Zoover

9,7

Perfecte ligging

Lidwien
22-8-2016

Onze kamer stond niet afgebeeld op de site, niet verwonderlijk. We sliepen achter elkaar, de kamer was te smal om de bedden naast elkaar te plaatsen. Douchen in bad en je haar op de knieën uitspoelen is ook niet ideaal (douchekop op buikhoogte en niet verstelbaar). De bedden waren helemaal dramatisch: een slecht matras en geen fatsoenlijke bedbodem, maar een hardboard plank (betreft kamer 311).

Heeft niets afgedaan aan ons plezier, Praag is een prachtige stad !

Tip: rondleiding per fiets (City Bikes Praag) en online transfer per taxi van en naar het vliegveld boeken.

Geweldig!

Jeannette
31-1-2016

Wat een geweldig hotel, met enorm hulpzame medewerkers. Niks is te veel wat je vraagt, goede tips gehad, waar je ook wat aan hebt. Ze geven je echt het ultieme verwen grvoel. Ontbijt was niet bijzonder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Fantastische hotel en prachtige stad

Jonas
7-7-2014

Top locatie. Heel dicht bij het oude stadsplein en alles is op wandelafstand te bezichtigen. Uiterst nette kamers. Alleen als tip wil ik geven, de ramen nog meer kunnen verduisteren. Zeer verzorgd ontbijtbuffet . Zeker genoeg keuze , voor elk wat wils . Wie op deze site vertelt dat je niet genoeg keuze hebt s'Morgen ,weet ik niet wat ze gewoon zijn thuis. Het restaurant wil ik zeker aanbevelen, heel lekker en niet duur. Als je in het hotel verblijft krijg je zelf 15 procent korting op elke maaltijd. In Praag zijn er heel veel leuke terrassen om op te vertoeven. Samen met ons gezin en Oma en Opa hebben 5 dagen enorm genoten. Wij willen zeker nog terug naar Hotel Rott in Praag