Zoover

Waterlelie 34: heerlijke vakantie

Eelco
20-7-2013
  • Activiteiten7

Zojuist 5 dagen verbleven in huisje de Waterlelie 34. Heerlijke vakantie gehad. Park is relatief klein en beperkt qua faciliteiten maar voor een (mid)week is het goed vertoeven. Een mooi zwem/visvijver met een strand en speeltuin, dus zeer geschikt voor kinderen. Het huisje was van alle gemakken voorzien en ideaal voor jonge kinderen en/of baby's. Tevens prima bedden en badkamer. Kortom, zeer geslaagd en zeker een aanrader.

Een keer was genoeg

B. De Kruif
15-8-2012
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

De ligging van het park is prima, vlakbij Maastricht en Valkenburg. Op het park zelf is weinig te doen, lastig als je met kleine kinderen komt want je moet eropuit om vermaak te vinden. De bungalows zijn oud en ruiken muffig. De slaapkamers zijn piepklein, maar er staan goede bedden in. Er is slechts een kast in het hele huis. Bij hoge temperaturen is het in huis niet uit te houden, gelukkig is er een ruime tuin. Het meer ligt op ca. 15 minuten lopen van de bungalow. Bij het meer is een prima restaurant. Een verblijf van vier dagen was voor ons lang genoeg, dit park is geschikt voor oudere mensen, zonder kinderen.

Heerlijke midweek in huisje: Waterlelie 34

Catelijne
8-1-2012
  • Activiteiten6

Zin in een tijdje rust en alle comfort vinden in een huisje?

Dan is de Waterlelie 34 wat u zoekt! (op terrein De Bosvijver)

Het huisje heeft alles wat je wilt, goede bedden, lekkere hangbank, gezellige keuken (inclusief voorraad met bv zout, olie, pasta etc) en veel sfeer.

Wij waren er met een baby en van alles hiervoor aanwezig, babyfoon, aankleedkussen, bedje(s), badje, speelkleed etc.

Wij kwamen voor rust en gekregen, het is een heel stil park.

Voor wat actie ben je in kwartier en Maastricht en in 40 min in Tongeren.

Ook zijn de eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Waterlelie 61, luxe en prachtig uitzicht!

N. Geurten
6-1-2012
  • Activiteiten9

Wat een comfortabel huisje (Waterlelie 61), van alle gemakken voorzien dus mooi sanitair, keuken + inrichting. Fijn dat de hal is af te sluiten, met kinderen is wasmachine en droger erg handig. Verder is alles herlijk schoon en heel sfeervol!! Mooie locatie met prachtig uitzicht. Goede bedden en fijne gaskachel, heerlijk warm en knus. Buiten konden mijn kinderen rond het huisje en bij de speeltuin lekker spelen! De trampoline was een succes. Door jullie huisje (Waterlelie 61) hebben we sinds lange tijd weer eens fijne dagen vrij gehad. Bedankt. Wij waren met 4 volwassenen, 1 kind 7 jaar, 1 peuter 2 jaar en een baby 1 jaar.

Geweldig nog nooit zo'n compleet huisje gehad

roos
17-7-2011
  • Activiteiten9

Het is echt geweldig hoe compleet alles in dit huisje was.

Van koffiepads tot wasmiddel voor de wasmachine is aanwezig.

En van uitgebreid kinderspeelgoed voor alle leeftijden tot verschillende fietsen.

Nog nooit zoiets meegemaakt.

En ook de omgeving is leuk, het "blotevoeten wandelpad" is echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Aanrader! Huis Waterlelie 34

Familie Ket-Paat
15-6-2011
  • Activiteiten9

Net terug van een heerlijk Pinksterweekend in een geweldig vakantiehuis, Waterlelie 34. Inrichting was top, uiterst compleet en bovendien heel gezellig. Mooie omgeving, waar het heerlijk wandelen is met de honden in de bossen tegenover het park. Verder niet heel veel gezien omdat we ons in en om het huis zo goed konden vermaken.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook noemenswaardig: de eigenaar was er van tevoren niet helemaal gerust op dat er voldoende voorraad in het huisje was en kwam persoonlijk bij ons thuis voor vertrek een tas met boodschappen afleveren. Dat is pas service! Een hele dikke 10 hiervoor!

zeer kindonvriendelijk

van Harten
23-2-2011
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Weekendje sonnevijver gehad. Was meer dan genoeg, voor de kids is er geen speelplekje te vinden op het park. Echt een park voor mensen die van rust houden. Slaapkamers veel te klein, geen nachtkastje te bekennen, van schemerlampjes hebben ze nooit van gehoord. en de verwarming gaat automatisch aan als er mensen in huis zijn. Maar als je een avondje op de bank zit, gaat hij dus ook uit!!

rust nieuw schoon GEWELDIG!!

fam de jong
2-5-2010
  • Activiteiten9

We hebben in huisje nr 33 gezeten. Zalig met alles gemakken voorzien.

sauna, koffiemachine, playstation, dvd, wasmachine, droger...

ECHT DE MOEITE WAARD!!!! tot de volgende keer...

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Wat een topper!!!

G&T
8-9-2009

Fantastische belevenis! Inderdaad de kamertjes zijn klein maar ik vond ze tof en gezellig, ook je kreeg verse lakens enz voor op bed, dus je weet dat het verse lakens zijn. Keuken en leefruimte is gezellig. Badkamer is inderdaad niet veel luxe maar je kan moeilijk een bubbelbad verwachten in je bungalow. Der was een douche aanwezig en kranen maakte bij ons geen lawaai! Gezellig terras en tuin waar we veel genot van hadden. Uitstekende ligging voor uitstapjes naar Maastricht, Roermond, Aken, Lanaken, Hasselt en noem maar er! Ge leeft tenslotte niet in je bungalow é, je trekt er op uit! Wij denken eraan om volgend jaar terug voor een week terug te komen!

schiterende omgeving

fam van spriel
28-7-2009
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

een fantastiche huisje voor kleinere kinderen erg mooi , maar voor grotere kinderen minder gelegenheden mag meer accomodatie zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2007