Zoover
Hotel Plaza Alta

Hotel Plaza Alta

Hotelsterstersterster

Goed hotel om van daaruit Praag te ontdekken

Yonne
20-9-2018

Het is een prima hotel. De medewerkers doen hun best het naar je zin te maken. Ontbijt is goed. Er is genoeg keus en diversiteit en alles wordt tijdig weer aangevuld.

Wij hadden wel nog een probleem met de airco op de kamer die opeens begon te lekken. Na melding ervan werd deze direct gerepareerd. Bedden vond ik wel iets minder; leken enigszins doorgezakt en zelf vind ik het prettiger om een douche op de kamer te hebben in plaats van een bad. De ligging van het hotel is goed. Er is direct een tramhalte voor de deur. Een klein stukje lopen verderop is de metrohalte.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Prima hotel in een rustige buurt

Moeder met dochter
4-9-2018

Een goed hotel. Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet. Met de tram zo in het centrum. In de buurt allerlei winkeltjes en restaurantjes. Een aanrader voor een stedentrip

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

goede keus rand centrum,, naast de tram

Marga Bongers-Driessen
7-1-2018

stadshotel, schone kamers, beetje krap (apart)toilet, ontbijt uitstekend, achterkant hotel rustig qua geluid. receptie niet gezellig met lange gezichten aan de balie.

restaurant van hotel uitmuntend!

Gereisd Met partner in november 2017

Deprimerend hotel in buitenwijk.

Kris
17-10-2017

Vriendelijk personeel, prima ontbijt tot 10.30 uur. Maar als je om 10.00 uur komt zit je niet op je gemak aangezien ze om 10.20 uur alles op gaan ruimen. Hotel net iets te ver van alle bezienswaardigheden. Hotel is deprimerend en de kamers zijn schoon maar zeer basic. Ramen kunnen alleen in kiepstand waardoor het niet lekker door kan luchten. We voelden ons opgesloten. Geen 2e keer voor ons.

net hotel slechte bedden

carla
20-9-2017

Plaza Alta is een net en schoon hotel maar de bedden zijn doorgezakt waardoor je zeer slecht slaapt.

wat tegenviel was dat het restaurant in de vijf dagen dat wij er waren 2x volledig dicht ging voor gasten van buiten het hotel ,je kon dan zelfs op het terras niks te drinken krijgen.personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam in het hotel ,maar dit zou in het restaurant beter kunnen?

Het hotel lag voor ons iets te ver van het centrum

Echt super hotel voor n zeer goede prijs

Albert
9-5-2017

Alles was fantastisch van ontvangst tot vertrek

Super uitgebreid ontbijt

Gereisd Met partner in maart 2017

Prima en comfortabel

Mirijam
16-10-2015

Hotel is netjes en heel schoon!

Echter voor Nederlandse begrippen een 3+*** hotel.

Ontbijt is ruim voldoende en voor ieder wat wils.

De standaardkamers zijn comfortabel maar voor 3 personen wat aan de krappe kant.

Verder ligt het hotel ideaal ten opzichte van de tram en metro.

Prima voor een paar dagen Praag!

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Leuke ervaring

Ivo Hulshagen
23-9-2015

Net buiten de stad gelegen maar met zeer goede tramverbinding. Ideaal om enkele nachten te verblijven. Goed ontbijt met ruime uren maar voor de laatkomers werden de broodjes niet snel aangevuld.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

Uitstekende uitvalsbasis om Praag te verkennen

erik
26-6-2015

Plaza Alta is een prima hotel als start om Praag te verkennen. Uitstekende bedden, heerlijk ontbijt, zeer hulpvaardig personeel en met de tram zo in de het midden van de stad. Wat wil je nog meer. Hier 7 nachten geweest. Genoeg tijd om alles te zien. Centrum uiteraard. Maar ook:de Zoo, de wijk Vysehrad (mooie kerk) en Petrinheuvel. Veel leuke kroegjes bezocht. Zeer betaalbaar, in tegenstelling tot de terrassen op de pleinen.

Goed Hotel prijs/kwaliteit verhouding goed

Jenny
21-5-2014

Hotel is schoon, makkelijk bereikbaar met o.a. tram 17. Ontbijt was goed. Dinner was mexicaans ook redelijk tot goed.

Gereisd Met partner in mei 2014