Zoover

Hotel Limanaki

Heurlijk

Daan
7-7-2019

Perfecte locatie; supermarkt tegenover de deur, strand op 2 minuten lopen, oneindig veel eettentjes op 5 minuten lopen en de haven op 1 minuut lopen.

Hotel is schoon, airco die het altijd doet, een lekker balkonnetje, zwembad is prima en het ontbijt is lekker met genoeg keuze (wel iedere dag hetzelfde). Wel bijzonder dat je bij moet betalen voor het gebruiken van een koelkast (15 euro).

Gereisd Met partner in juli 2019

Super!

Carlijn
29-11-2015

Geweldige week gehad in dit hotel! Via touroperator geboekt en vanaf Keulen gevlogen. Het hotel is gerenoveerd en dat is te zien! Zeer netjes, schoon, ruim en direct aan het strand gelegen. We hadden logies en ontbijt en dat laatste was elke dag meer dan prima. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart en de ligging is super! Kortom een goed hotel met vriendelijk personeel op een mooie plek! Een klein minpuntje: het water in het zwembad was koud!

Prima hotel

Erwin
16-7-2012

Vorig jaar in oktober geboekt via Duitsland, 15 dagen half pension voor nog geen 700 euro. Alles perfekt in orde, omgeving direkt aan het strand en eten voldoende keus en prima in orde, kamers oke en service goed. Ze gingen renoveren dit jaar en lees dat het er nog beter uit ziet als in 2011.

Wil dus dit jaar weer gaan boeken voor 12 dagen half pension maar je bent nu dus meer als 1100 euro kwijt via Dusseldorf.

Dit vind ik wel een beetje te veel, al 2 keer geweest achter elkaar voor dezelfde prijs maar sla dit jaar maar over en zoek wel een andere Griekse bestemming op.

Jammer dat ze deze accomodatie niet via een nederlandse touroperator aanbieden.

2maal geweldig!

Danielle Oostendorp
24-10-2011

zowel vorig jaar november en nu in oktober 2 weken halfpension, zeezichtkamer 2 pers.met duitse touroperator geboekt, waardoor je de enige nederlander bent,weinig duitsers ook, verder veel russen,polen en scandinaviërs, maar wederom naar tevredenheid: iedere dag schoonmaak,om de dag schone handdoeken, iedere week schone lakens, bedden overigens wel erg hard...en ja, wel aan renovatie toe, maar dat gaat ook in november gebeuren,daardoor een half jaar gesloten, is ons verteld!

BOVENVERWACHTING!

Erwin en Danielle
21-11-2010

Limanaki (betekend "vissershaven")hotel is een echte aanrader, omdat het een zeer goede ligging heeft (vlakbij de haven en het strand), de kamer(309 2e etage)toch ruim en netjes is(met echt een ruime nette badkamer), personeel vriendelijk en behulpzaam en wij nog nooit (in al die jaren(15jaar) dat wij zelfs naar 4sterren hotels waren geweest)zo goed en lekker divers gegeten hebben.....een pluim voor dit hotel! Als enig minpunt te noemen : koop nooit (tijdens jeepsafari Troodos)sieraden in Lefkara, bergdorpje waar ze zogenaamd handgemaakt zouden zijn....je betaald echt veels teveel (na taxatie Nld.)!!

Een prima hotel met een gunstige ligging.

Karin en Martin
30-6-2010

We zijn net terug van Limanaki in Ayia Napa. Het hotel is prima. De service is goed. Het personeel is vriendelijk. Strand ong. 50 m van hotel. Begin uitgaansleven ong. 200 vanaf hotel. Dus in de nacht ook rustig.

Er wordt goed schoongemaakt.

Het zwembad is lekker en heeft een overdekt gedeelte, dat wel fijn is als je iets verbrand bent.

Gereisd Met partner in juni 2010

Een gewldig hotel! Aanrader!

Fam. De Groot
17-9-2009

Ik vond het een geweldig hotel vooral vanwege de liging. Van ene kant ligt het direkt aan het strand, en van andere kant aan het staatje dat van de haven naar het centrum loopt. Daar heb jij talloze winkeltjes, bar's, restaurants, cafe's, clubs, pubs, disco's etc.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Erg handig gelegen t.o.v. strand en centrum

Laila De Groot
17-9-2009

Als jij één deur van het hotel uit gaat, staat jij gelijk op het strand, en de andere deur leidt jou naad het geweldig cenrum van de staad: winkeltjes, cafe's, restaurants, clubs, disco's etc.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

'n Mooi/gunstig gelegen en goed/schoon hotel

mon+fra
19-7-2006

'n Mooi/gunstig gelegen en goed/schoon hotel.Bij de zee,haven en toch vlakbij 't centrum.'n Goed gevarieerd ontbijt en a la carte lekker eten met ruime keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Enig minpunt is dat er in het hoogseizoen jeugdige/rumoerige bezoekers (vnl.scandinaviers)zijn.

Gereisd Met partner in juli 2006

Samen met mijn vriend ben ik een week in dit hotel Het was

Winnie
13-7-2005

Samen met mijn vriend ben ik een week in dit hotel verbleven. Het was een heel fijn hotel. De kamers waren erg ruim en het is net verbouwd dus de badkamers zijn echt super!De kamer is heel schoon.Het hotel ligt ook meteen aan het strand en aan het begin van de restaurantjes en winkeltjes. Voor het echte uitgaansleven (vooral engels) moet je wel 500 meter lopen.Er was wel een minpunt en dat was het eten. Wij hadden halfpension en het ontbijt was vooral heel engels en dat vinden wij niet zo lekker. We hebben een keer 's avonds daar gegeten, dat was echt niet lekker!dus ik zou geen volpension nemen. Maar al met al zeker een goed en vooral schoon hotel!