Zoover

Peter
19-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Heengegaan mede om de vis mogelijkheden. Waardeloos..... Grote water verboden te vissen, kleine vijvers nagenoeg geen vis.... Had ik van te voren moeten weten, dan waren we elders hem gegaan....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Huisje 33 was in 1 woord geweldig!

Margreet van Haren
15-1-2017
  • Activiteiten8

Bij aankomst was de lokatie perfect schoon en aan kant. Nummer 33 is bijzonder ruim en van alle gemakken voorzien. Een zeer goed geoutilleerde keuken (voldoende pannen, snijplanken, goede messen, koelkast met vriesvak, oven, magnetron maar vooral een heel goed volautomatisch koffiezetapparaat!), beneden gezellige eet- en zithoek met een open haard (pluspunt: uitgebreide voorraad hout!) en voor de kinderen een PX3.

Badkamer met ligbad en losse inloopdouche. Separate toiletruimte.

Boven 3 grote slaapkamers met in de master bedroom een fijne infraroodruimte.

Het park is prettig en ruim opgezet. Mooie bosrijke omgeving. Voldoende supermarktjes / horeca in de omgeving.

Contact met de verhuurder (Ellen en Richard Miltenburg) verliep uitstekend, snelle en vriendelijke reactie.

Zelfs geen klachten of naheffing gekregen omdat wij nagenoeg de hele houtvoorraad opgestookt hadden :D.

waardeloos,saai,zeer onvriendelijk park beheer.

nancy
6-2-2016
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

Het park is zwaar gedateerd, er is niks voor de kinderen te doen. De twee visvijvers zwemt haast geen vis in, hier is mijn zoontje na enkele dagen vissen achter gekomen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Waterlelie 61

Ton Bos
9-6-2014
  • Activiteiten7

Met 6 volwassenen hebben we in het luxe vakantiehuis van Patrick een heerlijk pinksterweekend doorgebracht. Alles in huis wordt door hem piekfijn onderhouden en de ligging van het huis is geweldig. Overdags Maastricht verkennen en 's avonds genieten op het terras met uitzicht op de zwemvijver.

Het huis is echt van alle gemakken voorzien, dus mocht het geen buitenzitweer zijn, dan kun je je binnen ook uitstekend vermaken.

Als ik het in 1 woord zou moeten omschrijven, dan kies ik voor: paradijsje.

Waterlelie 34

dortwegt
2-11-2012
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4

Heerlijk vakantiehuisje! Slaapkamers erg klein, maar grote badkamer met heerlijk ligbad! Ligging van het huisje lekker rustig. Mooie bosrijke omgeving! We zijn echt de omgeving in getrokken, want op het park is niets, alleen een visvijver zonder vis! 2 dagen wezen vissen nog geen voorntje gevangen!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

Mooi huisje nr 34, maar verder rustig park.

Thewi
24-10-2011
  • Activiteiten5

We zaten in huisje nr; 34, supermooi en netjes. Met vaatwasser, wasmach. en droger. Parkeerplaats voor de deur. Het vijverke restaurant is ook een aanrader, gezellig en goed eten! Is niet altijd open! Verder valt er op het park zelf niks te beleven, je moet erop uit overdag met de auto of fiets naar omliggende plaatsen. Wie van rust houdt is hier op zijn plek.

Voor de kinderen was er voldoende aan spelletjes en boeken in het huisje, zoals gezegd op het park zelf is er niks voor de kinderen.

nooit meer ,er is niets te doen daar.

petra
28-8-2011
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

We kwamen aan bij de vakantiewoning in de sonnevijver en constateerden meteen dat de deur naar de tuin er bijna uitlag.

De kinderen gingen dhet park verkennen en van een mooie visvijver kon niet gesproken worden.

We hebben weinig bij ons huisje verbracht en het restaurant op het park was ook dicht.

Dit was dus echt een dure vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

slaapkamers als scheepskajuiten

JJ en Co
25-9-2010
  • Onderkomen3
  • Activiteiten2

Terug van weekje Sonnevijver, we hadden een heerlijke tijd, mooie omgeving. Huisjes veel te klein voor 6 personen, max. 4 personen en die moeten hun kleren in de valies houden, slechts 1 klein kastje voor alle inwoners. Slaapkamers die deze naam niet waardig zijn, net scheepskajuiten (en die zijn nog groter). In de zomer moet het niet uit te houden zijn van de warmte in de huisjes. Als het regent, zit je net in een tent of veranda. Qua isolatie nul. Toch mooie tijd gehad.

Huisje van Gemma harres,is thuis komen.

john tielman
13-1-2010
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Wij waren er een week tijdens de feestdagen, fantasties winter alles wit openhaard ruimte rust, alles dicht in de buurt, en wil je meer dan pak je de auto en zit je vanwegen de ligging van Rekem zo op de mooiste plaatsen.......veel gezien veel gehuurd maar dit was gewoon een vette 10 aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

Geweldig!!!!

Fam Lancee
6-7-2009

Wij zijn in juni 2009 in één van de prachtig nieuw gebouwde huisjes geweest. Ons huisje had werkelijk alles..wasmachine..droger..vaatwasmachine..oven..magnetron..sauna..er waren zels twee fietsen met kinderzitjes.De inrichting is goed onderhouden...gezellig met openhaard.In Rekem zit een ijssalon waar ze nog zelfgemaakt ijs verkopen...heerlijk. In lanaken hebben ze een hema, Blokker enz.En goedkope lunchrooms waar je een heerlijk broodje kan eten. Vanwege het middelmatige weer hebben we niet kunnen zwemmen in de mooie vijver. Maar wij komen zeker terug en dan wel weer in dit mooie huisje.