Zoover

Sorteren

Super ligging.

Danielle
23-5-2018

Een leuk hotel midden in het centrum en 5 min vanaf het station. Personeel is erg vriendelijk. Kamer was heel netjes. Ontbijt was gewoon super, zo uitgebreid. Wij hebben heerlijke dagen gehad in Brussel.

Prima hotel vlakbij centrum

Fam vd B
5-1-2014

Minpunten: douche steeds van warm naar koud. Super gehorig! Konden de man in de kamer naast of onder ons gewoon horen snurken. Satelliet tv maar geen noemenswaardige zenders, iig geen nederlandse. Ontbijt 15eur pp erg duur. Personeel spreekt geen nederlands en was ronduit kortaf. Ze willen als borg 50 euro contant of je credit card.

Pluspunten: nette schone kamer. Middenin het centrum, echt om de hoek. Garage onder het hotel. Staat op de deur 22 eur per dag, maar als gast hoef jegeloof ik niks te betalen, wij iig niet. Gratis wifi.

Perfecte locatie, zou het zo weer boeken!

ann
22-8-2013

Het hotel ligt zeer centraal, loopafstand centraal station, Grote Markt en enorm veel horeca direct om het hotel gelegen. De kamers/badkamers zijn iets aan de kleine kant, maar van alle gemakken voorzien, schoon en modern. De receptie zorgt voor een warm welkom.

vlakbij het centrum

ann.de.bruyn2
27-2-2013

Aangenaam hotel, op wandelafstand van het centraal station en de Grote Markt. Rustige buurt. Uitgebreid ontbijftbuffet. Nette kamers.

Super locatie

Jeremy
7-11-2011

Geweldig hotel op een goede locatie

Mooi hotel dicht in het centrum

Joost
19-3-2011

Voor een zakenhotel een prima lokatie, maar wil je prive een weekend in Brussel doorbrengen dan zijn er betere en goedkopere lokaties.

Prima hotel

Ton
24-7-2010

Prima hotel op loopafstand van het centrum van Brussel.

ziet er goed uit, maar enkele grote minpunten

Heleen
5-5-2010

het is een mooi hotel en vooral de ligging is uitstekend. Ontbijt is prima. Er zijn echter een aantal grote gebreken. De airconditioning is bewust door het hotel uitgeschakeld. Op het informatiebordje wat bij de airconditioning hing was dit alleen het geval in de wintermaanden. Nou, het was eind april, het was buiten hartstikke warm en in de kamer was het echt snikheet. Zelfs met raam open bleef de temperatuur te hoog. Verder was er geen afzuiging in de badkamer. Het was dus al warm, maar na het douchen was het een complete sauna.

Zeker niet het volle bedrag waard. Alleen als je een mooie aanbieding hebt, zou ik dit hotel aanraden.

Super ligging!

lisa
22-3-2010

Het hotel ligt op loopafstand van het centraal station. De kamers zijn niet heel groot maar wel netjes. Een minpuntje was dat het zo ontzettend heet was overal in het hotel.

Als je de straat uit loopt kom je bij ontzettend veel toeristische restaurantjes.

Het hotel ligt super dichtbij de grote markt. Manneke pis viel een beetje tegen, hadden niet verwacht dat ie zo klein was.

Goed hotel met super ligging

Tamara
15-3-2010

Goed hotel. 5 minuten van de Grote Markt en het Centraal Station. Wij hebben geboekt op de site van NH hotels. We konden meteen bij het incecken om half 1 het hotel in en hoefde er op zondag pas om 5 uur uit. De kamers zijn heel netjes, goed bed en een nette badkamer.

Leuk om te doen in Brussel is de city sightseeing tour. Hier komt u langs alle bezienswaardigheden van Brussel en u kunt uit stappen bij veel bezienswaardigheden zoals bijvoorbeeld het Atonium.

Bij deze tour krijgt u uitleg in Nederlands. EEN AANRADER!!!