Zoover

8,3

Rustig Hotel

Loetschka
10-5-2017

Rustig hotel, genoeg plaats aan het zwembad. Ontbijt lekker - avondeten ok de nagerechten wel super lekker. Kamer ok.

De inrichting van de restaurants kan veel gezelliger!

Opletten met drank tickets, goed controleren en enkel betalen wat je echt gedronken hebt!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Uitstekend !

bruggeman omer
16-10-2014

Wij verbleven in dit hotel van 10/9 tot 21/9/2014, en hadden hoge verwachtingen nadat we diverse commentaren hadden gelezen. Wij werden niet teleurgesteld, integendeel. Dit was één van onze beste verblijfservaringen, en wij gaan al 44 jaar samen op reis. Het is moeilijk om één minpuntje te vinden. Een ruime, comfortabele kamer, met een prima werkende airco (wel nodig, want zelfs in september kan het nog héél warm in Pafos), uitstekende, royale buffetten, maar vooral, en dat is ons nog het beste bijgebleven: uiterst vriendelijk en hulpvaardig personeel, van hoog tot laag. Alleen wie 's avonds graag bruisende animatie verlangt, zal in dit hotel niet aan zijn trekken komen. Wel is er in de bar, waar de prijzen niet goedkoop maar schappelijk zijn, alle avonden rustige live-muziek. The Annabelle is geen budget-hotel, maar het is zijn prijs dubbel en dik waard.

prachtig hotel met een goede ligging

mark
25-10-2011

Mooi hotel, grote kamers, goed centraal gelegen. We kregen "gratis" half pension, buffet was elke dag anders (waren er 1 week) en heel lekker.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

EEN FANTASTICH, bijna RESORT.

Hans
18-4-2011

Zeer aan te raden, fraai Hotel

met veel, het veel extra.

Prima eten ( verschillende mogelijkheden)

uitstekende ligging.

Eigen strand, fraai zwembad enz enz

Gereisd Met vrienden in januari 2011

mooie vakantie

C. van Vliet
24-1-2011

niks op aan te merken. Gastvrije bevolking, mooie omgeving, lekker eten en goede bediening. Netjes onderhouden en schoon.

Gereisd Met vrienden in januari 1993

Prachtig gelegen aan zee en toch in het centrum.

Jan
22-11-2008

Een prachtig hotel met alure.

Fantastich lekkere cocktails, uitstekende, restaurants en een vorstelijk ontbijtbuffet.

Een heerlijk zwembad voor diegene die liever niet in het zand op het strand ligt. Schitterend aangelegde tuin met verschillende waterloopjes en -valletjes, waar het ook heerlijk toeven is.

's- Avonds kun je heerlijk het centrum in slenteren.

Weinig of geen last van jengelende kinderen.

Voor de rustzoekende vakantieganger echt aan te bevelen. Dus in één woord fantastisch.

Prachtig hotel,vooral de tuin en het zwembad

Daisy
    13-7-2007

Prachtig hotel,vooral de tuin en het zwembad.Wel beetje stijve Engelse sfeer,waar je al dan niet van houdt.Niet echt geschikt voor kindjes,wel voor mensen die van rust tijdens de vakantie houden.Ligt midden in het dorpje,in tegenstelling tot de andere megahotels die in een soort 'industriegebied' net buiten Paphos liggen,en dus 2 minuten wandelen naar winkels en eethuisjes.Kamers zijn ruim en netjes,en elke dag ligt er een vers bloemetje met een gedichtje op het bed.Klasse die er mag zijn!

Zeer sfeervol hotel met een schitterend aangelegde tuin

Marja en Henk
    25-6-2007

Zeer sfeervol hotel met een schitterend aangelegde tuin. Door een hiaat in de boekingen kwamen wij terecht in een van de suites die, alhoewel gezellig ingericht, kwalitatief gezien wel wat gedateerd was en diverse mankementen vertoonde. Vanuit de suite ook geen direct zeezicht, maar helaas zicht op een heg. Kortom, normaal gesproken absoluut te veel geld voor te weinig kwaliteit. Het eten in met name het a la carte restaurant was van zeer goede kwaliteit.

De directe omgeving viel ons wat tegen. Te veel nieuwbouw en niet erg gezellig. Voor degenen die daarvan houden heel geschikt voor een luxe zonvakantie.

Luxe hotel, voorzien van alle gemakken

Saskia
    13-6-2006

Luxe hotel, voorzien van alle gemakken. Mooi zwembad, goed eten, vriendelijk personeel. Maar de kamers kunnen wel een likje verf gebruiken. Iets mooiere gordijnen is ook aan te raden. Bloemetjesgordijnen kunnen echt niet meer. De ligging is supergoed. Midden in Paphos, met vele restaurants, winkels, dicotheken etc.

Gereisd Zakelijk in mei 2006

Ben al de hele wereld afgereisd, en dit hotel was niet de

Edward13
    22-3-2006

Ben al de hele wereld afgereisd, en dit hotel was niet echt de slechtste!Kamer was gewoon goed voor het geld, de service ook, maar m.i. meer geschikt voor de toerist die niet zelf initiatief heeft.(lees: 50+ers). Vlak buiten de deur zijn legio eettentjes die veel interessanter zijn dan

het veel te dure hotelrestaurant.Prima uitvalsbasis voor niet te arme mensen die het prachtige Cyprus (liefst per huurauto)

willen ontdekken.