Zoover

Sorteren

was goed

jacobs
5-11-2018

was goed, maar de aankomst tijden en vertrek tijden waren extreem

een plan waar het hotel licht was nuttig.

Doen!

Leutje
27-5-2018

Plus: personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Top!

We hadden een ruime kamer, waar het 3e bed met gemak naast paste.

Heerlijke bedden.

Afstand tot het centrum is 15-20 minuten lopen.

Afstand tot Palladium is 5 minuten lopen.

Minder: de toiletpot stond niet vast, was een beetje wiebelig. Hierdoor rook de badkamer niet zo fris.

Weinig ruimte voor closetrolhouder, hing erg onhandig.

De voegen tussen de tegeltjes waren erg beschimmeld.

Douchen in bad vind ik sowieso niet zo fijn, maar de douchekop bleef niet zitten, zodat haar wassen niet goed ging.

Het ontbijt was voldoende, maar houdt niet over. Broodjes werden niet aangevuld.

Prima hotel om een paar dagen te verblijven als je in Praag bent. De vriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel maakt dat we de mindere dingen vergeten. Dat sprong er toch wel bovenuit.

Verder viel op dat het in Praag overal erg schoon is, alles ziet er fris uit

Geweldig

Hoebdar
16-2-2018

ontvangst was super. het verblijf ook de ligging is super je had alles on de buurt. alleen jammer dat ik voor een kamerversiering vroeg en een fles champagne voor als.we aan zouden komen. tegen mij werd gezegd dat het geregeld zou worden. en uiteindelijk niet geregeld was. dat was mijn enige minpuntje.

verdere personeel super en het ontbijt was ook super. ik heb erg genoten van dit Hotel en ga er volgende keer weer heen.

Rustig hotel vlakbij de binnenstad

Sya
15-6-2017

Buiten was het 28 graden, toch was het zonder airco niet warm binnen. Grote ramen die open kunnen. Grote ruime boxspring. Wel hard. Slecht WiFi bereik in de kamer. Badkamers ruim alleen ligbad aan de kleine kant. We hadden in de kamer apart zitgedeelte met tv. Alles is binnen loopafstand van de oude stad. Ontbijtbuffet was prima.

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Bernard
8-8-2012

Mooi hotel in de wijk Josefov. Het centrum is 10 to 15 minuten lopen en goed te doen. Eventueel kun je ook met de tram naar het centrum.

Bij aankomst worden de koffers naar je kamer gebracht en wordt je auto geparkeerd. Tijdens je verblijf kun je niet zonder toestemming bij je auto. Nu heb je voor het bezichtigen van de stad Praag de auto ook niet nodig. Alles is lopen of met openbaar vervoer prima te doen.

De slaapkamer was voldoende ruim. Naast het kingsize bed paste gemakkelijk een extra bed voor ons dochtertje. De badkamer was prima op orde. Er is geen airco aanwezig was, maar alleen een losse ventilator. Gelukkig bleef onze kamer nog redelijk koel ookal was het 25-28 graden buiten.

Het ontbijt is uitgebreid, maar het brood wordt slecht aangevuld.

Uitermate geschikt voor een paar dagen citytrip

Nico
19-2-2011

Hotel ligt in het oude centrum van Praag. Alles is hier vandaan te lopen.

Tram stopt ook vlakbij de deur. Eenvoudig ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aardig hotel

Ayse Schipper
5-9-2009

Wij hebben 2 nachten in dit hotel geslapen van 24 juli tot 26 juli. Aardig hotel. Niet heel bijzonder maar ook niet slecht. Aardig ontbijtbuffet. Nadeel vond ik dat we geen airco op de slaapkamer hadden. Alleen een ventilator(tje). In de zomer is dit wel nodig in Praag.

In de periode dat wij er waren was er een folklore festival in Praag. De groep uit Tirol bleef ook in ons hotel. Hebben de avond ervoor nog met accordeon een voorstelling gegeven voor het hotel waar we niet op zaten te wachten. Net toen ik een glas water uit het raam wilde gooien heeft de gozer van de receptie ingegrepen. Het was al bijna 12 uur. Daar zit je niet op te wachten als je een lange reisdag achter de rug hebt.

Het hotel ligt zeer dicht bij het nieuwe centrum van Praag.

2006

We zijn drie vier dagen in dit hotel geweest

Thom Kloes
8-8-2006

We zijn drie vier dagen in dit hotel geweest. Ligt aan de rand van het centrum. Goed verzorg, vriendelijk personeel, maar niets iets om voor om te rijden. Eetzaal is klein en niet gezellig, maar elders in Praag is meer dan genoeg te vinden.