Zoover
Hotel Rott

Hotel Rott

9,7

Geweldig Hotel in een prachtige stad

Siësta de Vries - Klinkien
6-12-2018

Schitterend hotel gelegen midden op het Oude Stadsplein in Praag. Alles op loopafstand te bereiken. Tip wij hadden de taxi voor heen en terugreis al geregeld in Nederland.

Service in het hotel is top. Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt en de receptie medewerker een jongeman had ons een kamer gegeven met 2 losse bedden die ook niet naast elkaar stonden maar schuin tegenover elkaar kleine ruimte. Maar de piccolo zag dit complimenten voor hem en hij ging het doorgeven en een mevrouw liet ons een andere kamer zien wat je ook wilt als stel.

Corrrect en direct gehandeld top. Restaurant aan te bevelen wij hebben bij aankomsten een welkodrankje van het hotel aangeboden gekregen. Zijn daar ook nog een keer wezen lunchen, heerlijk gegeten.

De ruime kamer is van alle gemakken voorzien, van koelkast, minibar heel uitgebreid gevuld, waterkoker koffie/thee faciliteiten, tv, haardroger, kluisje, etc. Dit hotel zou ik iedereen aanbevelen

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastische ligging

Christa
24-7-2017

Dit hotel ligt midden in het centrum. Om de hoek is de astronomische klok.

Ruime kamers, schoon en fijne badkamer.

Iedere dag prima ontbijt met champagne.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2017

Keurig, centraal gelegen hotel, maar...

Peter S.
3-5-2017

Hotel Rott is aangenaam centraal, in het oude centrum van Praag gelegen. Bijna alle bezienswaardigheden zijn daardoor lopend te bereiken. Het is een keurig hotel, maar aangezien het een oud gebouw betreft, kunnen de kamers nogal variëren wat grootte en comfort betreft. Er wordt echter niet moeilijk gedaan wanneer je een kamer afwijst; er worden dan meteen diverse alternatieven getoond. Het personeel gedraagt zich gereserveerd, maar wel correct en vriendelijk. Engels en Duits vormen geen probleem. De bedden zullen door menigeen als spartaans beoordeeld worden, maar 's ochtends wordt dit met een uitgebreide ontbijtkeuze ruimschoots goedgemaakt. Hoewel de website van het hotel gewag maakt van een eigen parkeerplaats, blijken daar maar een paar auto's te kunnen staan. De kans dat je er gebruik van kunt maken is dus minimaal. In de straat waar het hotel gelegen is, mag eigenlijk geen verkeer komen, laat staan dat je er kunt parkeren. Het hotelpersoneel adviseert de ondergrondse parkeergarage bij het Rudolfinum te gebruiken, maar die is niet echt naast de deur en nogal prijzig. Bovendien loop je daar kans door het personeel te worden opgelicht, zodat je er nòg meer moet betalen dan het al niet geringe officiële tarief. Kortom: een hotel met zo'n centrale ligging heeft ook een duidelijk nadeel.

Fantastisch, een super vakantie

FraVer
7-1-2017

Midden in het centrum was ideaal, mooi hotel met karakteristiek uiterlijk.

prima kamer met top bediening. overal op loopafstand naar toe kunnen gaan.

geen criminaliteit, volop kerstmarkt en fijne sfeer.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Een super hotel midden in centrum.

Bert en familie.
21-12-2016

Wij zijn rond de kerstdagen geweest. Dit hotel ligt op een super locatie. Je stapt de deur uit en je staat midden op de kerstmarkt. Er zijn in de directe omgeving heel veel restaurants, winkeltjes en pubs. Het hotel zelf is ook super. Kamers zijn prima ingericht, doucheruimtes zijn wel wat krap. Personeel is super behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is prima verzorgd. Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden en vooral rond de kerstdagen.

Mooi centraal gelegen hotel

Anna Marie
5-7-2016

Het hotel ligt geweldig centraal met de Astronomische Klok om de hoek en de rest van de bezienswaardigheden zijn prima te belopen vanuit het hotel.

Het personeel is erg behulpzaam en aardig.

Er zijn in Praag meer dan voldoende leuke eetgelegenheden maar een keer in het hotel eten is zeker ook de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Prima centraal gelegen hotel

Pedro
13-8-2015

Het is een prima hotel.

De kamer was ruim genoeg, en het personeel erg behulpzaam.

Het hotel ligt erg centraal: vlakbij het Oude Stadsplein.

Als we ooit weer naar Praag gaan, dan zeker weer dit hotel.

Gereisd Met partner in juli 2015

Goed hotel , met perfecte ligging

reislustig
27-12-2014

Een goed hotel voor een stedentrip, de ligging is perfect achter het oude plein.

Prima ontbijt in buffetvorm, schone kamers vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in december 2014

Perfecte plek voor weekendje Praag

meneer van de Meerakker
6-8-2014

Prima hotel in het hartje van de oude stad is ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Praag.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Mooi hotel op een geweldige locatie

peetski62
21-7-2014

Dit hotel ligt naast/boven het Hard-Rock cafe op 100 mtr afstand van de astronomische klok. De ligging midden in het centrum is ideaal. Toen wij in Praag waren was het erg warm en wij vonden het heerlijk om even langs het hotel te lopen om even op te frissen. Dit doe je niet zo gauw als het hotel buiten het centrum ligt.

Bij aankomst kregen we een kamer op de 4e verdieping. Deze kamers zijn wel mooi, maar hebben één groot nadeel: Er zit geen raam in (wel een klein dakraam). Deze kamers zijn dan ook vrij donker en hebben geen uitzicht. Ondanks dat het hotel was volgeboekt kregen we de volgende dag een kamer op de 2e verdieping, met een groot raam en leuk uitzicht op straat. Het personeel verhuisde onze koffers, terwijl wij de Praagse Burcht bezochten (uitstekende service).

Wij hadden absoluut geen geluidsoverlast van de straat door de dubbele ramen.

Het ontbijt (in de kelder) was goed en bood voldoende variatie.

Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.