Zoover
Hotel Best Western Bilá Labut

Hotel Best Western Bilá Labut

7,7

Goed hotel Qua ligging,metro om de hoek.

Antoon van Osch,
9-3-2019

Er is geen bar aanwezig,wel een drankautomaat.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Fantastische ligging en goede service!

Jantine Boonstra,
26-2-2019

Wij hebben hier 4 nachten overnacht. Inchecken is pas om 2 uur, wat erg fijn is dat wij onze koffers achter konden laten zodat we alvast de stad in konden. Onze kamer werd iedere dag schoon gemaakt, we kregen zelfs iedere dag schone handdoeken! Het enige min puntje aan de kamer was dat er weinig stopcontacten zijn. Ontbijt was ook netjes, werd steeds weer bijgevuld. Kortom, prima verblijf!

De ligging van het hotel is super, vrijwel alles is op loop afstand. Wel is het verstandig om goede wandelschoenen mee te nemen omdat de wegen niet echt vlak zijn. Een tip: download de Uber app. Taxi's rekenen ongeveer drie keer zoveel kosten dan een Uber. Daarnaast is een Uber er vaak binnen 5 minuten en kun je via de app de Uber volgen.

Gereisd met partner in februari 2019

Aanrader!

Lbe,
14-1-2019

In stadscentrum, dus wel rumoerig. Kamer aan de achterkant is aan te raden. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Voldoende voor een stedentrip, meer niet.

Koen H,
4-12-2018

wij vonden het redelijk hotel met plus en minpunten.

De pluspunten:

- Koffers kunnen gratis en veilig achtergelaten worden.

- Onze bedden stonden bij aankomt als een en deze hebben vervolgens bij aangegeven.

Nog geen 5min had het kamer meisje dit al voor ons gedaan.

- het kamermeisje werkt erg snel en netjes.

- De locatie waar het hotel zich bevindt is ideaal, zeker voor deze prijs. Je staat letterlijk in harte praag.

Minpunten:

Inchecken kan pas na 2 uur en uitchecken voor 12 uur. vooral op de Laaste dag niet erg relaxe.

- onze hotel kamer was voldoende om te Slapen, de bedden lagen niet verkeerd.

- in de badkamers er is een bad/douche aanwezig, echter had onze kraan een soort waterval functie omdat de helft van het water op de grond terecht kwam. Ook kon de douchekop niet opgehangen worden.

- weinig tot geen stopcontacten erg vervelend.

Personeel is zeervvriendelijk maar soms onprofessioneel.

Gereisd met vrienden in november 2018

was goed

jacobs,
5-11-2018

was goed, maar de aankomst tijden en vertrek tijden waren extreem

een plan waar het hotel licht was nuttig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Doen!

Leutje,
27-5-2018

Plus: personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Top!

We hadden een ruime kamer, waar het 3e bed met gemak naast paste.

Heerlijke bedden.

Afstand tot het centrum is 15-20 minuten lopen.

Afstand tot Palladium is 5 minuten lopen.

Minder: de toiletpot stond niet vast, was een beetje wiebelig. Hierdoor rook de badkamer niet zo fris.

Weinig ruimte voor closetrolhouder, hing erg onhandig.

De voegen tussen de tegeltjes waren erg beschimmeld.

Douchen in bad vind ik sowieso niet zo fijn, maar de douchekop bleef niet zitten, zodat haar wassen niet goed ging.

Het ontbijt was voldoende, maar houdt niet over. Broodjes werden niet aangevuld.

Prima hotel om een paar dagen te verblijven als je in Praag bent. De vriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel maakt dat we de mindere dingen vergeten. Dat sprong er toch wel bovenuit.

Verder viel op dat het in Praag overal erg schoon is, alles ziet er fris uit

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Geweldig

Hoebdar,
16-2-2018

ontvangst was super. het verblijf ook de ligging is super je had alles on de buurt. alleen jammer dat ik voor een kamerversiering vroeg en een fles champagne voor als.we aan zouden komen. tegen mij werd gezegd dat het geregeld zou worden. en uiteindelijk niet geregeld was. dat was mijn enige minpuntje.

verdere personeel super en het ontbijt was ook super. ik heb erg genoten van dit Hotel en ga er volgende keer weer heen.

Gereisd met partner in februari 2018

Rustig hotel vlakbij de binnenstad

Sya,
15-6-2017

Buiten was het 28 graden, toch was het zonder airco niet warm binnen. Grote ramen die open kunnen. Grote ruime boxspring. Wel hard. Slecht WiFi bereik in de kamer. Badkamers ruim alleen ligbad aan de kleine kant. We hadden in de kamer apart zitgedeelte met tv. Alles is binnen loopafstand van de oude stad. Ontbijtbuffet was prima.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Bernard
8-8-2012

Mooi hotel in de wijk Josefov. Het centrum is 10 to 15 minuten lopen en goed te doen. Eventueel kun je ook met de tram naar het centrum.

Bij aankomst worden de koffers naar je kamer gebracht en wordt je auto geparkeerd. Tijdens je verblijf kun je niet zonder toestemming bij je auto. Nu heb je voor het bezichtigen van de stad Praag de auto ook niet nodig. Alles is lopen of met openbaar vervoer prima te doen.

De slaapkamer was voldoende ruim. Naast het kingsize bed paste gemakkelijk een extra bed voor ons dochtertje. De badkamer was prima op orde. Er is geen airco aanwezig was, maar alleen een losse ventilator. Gelukkig bleef onze kamer nog redelijk koel ookal was het 25-28 graden buiten.

Het ontbijt is uitgebreid, maar het brood wordt slecht aangevuld.

Uitermate geschikt voor een paar dagen citytrip

Nico
19-2-2011

Hotel ligt in het oude centrum van Praag. Alles is hier vandaan te lopen.

Tram stopt ook vlakbij de deur. Eenvoudig ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in februari 2011