Zoover

• Ligging t.o.v. pistes6,6

Pareltje in het saasdal

etienne bartels
5-8-2012

Voor een 2 sterren hotel is dit een absolute aanrader. De eigenaars doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Het is een eenvoudig hotel maar zeer schoon, prima service, uitgebreid ontbijt en een goed drie gangen diner. Ontbreekt er iets of wil je (nog) meer eten of heb je dieet wensen zeg het vraag het en er wordt met plezier aan voldaan. Wij hebben het zelf ervaren, fantastisch.

Aanrader!

G.Imanse
9-7-2011

We waren 2 weken in hotel Adler en hebben zeer genoten.

Vriendelijke mensen, goed eten en eenvoudige maar schone kamers,

met prachtig uitzicht.

Het Saasdal is een echt wandelparadijs en direct vanuit het hotel veel

mooie wandelroutes.

We komen vast en zeker nog eens terug in hotel Adler!

Gereisd Met partner in juni 2011

Overweldigend.

Fam Boom-Broeders
25-1-2011

Wij zijn in Hotel Adler als vorsten behandeld.

De eigenaren Guido en Linda waren erg vriendelijk en gastvrij, zo ook de andere medewerkers.

Ze waren erg geinterresseerd en belangstellend. Het eten was voortreffelijk, elke morgen een goed verzorgd ontbijt en 'savonds een voortreffelijk 4 gangen menu wat uitgeserveerd werd.

De kamers zijn erg schoon en er zijn goede bedden!!!!

Hotel Adler ligt prachtig tussen de bergen en vanuit het hotel zijn er direct mooie wandelmogelijkheden.

Wij hebben er erg genoten en zijn zeker van plan een keer terug te gaan.

Hotel Adler is een aanrader.

Fam. Boom-Broeders.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Van der Molen
23-10-2010

Het hotel biedt een prima uitgangspositie om prachtige wandelingen te maken. Ook bij minder weer (wij hadden maar 1 dag zon). In de omgeving is veel wild te zien. Wij raden iedereen aan om een dalpas te kopen zodat je de bussen en kabelbanen vrij kan gebruiken. De mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk!

Gereisd Met partner in september 2010

Gezellig hotel

E.Sprenger
29-8-2010

Kamers schoon. Bedden goed. Eten eenvoudig maar alles vers, smakelijk en afwisselend. Als je meer lust, dan krijg je nog een portie. Service goed. Hondvriendelijk. De eigenaren hebben oprecht interesse in hun gasten en hun wensen.

Ligging: rustig. Wandelroutes vanuit het hotel. De bus stopt voor de deur. Dorpscentrum op 7 minuten loopafstand.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Hoop oudjes

DS
19-8-2010

In de zomer geweest.

Een sfeervol hotel, maar in de zomer vol met oudjes. Dat zijn best aardige lui, maar na een tijdje word je daar gaar van.

We zijn in de auto gestapt en met knalharde muziek naar het stuwmeer geracet. Even weer ..... "normaal" worden.

Gereisd Met partner in juni 2000

Rustig en redelijk gunstig gelegen eenvoudig hotel

sylvia
13-8-2010

Wij hebben in juli 2010 een week doorgebracht in dit hotel. Hoewel de eigenaren heel vriendelijk zijn en de omgeving van Saas Grund prachtig is, geven de onderstaande berichten een te positief beeld van dit hotel, met name wat betreft het eten. Het is niet slecht, maar erg eenvoudig. Bij het ontbijt 1 broodje p.p. op je bord en regelmatig zijn de boterhammen die je bij kunt halen op (om 8 uur 's morgens). Wanneer je vraagt of er nog brood is worden en een paar boterhammen bijgelegd. De yoghurt kan worden geschept uit de grote voorraademmer waarin deze wordt gekocht. Vleeswaren zijn matig en ook regelmatig op.

Het avondeten is voor iedereen om kwart voor 7, waarna in sneltreinvaart soep, een hoofdgerecht en een dessert voorbij komen, meestal wel smakelijk. Tussendoor mag je een salade opscheppen uit grote ongezellige voorraadbakken.

De kamers zijn eenvoudig en verouderd, maar wel schoon.

De prijs/kwaliteit-verhouding is niet verkeerd, maar wij hadden er door Zoover meer van verwacht.

Goed hotel met fantastische eigenaren

Rob en Barbara
29-6-2010

Het hotel is perfect gelegen in een prachtig wandelgebied. Er beginnen veel wandelpaden in de directe omgeving van het hotel. Het hotel is zeer rustig gelegen, buiten het centrum van Saas Grund, maar wel op gemakkelijke loopafstand.

De eigenaren van het hotel zijn heel erg vriendelijk, hebben veel oog voor dat alles naar het zin is en ze zijn ook zeer behulpzaam bij het bedenken van dag- en wandeltochten.

Het eten is in één woord: VOORTREFFELIJK!

Het hotel zelf en de kamers zijn eenvoudig, maar prima.

Samengevat, een hotel om zeker aan te bevelen

Aanrader;Vijfde keer!!!

Ineke en Henk
20-6-2010

We zijn nu in drie jaar tijd voor de vijfde keer in "Huize Adler"; 3 keer de winter en nu voor de tweede keer in de zomer.Het voelt als een echte tweede huis.Vanuit het bed 5 toppen van Hoger dan 3 km zien???Een droom!!Balkon is natuurlijk helemaal super; de Gemsen komen tot aan het hotel; ongelofelijk!!De verschillen t.o.v. de winter zijn natuurlijk erg groot. We hebben heerlijk gewandeld; het eten was weer voortreffelijk (klasse Guido) en natuurlijk de hartelijkheid van Linda en Guido als gast-heer/-vrouw zijn wel erg bijzonder. We hadden een waslijst aan plannen; blijkt dat 1 week echt niet voldoende is; reden temeer om voor de zesde keer te gaan boeken.We raken in het "Saasdal"niet uitgekeken.Guido als gids ??? Zie je plekken waar je het bestaan niet eens van weet; geweldig!!Even wat minder weer??; Montreux 2 uurtjes rijden; Noord Italie over de Simplon 2,5 uur.Voor ons geen Oostenrijk(of Rusland???) meer na 15 jaar. Twee sterren=vijf!!Bijft verassen en dus een absolute aanrader!

Prima hotel

Harm Fris
8-3-2010

Goed hotel voor een redelijke prijs!

Ligging t.o.v. pistes: binnen een kwartier per bus.

Gereisd Met vrienden in februari 2010