Zoover

7,9

echt geweldig!

Elly Cnossen
15-5-2013

Echt geweldig ! Wij zijn de 1ste week v mei 2013 in hotel Faros geweest, met 5 volwassenen 3 tussen de 21-23j en ouders. De kamers in het hotel zijn afgelopen winter gerenoveerd, beneden wordt as winter gerenoveerd( wat mij inziens niet echt nodig is omdat het er allemaal nog mooi uitziet). Het hotel is zeer schoon de medewerkers allemaal zeer vriendelijk, het eten is redelijk voor all incl begrippen het zwembad is prachtig, en de ligging is echt goed dicht bij het strand en het centrum. Dit hotel is beslist een aanrader voor iedereen. Fam Cnossen/Dekker

Zeker een aanrader

Nicole M....
15-7-2012

Het hotel was echt super!! Hele lieve mensen! De kamers werden goed schoon gemaakt en het eten was erg smakelijk. Er lag een mooi zwembad met voldoende lig bedjes. Helaas heb ik 1 avond in een ziekenhuis door moeten brengen en de arts is iets te vaak op het hotel geweest. (het hotel was hier geen oorzaak van) Het personeel is oprecht bezorgd en geïnteresseerd dat geeft een prettig gevoel. Er werd echt voor me gezorgd door de mensen van het hotel. Ik voelde er me erg thuis. Dat heeft bij gedragen aan een ontspannen en super vakantie!!

leuk plaatsje met mooie kustlijn

harm mol
1-10-2011

zand strand iets verder lopen maar wel leuk. s,avonds erg gezellig.

Gereisd Met partner in september 2011

Helemaal top

Tatjana
3-6-2011

Goede ligging, super stranden, uitgaan en eten helemaal top.

Gereisd Met partner in september 2010

Wij........hebben het erg fijn gehad!

Conny
9-3-2011

Fijn hotel en lekker eten,t strand dicht bij,de winkelstraat stelt niet veel voor.

Wel veel restaurantjes

Heerlijk zwembad.

Gereisd Met partner in september 2010

Helemaal goed

Wolter Janssen
15-10-2010

Wij zijn net een weekje terug van onze huwelijkreis. Hebben 11 dagen in het Faros hotel gezeten. We hebben super genoten van alles. We hebben voor het avondeten geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar wel (bijna) elke ochtend ontbeten en dat was uitgebreid en lekker.

We hadden wel wat mieren op de hotelkamer, maar op ons verzoek was dit binnen een uur verholpen.

Vriendelijk personeel ook. De ligging is helemaal super omdat je lekker dicht bij het strand zit, maar ook het uitgaansgebied vlakbij is, maar er geen overlast van hebt.

Kortom, je kunt hier gerust heen gaan. Het zwembad is ook helemaal fijn!

Super

Jacky
11-10-2010

Wij zijn in okt 08 geweest en zojuist terug gekomen van 1 wk zonvakantie in Faros Hotel. Super vakantie gehad, goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers en badkamer prima, iedere dag werd keurig schoongemaakt en kregen we schone handdoeken (tenzij we soms aangaven dat het niet nodig was). Bedden deze keer na een paar dagen wat minder comfortabel maar niet over geklaagd, voor een weekje oke. Personeel érg vriendelijk (actie en reactie, wij zijn zelf ook aardig en enthousiast tegen ze), daarom herkennen wij de negatieve reacties hierover helemaal niet. Hadden alleen logies/ontbijt. Aanbod ontbijt altijd hetzelfde maar genoeg keus, zeer uitgebreid. Oversteken en je zit op het strand, wij liepen 5 min. verder omdat we de bedjes daar fijner vonden (niet zo op elkaar). Gezellige locatie, je loopt het hotel uit en er zijn souvenierswinkels en restaurantjes. Voor stappen moet je aan de andere kan van Ayia Napa zijn maar daar komen wij niet voor. Aanrader voor een relaxte zonvakantie!

nooit meer

carla korpershoek
20-9-2010

ontbijt prima, zwembad ook mooi voor 3 sterren hotel, maar wij hadden kamer 231, en stonk naar kattenpis, hebben wij gezegd, zaten mijn man raar aan te kijken, kwam door airco schoonmaken, maar als we airco aan hadden juist geen vieze lucht, airwick gekocht om geur te verwijderen, maar kattenpis lucht krijg je niet weg. Badkamer ook erg verouderd en vies, vloerbedekking ook niet fris,

idd personeel ook erg stug, behalve de nachtportiers waren wel vriendelijk, wij zijn griekenland gewend en turkije, daar zijn ze veel aardiger!!!! voor ons geen cyprus meer, en wij zijn echt geen zeikers!!!!!!!!!! hebben ook in 2 sterren hotels gezeten in rhodos en daar was het zelfs supschoon, voor ons geen aanrader, maarja niet iedereen is het zelfde en ohja veel russen en engelsen, ook erg op engelsen gericht, weinig nederlanders gezien. maar het weer lekker, en lekker uitgerust

dit nooit meer

carla korpershoek
20-9-2010

ontbijt was best goed, wel stug personeel, zowiezo op cyprus de mensen stugger dan in giekenland. mooi uitzicht op zwembad en zee, alleen een vreselijke lucht in kamer 231, kattenpis, zeiden dat het kwam door airco schoonmaken van binnen, hotel was vol, dus geen andere kamer kunnen krijgen, met luchtjes proberen weg te krijgen, niet gelukt,want als je deze lucht in huis hebt!!!! dus eenmalig dus dit hotel, mischien andere kamers wel goed, dat weten wij niet, badkamer, het bad vooral ook niet schoon, schimmel en vies uitziend bad. Wij zijn echt geen zeurpieten, maar dit was echt niet fijn. zowiezo eenmalig cyprus, wij gaan gewoon weer naar griekenland, cyprus is ons tegen gevallen. jammer wel, maar dat kan ook wel eens gebeuren, nachtportieren wel heel vriendelijk!!!! wij hebben kwa kamer niet getroffen, wel kwa uitzicht. maar daar betaal je dan ook voor

Goede locatie maar niet voor All-inclusief

Eddy
17-9-2010

Hotel ligt op een goede locatie (paar honderd meter van strand en cetrum stad).

Het eten is niet slecht maar je hebt maar weinig keuze.

De all inclusief is waardeloos, je mag niet gebruik maken van de poolbar en voor veel verschillende drankjes moet je bij betalen (standaard alleen 1 bier soort, frisdrank en enkele cocktails). De shows in de avond stellen ook niks voor vaak 1 rondje bingo.