Zoover
Hotel Avanti

Hotel Avanti

Hotelsterstersterster
8,5

Prima hotel! Niets op aan te merken.

Charlotte
1-10-2019

Over dit hotel kan ik eigenlijk alleen maar positief zijn. Het hotel is zeer netjes zo ook de kamers. Ondanks dat het druk was in het hotel hoefden we geen bedjes te reserveren bij het zwembad. Ongeacht welke tijdstip je erheen ging er was altijd plek! De kamers zijn stijlvol en netjes. Nagenoeg geen last van geluiden van de buren. De kamer is voorzien van airco en een ruime koelkast. Gebruik van de kluis is op betaling. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dit was niet zeer uitgebreid maar wel meer dan prima. Het werd tijdig aangevuld. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Er zijn wel enkele restaurants in de buurt waarvan een aantal zeker het bezoeken waard zijn zoals Rib Shack, Luigi's, Da Vinci. Wil je graag naar de haven dan kun je dit lopen, ongeveer 25 minuten lopen. Of per bus deze stopt voor het hotel. 5 euro voor een hele dag, 1,50 voor een enkele reis (na 21uur 2,50).

Gereisd Met partner in september 2019

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad.

Lea
7-7-2019

Prachtig hotel. Heerlijk zwembad; altijd plek. Ruime kamer. Ontbijt matig. Animatie slecht. Openbaar vervoer zeer goed geregeld. Goedkope leuke excursies. Eten buiten het hotel heerlijk; veel restaurantjes in de buurt (Romeos, Happy Island).

Prima hotel

Fons
4-7-2019

Prima hotel met uitstekende service, goede schoonmaak en goed eten. Dicht bij de bezienswaardigheden van Kato Paphos gelegen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

W.G.G. Verhaegh
2-7-2019

Goed hotel. Behandeling vriendelijk en snel. Goede kamers die goed werden verzorgd. Uitgebreid ontbijt. De ligging is goed, rustig en toch niet ver overal vanaf.

Aanrader voor iedereen

Piet
9-6-2019

Mooie accomodatie, vriendelijk en hulpzaam personeel. Prima ligging complex.

Super gastvrij

Angela
22-10-2018

Personeel van het hotel en in restaurants zijn zeer vriendelijk. Alles wordt uit de kast gehaald om je een fantastische vakantie te bezorgen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Goed hotel.

Elly
13-10-2018

Wij vonden het een fijn hotel. Komen er zeker nog een keer. Rustig veel ouderen vooral Engels. Alles was goed verzorgd. Ik vond het alleen een beetje jammer dat ze bij het ontbijt geen soep hadden maar dat is persoonlijk .Er was 1 min punt. De massageboy die als een vlieg op je af kwam, heeft een zogenaamde goed verhaal maar wij waren er niet van gecharmeerd. Hij probeerde ons ieder 5x massages te verkopen voor ongeveer 320 euro. Losse massages kostte 65 euro. We hadden een kamer aan de zwembadkant dat was wel fijn. De staff was behulpzaam. De bus naar de haven is op loopafstand. En het busnetwerk is geweldig.

Gereisd Met partner in september 2018

Een hele fijne accommodatie!

Guus Roelofs
9-10-2018

Ontzettend fijn personeel! Wij hebben tijdens ons verblijf zowel in Avanti Village als het Avanti Hotel mogen overnachten. Omdat een late check-out op het moment niet kon bij de Village is ons helemaal gratis een overnachting en dag in het hotel aangeboden. Alles top geregeld, we konden de koffers bij de receptie van Village inleveren en toen we aan het einde van de ochtend aankwamen bij het hotel (we hadden die ochtend een tripje staan) was alles al geregeld, lagen de passen klaar en stonden de koffers al op de kamer te wachten.

Voor gezinnen zou ik het gemoedelijke en haast dorpse Avanti Village aanraden, voor stellen die misschien net wat meer rust zoeken is Avanti Hotel de betere optie. Over beide overigens helemaal niets te klagen, bij beide werden we met open armen ontvangen. Beide zijn bijzonder hygiënisch en bieden alles wat nodig is voor en top verblijf.

Gereisd Met partner in september 2018

fantastisch

fam.snel
26-9-2018

hotel schoon en vezorgd ontbijt engels gericht maar voor nl gasten ook genoeg keuze kamers schoon bedden goed douche en bad perfect zwembad goed en schoon en hotel en zwembad invalide met rolstoel vriendelijk eten s avonds hotel perfect ruime keuze entertainment s a vonds ook perfect winkels supermarkten in de buurt taxi s hotel of mini bussen ook perfect en niet duur

Gereisd Met vrienden in september 2018