Zoover

9,7

Perfecte plek voor weekendje Praag

meneer van de Meerakker
6-8-2014

Prima hotel in het hartje van de oude stad is ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Praag.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Mooi hotel op een geweldige locatie

peetski62
21-7-2014

Dit hotel ligt naast/boven het Hard-Rock cafe op 100 mtr afstand van de astronomische klok. De ligging midden in het centrum is ideaal. Toen wij in Praag waren was het erg warm en wij vonden het heerlijk om even langs het hotel te lopen om even op te frissen. Dit doe je niet zo gauw als het hotel buiten het centrum ligt.

Bij aankomst kregen we een kamer op de 4e verdieping. Deze kamers zijn wel mooi, maar hebben één groot nadeel: Er zit geen raam in (wel een klein dakraam). Deze kamers zijn dan ook vrij donker en hebben geen uitzicht. Ondanks dat het hotel was volgeboekt kregen we de volgende dag een kamer op de 2e verdieping, met een groot raam en leuk uitzicht op straat. Het personeel verhuisde onze koffers, terwijl wij de Praagse Burcht bezochten (uitstekende service).

Wij hadden absoluut geen geluidsoverlast van de straat door de dubbele ramen.

Het ontbijt (in de kelder) was goed en bood voldoende variatie.

Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Fantastische hotel en prachtige stad

Jonas
7-7-2014

Top locatie. Heel dicht bij het oude stadsplein en alles is op wandelafstand te bezichtigen. Uiterst nette kamers. Alleen als tip wil ik geven, de ramen nog meer kunnen verduisteren. Zeer verzorgd ontbijtbuffet . Zeker genoeg keuze , voor elk wat wils . Wie op deze site vertelt dat je niet genoeg keuze hebt s'Morgen ,weet ik niet wat ze gewoon zijn thuis. Het restaurant wil ik zeker aanbevelen, heel lekker en niet duur. Als je in het hotel verblijft krijg je zelf 15 procent korting op elke maaltijd. In Praag zijn er heel veel leuke terrassen om op te vertoeven. Samen met ons gezin en Oma en Opa hebben 5 dagen enorm genoten. Wij willen zeker nog terug naar Hotel Rott in Praag

Prima lokatie

JC.Lissenburg
15-9-2013

Voor de eerste keer in Praag en alles klopte mede door dit hotel. De ligging t.o.v. de bezienswaardigheden, metro en tram, restaurants etc. is fantastisch. Mede hierdoor heb je veel tijd- ic reiswinst en krijg je een geweldige indruk van wat Praag te bieden heeft. De kamers zijn prima incl. de bedden en de badkamer. Er wordt goed schoongemaakt en iedere dag wordt alles bijgevuld ( incl. de koelkast waarvan de inhoud alleszins redelijk is geprijsd (drankjes, nootjes, chips etc.). De mensen van het hotel zijn beleefd en helpen met alles wat je vraagt. Het ontbijt is voor ieder wat wils en ruim voldoende. Het aangrenzende restaurant Rott is van een zeer goed niveau met prima keuken en redelijke prijzen. De ontvangen voucher voor 30% korting op een diner moet echter tussen 16.00 en 19.00 uur worden verzilverd hetgeen voor veel bezoekers wat vroeg is en dus niet wordt gebruikt!

Samengevat; als we weer naar Praag gaan wordt dit weer ons hotel.

Cees en Mieke

Gereisd Met vrienden in april 2013

TOP HOTEL

goossens cindy
    24-4-2012

SUPER ligging, kan niet beter.je zit zo goed als op het oude stadsplein met de astronomische klok. het personeel is er uiterst vriendelijk. kleine maar ultra nette kamers. het restaurant van het hotel is zeker ook aan te raden. lekker en goede bediening. ontbijt is niet al te uitgebreid maar wel lekker.

eigenlijk wat je nodig hebt. wij zijn hier drie dagen gebleven en is zeker een aanrader. moest ik terug gaan, ik kies hetzelfde hotel.

De mooiste plek in de oude stad

naam naam
    26-12-2011

Wij kunnen Hotel Rott bij iedereen aanbevelen. Vanuit het hotel, om de hoek bij de astronomische klok, zijn, mits normaal ter been, alle bezienswaardigheden aan te lopen!

Het ontbijt is perfect en een keertje lunchen en dineren in café/restaurant Rott is ook zeer de moeite waard, zowel wat betreft kwaliteit als smaak-prijsverhouding in deze toeristische horeca-omgeving. De limousine/taxi transfer naar en van het hotel wordt vlekkeloos uitgevoerd. Kamers goed verzorgd en de minibar schrikt niet af door absurde prijzen, integendeel! Wij hebben in alle opzichten genoten!!

Perfecte ligging

Ramon
    31-10-2011

Hotel Rott ligt midden in het stadscentrum. De service is uitstekend en de mensen zijn erg vriendelijk (op zijn tjechisch dan). De bedden zijn goed en de badkamer is netjes schoon en van alle gemakken voorzien.

Naast het hotel zit het restaurant van Rott en ik kan deze zeker aanraden om te gaan eten, prijs is prima en de service is 5 sterren.

Kortom: als je naar Praag gaat, dan zou ik lekker hier gaan slapen !!!

Ideale ligging,alles correct

Jean-Claude en Nadine
    4-1-2011

voor wie Praag wenst te bezoeken is dit hotel ideaal,dicht bij alle bezienswaardigheden,en zeker het restaurant is sterk aan te bevelen.wij hebben in diverse restaurants gegeten en wij moeten toegeven dat het Rott restaurant tot de beste behoort;De kamer heeft alles wat men van een stadshotel mag verwachten maar ook niet meer (kleine kamer).

Gereisd Met partner in december 2010

Gemoedelijk in het centrum gelegen hotel

Aad Burger
    20-10-2009

Hotel Roth is kleinschalig en een prachtig gelegen hotel in het centrum van Praag. Wij hebben daar in het voorjaar 2009 een lang weekend genoten van mooi weer, wat stugge mensen, prachtige gebouwen en lekker eten.

Gereisd Met partner in januari 2009