Zoover

Matig

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen8,3
2007

Ligging & service ok, had iets schoner gekund bij aankomst

Kamiel
21-5-2007

Ligging & service ok, had iets schoner gekund bij aankomst. Bij slecht weer weinig voor kinderen.

Gereisd Anders in mei 2007

Een ontzettend mooi en knus park met voldoende privacy in

sabine en pieter
16-1-2007

Een ontzettend mooi en knus park met voldoende privacy in een mooi bos.

Gereisd Anders in januari 2007

wij hebben dan wel op de camping maar toch een harstikke

witte
26-11-2006

wij hebben dan wel op de camping maar toch een harstikke leuke vakantie gehad! het gehele plaatje van de accomodatie is een echte vakantieplaats om jezelf te vinden.

Gereisd Anders in november 2006

Ben zeer tevreden over de bungalow

Piet
15-11-2006

Ben zeer tevreden over de bungalow. Deze was goed in orde en goed schoongemaakt. De omgeving is zowel geschikt voor rustzoekers als voor mensen die er op uit willen trekken. het park ligt zeer centraal voor het maken van uitstapjes. Kortom prijs kwaliteit verhouding was dik in orde.

Gereisd Anders in november 2006

Park en ligging zijn erg mooi,maar het huisje was een drama

Martine
13-9-2006

Park en ligging zijn erg mooi,maar het huisje was een drama. Erg oud en het rook er erg vies (muf). Huisje was ook helemaal niet schoon toen wij erin kwamen. Alles plakte en vloer was heel vies. Het bed was slecht en de badkamer staat blank als je gedoucht hebt.

Geen goed idee om heen te gaan om uit te rusten!

Gereisd Anders in september 2006

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad op de sonnevijver

Wendy
12-8-2006

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad op de sonnevijver. De vijvers zijn erg leuk om in te zwemmen. De omgeving is mooi en er is veel te doen. De bungalows staan vrij, de slaapkamers zijn klein, de huiskamer is daarentegen wel ruim. De service was niet super, de bungalow was bij aankomst niet goed schoongemaakt en toilet en douche lekten. Het is zeker aan te raden.

De "ervaring" die Den Oude heeft gehad snappen wij totaal

Rick en Nancy
27-10-2005

De "ervaring" die Den Oude heeft gehad snappen wij totaal niet, maar die delen wij absoluut niet.

Bungalows zien er zeer netjes uit, ook in vergelijking met wat je betaald.

Service is ook goed, want toen wij twee weken gelden daar waren, zagen wij regelmatig de onderhoudsman rijden.

Wij hadden een klemmende deur en die werd gelijk door die man verholpen. (schaaf erbij en hup de deur ging wel soepeltjes open).

Zat een nieuwe keuken in bungalow, nieuwe gordijnen en was zeer recent geschilderd. (kan ik weten want ik ben schilder van beroep)

Park ligt zeer mooi en bosrijke omgeving. Wij zijn met de trein uitgestapt in Maastricht en vandaar de taxi genomen. Voor de receptie uitstappen en klaar is kees.

Komen zeker nog eens terug.

Rick & Nancy

Oude huisjes die zijn opgelapt

den oude
20-9-2005

Oude huisjes die zijn opgelapt.

Verwarming stuk geen service.

Op klachten word door de eigenaar niet gereageerd. Helaas het park zelf is mooi maar de service van de huiseigenaar is bar slecht.

Gereisd Anders in september 2005

Voor deze prijs vind je in omgeving maastricht niet zo Een

Koenen
5-9-2005

Voor deze prijs vind je in omgeving maastricht niet zo snel iets. Een 6p huisje eenvoudig ingericht maar we hebben een hele leuke week gehad. Omgeving is erg leuk en we komen zeker nog eens terug

Gereisd Anders in september 2005

Wij hebben een ontzettende leuke tijd gehad op het park

Rachel
2-8-2005

Wij hebben een ontzettende leuke tijd gehad op het park. Je kunt er ook heerlijk zwemmen. Ook voor kinderen is het er leuk. Sinds kort zitten er nieuwe eigenaars. Ook leuk om er een keertje met mooi weer een dagje heen te gaan om te zwemmen.

Gereisd Anders in augustus 2005