Zoover

Hotel Mediterranean Beach

Geweldig genieten bij Mediterranean Beach hotel

Juliette
3-5-2014

Heerlijk genoten bij dit geweldige hotel. Vriendelijke mensen, zeer gastvrij, heel lief tegen kinderen. Alles is mogelijk. Je voelt je welkom.Ontbijt was zeer uitgebreid, van English Breakfast tot aan yoghurt, broodjes, Franse broodjes, fruit, etc. Wij hadden de luxe family sea view room, met stapelbed. Was ruim en het uitzicht geweldig!!! Zee, palmbomen, zon en blauwe lucht. Weer in april al heerlijk, zonnig en warm. Ook al bij strand gelegen en in de zee geweest (was nog wel wat fris). Heerlijke lunchgelegenheden, waar je prachtig uitzicht hebt. Diner: buffet bij Celeste, Italiaans bij Bacco en Sushi ernaast. leuke bar met happy hour! Bij het strand is een wandelpad.Onze dochter v net 5 heeft zich goed vermaakt, bij het kinderzwembadje en strand. Er is een miniclub. Onze dochter was jarig en we kregen taart, er werd zelfs voor haar gezongen door Andy en Elena!! Heel lief en leuk! We komen hier graag weer terug!! Vooral het weer, de gastvrijheid, het prachtige hotel en strand....

Super hotel1

Erik
25-7-2012

mooi hotel en mooie kamers.

personeel is heel vriendelijk

met de bus kun je voor €3 de hele dag reizen en de bushalte is compleet naast het hotel.

we gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juli 2012

Prima hotel

Caroline
4-8-2011

Wij zijn een week in dit hotel verbleven. Heerijk genoten van de vriendelijke mensen, prima kamers, goede ligging en het lekkere eten. Doordat het HP of Ontbijt is komen er wel kosten bij. Een cola kost bv 3,10EUR. Wel wat aan de hoge kant! Tip: kamer met zeezicht. Aan de voorkant ligt het hotel aan een zeer drukke weg en het zeezicht is fantastisch! Het hotel is erg modern ingericht.

Het is erg leuk om langs het pad (bij het strand) een wandeling te maken. Als je naar links gaat kom jij bij leuke en goede restaurantjes. Pastrami is een aanrader!

Mooi hotel, wel wat duur

J en M
24-11-2010

De meeste medewerkers waren erg vriendelijk, vooral tegen ons kindje van 1,5 jaar. Het hotel licht direct aan een privé strand (grijs zand). De familiekamer had 'n prachtig uitzicht over zwembaden, grasveld met ligbedden, het strand en de zee. Als je buiten het hotel komt besef je je wel dat het hotel een paradijsje heeft gecreëerd in een gebied dat op zichzelf niet zo mooi is. Wij zaten halfpension. Het ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Het dinerbuffet is ook uitgebreid en elke dag variatie. Lekkere salades en koude gerechten. De warme gerechten zijn okee, behalve het vlees (vaak te koud, taai). Het toetjes buffet daarin tegen was weer uitmuntend.

De prijzen voor de drankjes en gerechten buiten het arrangement zijn wel erg hoog.

De kamers werden elke dag schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken.

Het kinderzwembad was te diep voor een baby/ dreumes. En het water erg koud in november.

Vraag inderdaad om een kamer met zeezicht! Straatkant erg rumoerig en last v uitlaatgassen.

prijs kwaliteit verhouding ver onder de maat

smit
2-11-2010

Over het paard getild hotel, russische bediening en deskservice, kamer waar geen frisse lucht in komt vanwege het verkeer , geluidsoverlast gigantisch en VEEL TE DUUR. komen hier nooit meer terug en wensen dat we niet geboekt hadden. Afzetterij en een vakantie niet waard.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

Prachtig hotel

jacqueline42
24-10-2010

Dit hotel biedt echt waar voor z'n geld. Mooi strand, zeker in vergelijking met andere stranden in de omgeving. Het eten in het hotel is prima, alleen wat prijzig.

In de omgeving zijn genoeg barretjes en restaurantjes waar je goedkoper kunt eten en drinken. De kwaliteit van het eten is echter super! Een avond eten van het buffet is dan ook zeker aan te raden. Er vriendelijk en behulpzaam personeel.

Internet is wel wat aan de dure kant.

Het hotel ligt in het nieuwe gedeelte van Limassol, dus niet bij het centrum, de bus stopt echter vlakbij.

Mocht je voor dit hotel kiezen vraag dan wel om een kamer aan de zeekant, de weg die langs het hotel loopt is zeer rumoerig.

Fantastisch en erg vriendelijk

Sandra
25-9-2010

Heel mooi hotel, mensen zijn erg vriendelijk.

Veel keuze zowel bij het onbijt als bij het diner.

Het eten is erg goed.

Gereisd Met partner in september 2010

prima hotel

Desiree
11-12-2009

prima hotel, nette kamers, direct aan het zandstrand, vo,ldoende ligbedden en parasols in de tuin en op het strand. wel ver van echte centrum limassol, kamers aan de straatzijde zijn wel luidruchtig i.v.m. verkeer

Gereisd Met partner in november 2009

Mooi Hotel

Stefan
25-8-2009

Zeer mooi hotel met goede mooie kamers. Weinig Nederlanders.

Gereisd Met partner in juli 2009

Prima hotel

Schelvis
6-7-2009

Goed hotel, prettig personeel. De ligging van het hotel is toch wel heel ver van het echte centrum. Jammer.

Gereisd Met partner in juni 2009