Zoover

8,5

Mooi appartementencomplex

Suus
16-5-2019

Appartement was prachtig, schoon en ruim. Mooi uitzicht over het zwembad met ruim balkon. Er waren ook badlakens beschikbaar die iedere dag vervangen werden. Wij kozen bewust voor Time to smile accommodatie zodat wij in het Nederlandse/Belgische deel zouden zitten. Bij het zwembad hangen bordjes met toegang alleen voor time to smile gasten. Na twee dagen zaten er ineens Engelse en Poolse mensen bij dit zwembad. Hier werd niks van gezegd. De Engelse waren nogal luidruchtig en rookte terwijl hier ook kinderen lopen. Wij kiezen bewust voor time to smile om deze situaties te mijden. Dit hebben we aangegeven bij de receptie en zij bevestigden dat het time to smile niet volledig van touroperator is en om die reden de resterende appartementen gevuld worden met overige gasten. De receptie en touroperator ontbijtzaal zijn ook niet meer open. Je eet nu in de algemene ontbijtzaal. Dit is goed om te weten mocht je deze accommodatie boeken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Leuk voor een keer

Janine
25-7-2018

Een super concept,mooie appartementen, heerlijke restaurants in de buurt, vooral de Italiaan en het Indiase restaurant .Toch 2 min punten, er worden toch wel bedjes gereserveerd, ( mensen hele dag weg) word niks aan gedaan, en als je alleen logies hebt, kun je pas laat ontbijten, omdat er pas laat broodjes liggen bij de bakker in de supermarkt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig vakantiepark voor Nederlanders

Fam Heus
21-7-2018

Prachtig park met een apart deel (time to smile) voor met name Nederlandse gasten. Dit deel is kleinschalig. Op het andere deel zitten met name Engels en Russische gasten. Dit deel is groots opgezet en is een stuk drukker. Lijkt wel een een pretpark.

Het time to smile deel is echt op Nederlanders ingesteld. Ontbijt buffet super. Aan de buitenkant van het park een aantal restaurants. Het Italiaanse en indiaase restaurant zijn super. Het Griekse restaurant is zeer slecht. Lijkt wel of je in een kantine zit met zeer onvriendelijke bediening die er echt geen zin in hebben. De appartementen zijn gerenoveerd. Je moet wel een beetje geluk hebben. Wij zaten in een appartement met ruim terras en veel privacy. Maar de meeste appartementen zitten dicht op elkaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een heerlijke vakantie gehad.

Joke
16-6-2018

Heerlijk en rusting complex. Genoeg bedden en parasols bij het zwembad. Het appartement is van alles voorzien. Kluisje ( geen bijbetaling) en badlakens. Prima bus verbinding naar Paphos, Coral Bay en de old market. Koop een dag ticket o

( €5.-) voor als je gebruik maakt van meerdere bussen. Naar Paphos is ook goed te lopen langs het strand ( boulevard) met de kinderwagen, geen stoepen. Ook bedden te huur op het strand. Restaurants in overvloed. In Paphos, dichtbij het busstation, is het oudste restaurant Hondros, dit is Grieks en een aanrader. Pas op met oversteken, ze rijden links.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Beste appartement ooit

Vaanhold
6-6-2018

Geweldig appartement, compleet gerenoveerd en aangepast aan Nederlanders. Alles staat in het teken van de klant, niets is teveel. Groot complex maar in de smile hoek merk je daar niets van. We hadden een driekamer appartement zo groot als een huis (703). Engelse all-inclusive gedeelte is groot, maar erg veel lawaai en om 15:00 uur is het merendeel van de gasten zat. Panos, de poolman en Martine, de reisleidster zijn meer dan geschikt voor hun taak. Volgend jaar weer, terwijl we dat eigenlijk nooit doen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Prima, rustig, modern complex. Aanrader!

Martijn
24-10-2017

Heerlijke vakantie gehad.

Wij hadden een appartement in het Time to Smile gedeelte. Keurig, fris, modern appartement.

Elke dag netjes schoongemaakt.

Complex is best groot maar als je in het Time to Smile gedeelte zit voelt het helemaal niet grootschalig.

Vriendelijk personeel.

Op loopafstand veel restaurantjes. Iets verder lopen over een mooie wandelboulevard kom je in de haven van Paphos.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Vertrouwd en uiterst aangenaam

Koos en Ank
13-10-2017

Het 'Time to Smile 'concept is inmiddels perfect uitgewerkt.

We komen hier nu voor de 6e keer op rij. Waar we afgelopen jaar nog wat minder prettige aspecten ( zwembad en houskeeping ) ervaarden, verliep nu alles gladjes. Het restaurant prima. Het appartement brandschoon.

Airco zowel in de zitkamer en in de slaapkamer. TV met helaas alleen BVN als Nederlandstalige zender. Het Lagoon zwembad was perfect schoon.

De rotsige openbare strandjes beginnen op zo'n 400 meter loopafstand.

Voeg daarbij de voorzieningen als Dokter, Apotheek, wasserette, openbaar vervoer, supermarkt en diverse restaurants.

We opteren voor komend jaar wederom voor Aliathon Time to Smile.

Zeer aanbevolen.

Gereisd Met partner in september 2017

Prima

Bob Boom
12-8-2017

Zonder zorgen een relaxte vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heel mooi resort

Frank
23-5-2017

Mooie accomodatie. De kamers zijn schoon en erg stijlvol ingericht. Als je voor time to smile kiest zit je -in de meivakantie- vooral tussen Nederlanders.

Een groot nadeel vonden wij dat je geen privacy hebt op het balkon/terras. Er is geen afscheiding tussen de buren.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Aliathon Village

Margriet IJsseldijk
8-3-2017

Aliathon Village is een geweldig mooi complex!!!!!!

De appartementen zijn ruim met alles de op en de aan.

En elke dag behalve op zondag wordt het app. Schoongemaakt ect.

De bijbehorende restaurants is het eten perfect!!!! Echt super!!!!

Ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Echt een Aanrader!!!! Ook voor kinderen wordt er veel aan animatie gedaan.

Zowel in het Nederlands als Engelse taal.