Zoover
Hotel Plaza Alta

Hotel Plaza Alta

Hotelsterstersterster

Goed hotel om van daaruit Praag te ontdekken

Yonne
20-9-2018

Het is een prima hotel. De medewerkers doen hun best het naar je zin te maken. Ontbijt is goed. Er is genoeg keus en diversiteit en alles wordt tijdig weer aangevuld.

Wij hadden wel nog een probleem met de airco op de kamer die opeens begon te lekken. Na melding ervan werd deze direct gerepareerd. Bedden vond ik wel iets minder; leken enigszins doorgezakt en zelf vind ik het prettiger om een douche op de kamer te hebben in plaats van een bad. De ligging van het hotel is goed. Er is direct een tramhalte voor de deur. Een klein stukje lopen verderop is de metrohalte.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Prima hotel in een rustige buurt

Moeder met dochter
4-9-2018

Een goed hotel. Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet. Met de tram zo in het centrum. In de buurt allerlei winkeltjes en restaurantjes. Een aanrader voor een stedentrip

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke ervaring

Ivo Hulshagen
23-9-2015

Net buiten de stad gelegen maar met zeer goede tramverbinding. Ideaal om enkele nachten te verblijven. Goed ontbijt met ruime uren maar voor de laatkomers werden de broodjes niet snel aangevuld.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015