Zoover
Hotel Rott

Hotel Rott

9,7

Geweldig Hotel in een prachtige stad

Siësta de Vries - Klinkien
6-12-2018

Schitterend hotel gelegen midden op het Oude Stadsplein in Praag. Alles op loopafstand te bereiken. Tip wij hadden de taxi voor heen en terugreis al geregeld in Nederland.

Service in het hotel is top. Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt en de receptie medewerker een jongeman had ons een kamer gegeven met 2 losse bedden die ook niet naast elkaar stonden maar schuin tegenover elkaar kleine ruimte. Maar de piccolo zag dit complimenten voor hem en hij ging het doorgeven en een mevrouw liet ons een andere kamer zien wat je ook wilt als stel.

Corrrect en direct gehandeld top. Restaurant aan te bevelen wij hebben bij aankomsten een welkodrankje van het hotel aangeboden gekregen. Zijn daar ook nog een keer wezen lunchen, heerlijk gegeten.

De ruime kamer is van alle gemakken voorzien, van koelkast, minibar heel uitgebreid gevuld, waterkoker koffie/thee faciliteiten, tv, haardroger, kluisje, etc. Dit hotel zou ik iedereen aanbevelen

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastische ligging

Christa
24-7-2017

Dit hotel ligt midden in het centrum. Om de hoek is de astronomische klok.

Ruime kamers, schoon en fijne badkamer.

Iedere dag prima ontbijt met champagne.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2017

Keurig, centraal gelegen hotel, maar...

Peter S.
3-5-2017

Hotel Rott is aangenaam centraal, in het oude centrum van Praag gelegen. Bijna alle bezienswaardigheden zijn daardoor lopend te bereiken. Het is een keurig hotel, maar aangezien het een oud gebouw betreft, kunnen de kamers nogal variëren wat grootte en comfort betreft. Er wordt echter niet moeilijk gedaan wanneer je een kamer afwijst; er worden dan meteen diverse alternatieven getoond. Het personeel gedraagt zich gereserveerd, maar wel correct en vriendelijk. Engels en Duits vormen geen probleem. De bedden zullen door menigeen als spartaans beoordeeld worden, maar 's ochtends wordt dit met een uitgebreide ontbijtkeuze ruimschoots goedgemaakt. Hoewel de website van het hotel gewag maakt van een eigen parkeerplaats, blijken daar maar een paar auto's te kunnen staan. De kans dat je er gebruik van kunt maken is dus minimaal. In de straat waar het hotel gelegen is, mag eigenlijk geen verkeer komen, laat staan dat je er kunt parkeren. Het hotelpersoneel adviseert de ondergrondse parkeergarage bij het Rudolfinum te gebruiken, maar die is niet echt naast de deur en nogal prijzig. Bovendien loop je daar kans door het personeel te worden opgelicht, zodat je er nòg meer moet betalen dan het al niet geringe officiële tarief. Kortom: een hotel met zo'n centrale ligging heeft ook een duidelijk nadeel.

Prima centraal gelegen hotel

Pedro
13-8-2015

Het is een prima hotel.

De kamer was ruim genoeg, en het personeel erg behulpzaam.

Het hotel ligt erg centraal: vlakbij het Oude Stadsplein.

Als we ooit weer naar Praag gaan, dan zeker weer dit hotel.

Gereisd Met partner in juli 2015

Goed hotel , met perfecte ligging

reislustig
27-12-2014

Een goed hotel voor een stedentrip, de ligging is perfect achter het oude plein.

Prima ontbijt in buffetvorm, schone kamers vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in december 2014

Mooi hotel op een geweldige locatie

peetski62
21-7-2014

Dit hotel ligt naast/boven het Hard-Rock cafe op 100 mtr afstand van de astronomische klok. De ligging midden in het centrum is ideaal. Toen wij in Praag waren was het erg warm en wij vonden het heerlijk om even langs het hotel te lopen om even op te frissen. Dit doe je niet zo gauw als het hotel buiten het centrum ligt.

Bij aankomst kregen we een kamer op de 4e verdieping. Deze kamers zijn wel mooi, maar hebben één groot nadeel: Er zit geen raam in (wel een klein dakraam). Deze kamers zijn dan ook vrij donker en hebben geen uitzicht. Ondanks dat het hotel was volgeboekt kregen we de volgende dag een kamer op de 2e verdieping, met een groot raam en leuk uitzicht op straat. Het personeel verhuisde onze koffers, terwijl wij de Praagse Burcht bezochten (uitstekende service).

Wij hadden absoluut geen geluidsoverlast van de straat door de dubbele ramen.

Het ontbijt (in de kelder) was goed en bood voldoende variatie.

Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Prima lokatie

JC.Lissenburg
15-9-2013

Voor de eerste keer in Praag en alles klopte mede door dit hotel. De ligging t.o.v. de bezienswaardigheden, metro en tram, restaurants etc. is fantastisch. Mede hierdoor heb je veel tijd- ic reiswinst en krijg je een geweldige indruk van wat Praag te bieden heeft. De kamers zijn prima incl. de bedden en de badkamer. Er wordt goed schoongemaakt en iedere dag wordt alles bijgevuld ( incl. de koelkast waarvan de inhoud alleszins redelijk is geprijsd (drankjes, nootjes, chips etc.). De mensen van het hotel zijn beleefd en helpen met alles wat je vraagt. Het ontbijt is voor ieder wat wils en ruim voldoende. Het aangrenzende restaurant Rott is van een zeer goed niveau met prima keuken en redelijke prijzen. De ontvangen voucher voor 30% korting op een diner moet echter tussen 16.00 en 19.00 uur worden verzilverd hetgeen voor veel bezoekers wat vroeg is en dus niet wordt gebruikt!

Samengevat; als we weer naar Praag gaan wordt dit weer ons hotel.

TOP HOTEL

goossens cindy
24-4-2012

SUPER ligging, kan niet beter.je zit zo goed als op het oude stadsplein met de astronomische klok. het personeel is er uiterst vriendelijk. kleine maar ultra nette kamers. het restaurant van het hotel is zeker ook aan te raden. lekker en goede bediening. ontbijt is niet al te uitgebreid maar wel lekker.

eigenlijk wat je nodig hebt. wij zijn hier drie dagen gebleven en is zeker een aanrader. moest ik terug gaan, ik kies hetzelfde hotel.

De mooiste plek in de oude stad

naam naam
26-12-2011

Wij kunnen Hotel Rott bij iedereen aanbevelen. Vanuit het hotel, om de hoek bij de astronomische klok, zijn, mits normaal ter been, alle bezienswaardigheden aan te lopen!

Het ontbijt is perfect en een keertje lunchen en dineren in café/restaurant Rott is ook zeer de moeite waard, zowel wat betreft kwaliteit als smaak-prijsverhouding in deze toeristische horeca-omgeving. De limousine/taxi transfer naar en van het hotel wordt vlekkeloos uitgevoerd. Kamers goed verzorgd en de minibar schrikt niet af door absurde prijzen, integendeel! Wij hebben in alle opzichten genoten!!

Perfecte ligging

Ramon
31-10-2011

Hotel Rott ligt midden in het stadscentrum. De service is uitstekend en de mensen zijn erg vriendelijk (op zijn tjechisch dan). De bedden zijn goed en de badkamer is netjes schoon en van alle gemakken voorzien.

Naast het hotel zit het restaurant van Rott en ik kan deze zeker aanraden om te gaan eten, prijs is prima en de service is 5 sterren.

Kortom: als je naar Praag gaat, dan zou ik lekker hier gaan slapen !!!