Zoover

Prima

C.Kemna
30-6-2019

Dionysos Paphos

Erg netjes schoon en fijn verblijf

Lekker ontbijt op buitenterras

Gereisd Met partner in augustus 2018

prima hotel voor een weekje cyprus

hansdom
    26-3-2014

hotel dionysos is een prima plek met ruime en moderne kamers.

we verbleven een week en hebben genoten van de kamer met balcon, het eten en de vriendelijkheid van het personeel.

de ligging is prachtig, dichtbij de boulevard naar de haven en de winkels.

verder is de buurt minder interesant met uitsluitend restaurants, bars en discos en dus voor ons ouderen minder geschikt

Heerlijk Hotel

Janet
    23-12-2012

Eenvoudig maar heerlijk en zeer centraal gelegen hotel in het centrum van Paphos op Cyprus. Een heerlijke omgeving vlak bij de gezellige sfeervolle boulevard, veel keuze aan restaurantjes winkeltjes etc.

goede prijs/kwaliteit verhouding, nette kamers redelijk vriendelijk personeel, ontbijtbuffet met weinig variatie maar voldoende keus

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

redelijk 3 sterren hotel

J. Trommelen
    25-6-2011

Het hotel ligt vlakbij de boulevard en zee .

De bediening en service is goed .Ontbijt en avondeten is redelijk . De kamers zijn qua grootte redelijk en netjes .Voor de prijs die er voor betaald is , is dat wel conform .

Alleen in de nacht last gehad van omgevingsgeluid door disco's . Dit geldt vooral voor kamers aan de oostzijde .

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Goed bevallen 3 sterren hotel

J. Trommelen
    25-6-2011

Voor een 3 sterren hotel is Dionysos een hotel die voldoet voor die klasse .

De service is goed , ligging is centraal vlakbij de boulevard en zee.

Het ontbijt en avondeten is voor die prijs voldoende . Het hotel is wat oud maar ziet er toch netjes uit .

Het is alleen jammer dat de kamers aan de oostzijde tot laat in de nacht last hebben van de disco's in de omgeving.

Eenvoudig, maar goed familie-hotel.

Marijke de Zwart-Nes
    22-5-2011

Wat onderhoud aan het hotel zal geen overbodige luxe zijn; likje verf op de kozijnen buitenom, sloten die niet goed meer werken, douchekoppen die lam zijn, enz. Schoonmaken van ongebruikte koelkasten op de kamers moet een must zijn (was tijden niet gebruikt, zat veel schimmel in!!) Verder heel vriendelijk personeel, zowel bij de receptie alsmede in de restaurants. Leuk dat je tijdens het diner ook gebruikt kunt maken van het bijbehorende italiaanse restaurant. Bushaltes niet te ver lopen, evenals het leuke haventje met de vele restaurants.

Centraal gelegen, prima service

Niels Kolle
    29-10-2010

Aankomst bij het hotel prima, uitstekend geholpen. Konden eerder in de kamers dan gepland, dit was geen probleem. Kamers waren prima voor een 3* hotel, niets tekort, ook niets bijzonders. Doordat het hotel centraal gelegen is veel geluidsoverlast. Het bijgebouw kijkt uit over het uitgaansgebied, wat openlucht is. Dit geeft s' nachts erg veel overlast. Toen we dit aangaven werd er geen probleem van gemaakt om een kamer in het hoofdgebouw te krijgen, waar je rustige kamers had. Eten was verder prima in orde. Tip: probeer niet in kamernummers beginnend met een 4, 5 of 6 terecht te komen (dit is het bijgebouw).

Alles werd gedurende de vakantie keurig schoongehouden (kamer opgeruimd, bedden opgemaakt, dagelijks schone handdoeken etc.) Zwembad ook erg netjes.

Eenvoudig hotel met dito eten.

Martijn
    27-10-2010

Hotel is zeker al wat verouderd,niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn door de vele trappen in en buiten het hotel.

Zwembad is prima,ligbedden genoeg erom heen.

Kamers zijn basic,voor kluis,koelkast en wereldstekker moet borg worden betaald.

Ontbijt was prima,avondeten ging gauw vervelen [veel blikgroente]

Uit eten is niet duur en er zijn in de directe omgeving leuke eettentjes.

Veel Russen in het hotel,[die inderdaad een hele schaal kaas en brood in hun tas laten verdwijnen]

Geen last gehad van de horeca t.o. het hotel ,wel in de annex veel last van disco tot 4 uur in de nacht.

Voor ons was Cyprus leuk voor een keer.....

Prima 3-sterren hotel, niks mis mee !

Astrid en Jos
    10-6-2010

Wij zijn in dit hotel geweest van 28 mei t/m 8 juni en hebben er een prima tijd gehad. Verwacht geen Bilderberg maar een goed en sfeervol hotel met kamers waarvan het interieur wat gedateerd aandoet, het heeft wel sfeer overigens. Het hotel ligt perfect t.o.v. het uitgaansgebied en de boulevard (nou ja: boulevard..'t is maar een kleintje, maar ook weer erg sfeervol.

Men had voor ons kamer 314 in gedachten, op de hoogste verdieping. Door die kamer (en uiteraard ook onder de pal daaronder liggende kamers) loopt echter de afzuiging van de airco van de keuken.. die wordt om pakweg 07.30 aangezet en gaat om pakweg 23.00 uur weer uit en maakt een geluid alsof er constant een bad vol loopt, niet prettig. Als je er geen last van hebt, prima, maar wij vroegen om een andere kamer en kregen die ook daags daarna. We hebben er alleen ontbeten en dat was prima verzorgd. Duur is Cyprus helemaal niet zo, te vergelijken met Griekenland. Als we nog eens terug gaan, dan weer naar dit hotel

Niet snel weer een tweede keer

paulientromp1980
    24-5-2010

Een eenvoudig hotel met vriendelijk personeel. Wij zaten in het aparte gebouw achter het hotel. Zoals veel mensen omschrijven is het daar minder gehorig, maar daar ben ik het niet mee eens. Als je van Engelse pubs houdt zit je daar prima, die zijn namelijk volop te horen, tot half 4 's nachts!!!! We hebben naar een andere kamer gevraagd maar daar is geen gehoor aan gegeven. Al weet ik niet of het qua geluid veel uit had gemaakt aangezien aan de voorkant van het hotel grenst aan de boulevard met allemaal restaurantjes. Schoonmaak van de kamers is niet heel fantastisch. Onder de bedden ligt veel stof en de sprei op het bed is minstens een paar maanden niet gewassen, vlekken en haren van eerdere hotelgasten. De badkamer is ook niet alles, bril van de wc helemaal geel van urine en haren in het bad. Zwembad is niet overdreven groot maar heel goed, geen scherpe randjes en de temperatuur is prima. Bij de bar aan het zwembad is van alles te koop