is super behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is prima verzorgd. Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden en vooral rond de kerstdagen.

Perfecte ligging

Lidwien
22-8-2016

Onze kamer stond niet afgebeeld op de site, niet verwonderlijk. We sliepen achter elkaar, de kamer was te smal om de bedden naast elkaar te plaatsen. Douchen in bad en je haar op de knieën uitspoelen is ook niet ideaal (douchekop op buikhoogte en niet verstelbaar). De bedden waren helemaal dramatisch: een slecht matras en geen fatsoenlijke bedbodem, maar een hardboard plank (betreft kamer 311).

Heeft niets afgedaan aan ons plezier, Praag is een prachtige stad !

Tip: rondleiding per fiets (City Bikes Praag) en online transfer per taxi van en naar het vliegveld boeken.

Mooi centraal gelegen hotel

Anna Marie
5-7-2016

Het hotel ligt geweldig centraal met de Astronomische Klok om de hoek en de rest van de bezienswaardigheden zijn prima te belopen vanuit het hotel.

Het personeel is erg behulpzaam en aardig.

Er zijn in Praag meer dan voldoende leuke eetgelegenheden maar een keer in het hotel eten is zeker ook de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Geweldig!

Jeannette
31-1-2016

Wat een geweldig hotel, met enorm hulpzame medewerkers. Niks is te veel wat je vraagt, goede tips gehad, waar je ook wat aan hebt. Ze geven je echt het ultieme verwen grvoel. Ontbijt was niet bijzonder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Perfecte plek voor weekendje Praag

meneer van de Meerakker
6-8-2014

Prima hotel in het hartje van de oude stad is ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Praag.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Fantastische hotel en prachtige stad

Jonas
7-7-2014

Top locatie. Heel dicht bij het oude stadsplein en alles is op wandelafstand te bezichtigen. Uiterst nette kamers. Alleen als tip wil ik geven, de ramen nog meer kunnen verduisteren. Zeer verzorgd ontbijtbuffet . Zeker genoeg keuze , voor elk wat wils . Wie op deze site vertelt dat je niet genoeg keuze hebt s'Morgen ,weet ik niet wat ze gewoon zijn thuis. Het restaurant wil ik zeker aanbevelen, heel lekker en niet duur. Als je in het hotel verblijft krijg je zelf 15 procent korting op elke maaltijd. In Praag zijn er heel veel leuke terrassen om op te vertoeven. Samen met ons gezin en Oma en Opa hebben 5 dagen enorm genoten. Wij willen zeker nog terug naar Hotel Rott in Praag

Cees en Mieke

Gereisd Met vrienden in april 2013

supergoede ligging

sofie
    4-1-2009

voor het eerst Praag bezocht op het einde van het jaar, en is zeker voor herhaling vatbaar ! mooie stad, veel te bezichtigen, enorm vriendelijke bevolking, en ligging van het hotel is ideaal om alles te bezichtigen, het hotel ligt eigenlijk midden alle bezienswaardigheden, alles op wandelafstand ! zeer goed ontbijt, is buffetvorm, en zeer uitgebreid, vriendelijk personeel, kamers perfekt in orde, ruime douche met design-regendouche ! hadden kamer aan voorzijde met zicht op pleintje, geen lawaaihinder ondervonden, lekker restaurant en op oudejaar een zeer toffe avond met live-muziek in het restaurant van het hotel, zeker een aanrader !