Zoover
Hotel Jungfrau Lodge

Hotel Jungfrau Lodge

7,3

• Ligging t.o.v. pistes7,2

Weer een fijne week gehad

Paul Van't Hof
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zijn al jaren daar voor een week geweest. Was weer prima! Heel vriendelijk ontvangen door Renate Märkle, de tegenwoordige eigenaresse. Eten was goed en voldoende. Práchtig uitzicht vanaf de kamer. Zwitserland is wel duurder geworden!

Wij vinden het een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2017

Eenvoudig hotel

Odile Smits
12-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamer was eenvoudig maar netjes in het bij gebouw aan de overkant van de weg.

Uitzicht geweldig.

Ontbijtbuffet matig kon uitgebreider.

3 gangen diner was prima met genoeg afwisseling.

Nadeel veel Japaners die laat 23.00 en 01.00 uur arriveerde en dan op het balkon uitgebreid gingen eten en praten en vervolgens tussen 4.30 en 6.00 uur op de deuren klopten voor op te staan en te vertrekken.....

Dit een aantal nachten gehad. Niet goed voor je nacht rust.

Prima accomodatie, zeker gezien de prijs!

Judith
21-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen februari de jungfrau lodge bezocht met familie. Wij verbleven in de dependance aan de overkant van de weg. Kamers waren eenvoudig maar keurig verzorgd en schoon. Het uitzicht vanuit onze kamer was fantastisch en in de middag konden we op ons balkon van de zo'n en dit uitzicht genieten. Het personeel van de lodge is erg service gericht.

Wij hadden HP en aten iedere dag in het restaurant van het hotel. Het eten vonden wij prima, iedere dag een 4 gangendiner met een keuze uit 2 hoofdgerechten. We moeten toegeven dat het eten niet bepaald bijzonder was, maar slecht was het niet. Gezien de prijs die we betaalden voor dit verblijf zijn we erg tevreden en zijn we zeker van plan eens terug te keren.

Zeer klantvriendelijk, maar dramatisch eten

Pim
11-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Handig deze site!

Afgelopen maart naar Jungfrau Lodge geweest. Het hotel heeft zeer klantvriendelijk personeel, behulpzaam en enorm vriendelijk. De kamers zijn simpel maar goed. De ligging ten opzichte van de pistes is matig, aangezien je eerst een stuk bergop moet lopen (of de bus pakken) en dan in de trein of in een gondeltje moet stappen om op de piste te komen. Alle opties om op de piste te komen duren lang, trek er gerust een uur voor uit.

Het eten in het hotel was dramatisch. Ik geloof niet dat ik in mijn vakantie 'carriere' ooit zulk matig eten heb gehad, het was erg karig, rare combinaties, oude spullen en het leek alsof het uit de magntetron en van een warmhoudplaatje kwam. Totaal niet vers en in de hele week is er letterlijk 1 (totaal kapot gekookt)heel klein stukje groente voorbij gekomen.

Als het hotel iets doet aan het eten, is het echt een leuk hotel. Simpel en goed, maar met enorm vriendelijk personeel.

Jungfrau Lodge, een heel goed hotel.

Marianne Beijer-Fluijt
19-6-2013

We hebben ons verblijf in deJungfrau Lodge zeer positief ervaren.

We hadden een 3 persoonskamer i.v.m. onze oude vader in een rolstoel. Prma. Een uitzicht op de Eiger als een ansichtkaart. Groot balkon. Diner op de kamer was geen enkel probleem. Wij verbleven aan de overkant van het hotel in een dependance en 's avonds kwam men in optocht de bladen met het diner brengen. In het hoofdgebouw is geen lift. In de dependance wel. Weliswaar een kleintje dus het vergde toch enige improvisatie i.v.m. de rolstoel, maar alle andere zaken maakte dat meer dan goed. Grindelwadl, de omgeving én de "Jungfrau Lodge" een aanrader.

Alles is oké...........behalve het eten!

praktijk_2
23-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

De ligging is redelijk centraal, bus/trein vlakbij. De kamers zijn niet groot, maar de bedden zijn goed, de badkamer is in orde, het geheel is heel erg schoon. Personeel is bijzonder vriendelijk. De sfeer is goed , het is er ook rustig. Na het diner kun je nog gezellig ergens gaan zitten om te kletsen, een drankje te nemen of te kaarten. Het is eten is echter van een bedroevend niveau. Het ontbijt is simpel, kan er net mee door. Het diner komt over als een typisch geval van bezuinigen: of de kok verstaat zijn/haar vak niet of hem/haar ontbreekt elke vorm van fantasie en creativiteit. Het is een 4-gangen diner en dat klinkt leuk maar het is echt niet veel bijzonders. Wat te denken van "broodsoep" , "aardappelsoep", een koud "voorgerecht" van koude sperzieboontjes (vorige dag?) met een paar stukjes ham en wat dressing... dat zet je toch je gasten niet voor? Er zijn dagen dat wij geen groente gezien hebben. Jammer, heel jammer, alles kan prima in orde zijn maar zo komen wij niet terug!

Betaalbaar Zwitserland, prijs/kwaliteit goed!

Anita
10-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Jungfrau lodge heeft een hoofdgebouw en een dependance. Het hoofdgebouw is aan de buitenkant sfeervol te noemen en gelegen aan de doorgaande weg naar het centrum. Dit gebouw is echter van binnen nog niet gerenoveerd. De dependance, aan de overkant van de weg gelegen, is een saai gebouw maar wel geheel gerenoveerd. Hier grote ruime verzorgde kamers met een balkon en een prachtig uitzicht op het skigebied. Goede bedden, kleine maar verzorgde badkamer en voldoende opbergruimte. Dagelijkse schoonmaak, zeer netjes. Ontbijt en diner worden in hoofdgebouw geserveerd. Ontbijt is goed en uitgebreid. Diner is een 4 gangen menu zonder keuze. Verzorgd en in verhouding tot prijs/kwaliteit van een 3 sterren hotel. Zeer gastvrije en vriendelijke bediening zowel aan receptie als in het restaurant. Skibushalte op 100 mtr. Centrum en treinstation op 300 mtr. Wij hebben dit hotel geboekt via touroperator, incl. skipas. Aanrader, goede deal voor dit TOP skigebied! Let op: skipas is excl. Schilthorn!

Goed en leuk hotel

rnvanhattem
28-9-2012

Knus hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Een aanrader! Vlak bij station en goede busdiensten.Zeer veel mogelijkheden tot wandelen en alles is goed aangegeven. Ontbijt en diner zijn prima. Prima bedden, ook belangrijk...Diner bestaat uit 4 gangen. Ontbijt is in buffetvorm. Gezellige zitkamer.

Gereisd Met partner in september 2012

Fantastische vakantie

Vercruysse
3-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Superhotel, prijs-kwaliteit. Hadden een kamer in bijgebouw. 2 volwaardige kamers met tussendeur. Supervriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet.

énige minpuntje is het vaste avondmenu (kwalitatief heel lekker) maar jammer dat er voor kids geen alternatieven zijn.

Gaan volgend jaar zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Hotel Jungfrau Lodge te Grindelwald is prima

walter
23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het ontbijt is oke ,avondeten is maar een mager beestje,zeer kleine porties.

Personeel is zeer vriendelijk.kamers proper maar ook gedateerd.

Gereisd Met partner in januari 2012