Zoover

8,8

Aanrader

FvR
23-12-2018

Goed hotel , heerlijk bed, kleine maar heerlijke douche.

Gezellige ontbijtruimte met een fantastisch ontbijtbuffet.

Alles is erg schoon.

Ligging prima, alle high lights te voet te doen.

Metro om de hoek, wij hebben terug naar huis de metro gepakt.

Eindpunt gele lijn , daarna de bus airport.

Dit kost een uurtje reistijd.

Je kunt alleen met kronen betalen in de metro.

Gereisd Met partner in december 2018

Prima Hotel

SylviadeW
5-8-2015

Prima hotel midden in het centrum. Ontbijt was prima en de koffie heerlijk! Personeel behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Centraal gelegen

Erwin
16-9-2014

Hotel is centraal gelegen, verder weinig bijzonderheden.

Prijs / ontbijt zijn niet super, maar ook niet slecht.

Gereisd Met vrienden in juli 2000

Toplocatie, wel wat gehorig

Lisette
3-3-2014

Prima locatie in de oude stad van Praag, alles op loopafstand. De stilte-uren in het hotel werden helaas niet door iedereen gerespecteerd, eerste nacht erg veel overlast, overige dagen geen centje pijn. Prima ontbijt, met veel keuze en constante aanvulling. Onvriendelijke receptionisten, vooral 's nachts, maar overig personeel juist erg servicegericht. WiFi werkte soms wel, soms niet. Kamer was schoon en fris, bedden ook prima. Al met al toch een heerlijke locatie en topverblijf.

Een uitstekende plek

zwitser
30-8-2013

Het Hotel ligt op loopafstand van de bezienswaardigheden in het oude Praag en was niet duur. De straat waar het Hotel aan staat stelt niets voor. Echt een uitvalbasis om en paar dagen het oude Praag te bezichtigen De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Je kunt er erg goed ontbijten en er eis een bar. De kamers worden elke dag schoongemaakt en handdoeken gewisseld.

Een minpunt: onze matrassen zijn wel aan vervanging toe.

Transfer Vliegveld-Hotel v.v. wordt op verzoek tegen betaling van 700 CKR/ 30€, geregeld.

Prima hotel

annemarie
21-9-2012

Prima hotel voor een redelijke prijs. Het hotel is gebouwd voordat het ijzeren gordijn viel, dat is vooral te zien in de eetzaal. Groot, kaal en zakelijk. Ze hebben hun best gedaan er iets gezelligs van te maken. Ook het uitzicht van onze kamer was op gebouw uit die tijd. Veel beton. Nu zit er een prima winkelcentrum in, lekker handig, zo dicht bij het hotel. Keurige kamer en erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Helpen je altijd met boeken van bijv. excursies, voorstellingen en vervoer (zonder extra kosten) Prima ontbijtbuffet. Bedden zijn wel wat hard. Ligt prima in het centrum, dus alles op loopafstand. Mochten we weer in keer naar Praag geen, is de kans groot dat we het zelfde hotel kiezen!

Ligging is fantastisch!

Naomi
7-8-2012

Goed hotel is heel netjes. Ligging perfect 5min lopen van de winkelstraat en alle bezienswaardigheden zijn makkelijk te lopen vanuit dit hotel.

Aan de overkant zijn ze wel aan het bouwen en doen maar tot laat slaap

je toch niet niet uit dus weinig last. Het kan wel erg warm zijn in de kamer maar voor een paar dagen neem je dat voor lief. Ontbijt was goed niks op aan te merken. Kamers worden elke dag schoongemaakt en handoeken serivce is 1keer in de 3dagen geloof ik.

Geweldig hotel,fantastische ligging

Karin Verstijnen
28-6-2012

Dit hotel doet zijn naam eer aan.Ligt ongeveer 5 minuten lopen van de oude stad. Zeer schone kamers en een uitgebreid ontbijt. Uitzicht is iets minder,maar ja, dat heb je vaak met stadshotels. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Kortom: een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Een absolute aanrader

Ronald
31-3-2012

van 27 tot 30 maart in dit hotel verbleven. Echt niet veel op dit hotel aan te merken, fantastische ligging in het oude centrum en maar een paar minuten lopen naar de meeste bezienswaardigheden in het oude centrum.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en doet alles om het de gast naar de zin te maken. Ik heb zelden zulk hardwerkend en bovenal gemeend vriendelijk personeel gezien.

Ik ben er van overtuigd dat voor het geld dat wij betaald hebben wij geen beter hotel hadden kunnen treffen.

Het ontbijt buffet was prima in orde ruim voldoende keus en alles vers, het buffet werd ook keurig op tijd aangevuld.

De kamers waren niet echt ruim, maar groot genoeg. Echt super schoon, en elke dag troffen wij onze kamer weer aan met de bedden opgemaakt, opgeruimd en schoongemaakt. Onze kamer had geen airconditioning, nu is dat in Maart ook niet nodig, maar ik kan mij voorstellen dat dat in zomer wel een gemis zou zijn.

Is zijn naam waardig

rudy2180
14-6-2011

Is zijn naam waardig want ligt op 5 min wandelen van het oude stadsgedeelte. De kamers zijn misschien aan de kleine kant maar wel verzorgd en comfortabel, er is een elektronische safe in de kamer. Over het buffetontbijt kunnen we niet klagen evenmin over het zeer behulpzame en vriendelijke personeel.

Gereisd Met vrienden in juni 2011