Zoover

7,6

Geweldig!

Spijkerman
22-1-2017

Geweldig hotel.Schoon en lekkere bedden.prima ontbijt.kortom Top!!! En overal dichtbij.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Nooit meer.

Roxy
18-8-2015

Hoe is het mogelijk dat dit hotel zo'n goed cijfer heeft. Mijn vriend en ik vonden het vreselijk.

Bij aankomst was het personeel ontzettend onvriendelijk, en sprak slecht Engels.

Ook waren wij ontevreden over de kamer. Er zat geen airco in de kamer(alleen een staande ventilator), en dat terwijl het buiten erg warm was, en er verteld werd dat er wel een airco was.

Ook zat het schimmel in onze matrassen en de muren. Er lag nog kleding van vorige gasten onder het bed(zo goed wordt er dus schoongemaakt). In de badkamer hing een ventilator die alleen maar herrie maakte. Het ontbijt was gewoon slecht. Oud brood e.d.

Het enige positieve aan dit hotel is de ligging. Ook ben je gelukkig amper in je hotel, maar ik zou hier nooit meer naartoe gaan.

Nette kamer met slecht ontbijt.

Carla
18-8-2013

Ruime kamer met nette badkamer. Stonk wel enorm naar chloor toen we voor het eerst binnen kwamen. Groot en goed bed. Geen airco en we moesten het doen met een ventilator bij buitentemperaturen van 37 graden. De hele nacht sliepen we dus met aan het voeteneind een draaiende ventilator op hoogste snelheid. Dubbele ramen konden niet open ivm een drukke weg op gehoorafstand.

Ontbijt was gewoon slecht. Alles miniem en iedere dag oud brood. Gelukkig was er een broodrooster zodat het oude casino in de rooster kon.

Ligging heel goed. De hele binnenstad te voet kunnen doen vanuit het hotel.

Goed gelegen stadshotel

Remco
25-2-2013

Hotel Atos in Praag is een prima stadshotel. Net buiten het centrum gelegen (circa 1km). Centrum echter prima bereikbaar met openbaar vervoer. Tramhalte op zeer korte afstand van het hotel. Wij (3 personen) hadden tijdens ons verblijf een ruime, schone kamer tot onze beschikking. Het ontbijt scoort een voldoende (verwacht echter geen luxe buffet).

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Geweldig dat dit kan voor dit geld!

Nicolesmetsers
23-11-2012

Atos is een gunstig gelegen hotel in Praag. Het ligt schat ik 1 kilometer van het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was klein maar modern (leek recentelijk gerenoveerd) en was voorzien van flatscreen tv en een gevulde mini bar. Het ontbijt was keurig en uitgebreider dan men zou vermoeden met deze prijsstelling.

Gereisd Met partner in november 2012

Goede uitvalsbasis!

Sjouke
26-6-2012

Accommodatie op zich niet heel bijzonder. Simpel hotel maar voo reen stedentrip ruim voldoende. Ik ben zelf niet veeleisend als ik op stedentrip ga. Ik ben toch meer in de stad te vinden en zie mijn hotelkamer enkel als ik ga slapen.

Wat ik wel belangrijk vind is hygiene en onze kamer was dat. Alles netjes en ook elke dag een schoonmaakster gezien.

goede ligging!

van Heeswijk
17-12-2011

Eind november 4 nachten in dit hotel verbleven. Hadden met z'n 2-en een ruime kamer en een mooie, nette badkamer met douche. Ontbijtbuffet was goed, maar erg standaard en werd slecht aangevuld. Ligging van het hotel is prima, wij hebben van daaruit alle wandelingen gedaan.

Om de hoek een leuk en lekker restaurant waar het hotel een samenwerking mee heeft en je dus korting krijgt. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader!

goede service

bernadette
22-8-2011

we hadden dit hotel geboekt, maar vanwege 'technical problems' konden we hier niet terecht. Er was een ander hotel geregeld. Terwijl we op de taxi wachtten, mochten we aanschuiven bij het ontbijtbuffet. Taxivervoer en ontbijt voor 5 personen was gratis.

Ter compensatie kregen we ook nog eens 50% korting op de kamerprijs bij het vervangende hotel.

Ipv in het centrum, zaten we nu in een buitenwijk van Praag. Maar dit hebben we niet als een probleem ervaren.

Goed Hotel

Christina
27-7-2011

Hotel Atos is een goed stadshotel. Door de ligging van het Hotel is het bijzonder makkelijk om bij alle bezienswaardigheden te komen.

Hotel ademt dezelfde sfeer uit die je proeft als je door praag heen loopt. Het is een waar openlucht museum. Atos doet daar zeker aan mee.

Het park dat naast het hotel ligt is zeker de moeite waard om doorheen te wandelen.

Koop een openbaarvervoerskaart want de trams brengen je snel op een andere plek van de stad. De haltes zijn vlakbij het hotel.

Het ontbijt is prima in orde. Het personeel doet er alles aan om het zo snel mogelijk bij te vullen.

Kamers zijn netjes en schoon.

Kortom dit hotel is aan te raden om bij een bezoek aan Praag hier te verblijven.

Aanrader

M.
25-3-2011

Afgelopen weekend 2 nachten verbleven in hotel Atos.

Ruime kamer (we hadden trouwens een 4 persoonskamer voor ons tweeen). Goede ligging; binnen loopafstand ben je bij de Karelsbrug en de Oude stad. Verder is het slim een ov kaart te kopen dan kun je met bus, tram, metro overal binnen no time zijn.

Ontbijt is prima.

Gratis wifi (alleen 200 kronen borg betalen voor een kabeltje) op de kamer.

Al met al, voor een goedkoop weekendje weg, ga dan zeker naar Praag en kies dan ook voor dit hotel.

Tip eten bij Pasta Fresca, subliem!