Zoover

2008

prima

Vakantieganger
26-7-2008

Wij zijn net terug van een week op de sonnevijver.We hebben het uitstekend naar onze zin gehad,maar er is op het park zelf weinig te doen>We hebben 1 keer gezwommen in de vijver,en de andere dagen zijn we erop uitgetrokken.Kijk je kan zelf dingen ondernemen,maar als de kinderen kleiner zijn is dat wel moeilijker inderdaad om weg te gaan.Maar de omgeving is prachtig en we hebben enorm genoten en ons huis zag er prima,schoon en netjes uit.De ontvangst was wel een beetje kil vonden wij.

Leuk voor in de zomer!

Elcke
25-7-2008

Heel leuke bestemming voor in de zomer. Huisjes zijn dan niet muf, minder last van vocht en vakantiesfeer is er fantastisch. Vanwege bouw van nieuwe huisjes en gesloten toegang dagrecreatie voor buitenstaanders, is het rustig en gezellig. Kinderen hebben genoeg ruimte om te spelen en een fijne zwemvijver. Daarnaast is de omgeving ook prachtig. Je bent minstens 2 dagen aan fietsen kwijt! Uiteraard ook even naar Maastricht, een ritje van nog geen half uur met de fiets. Dit park is ideaal als je een actieve vakantie wilt, en een goede plek wilt hebben om te slapen en verblijven. Enig nadeel aan de huurhuisjes is de badkamer. Die zijn nodig aan vervanging toe. Voor de rest een aanrader!!

zijn in december 2007 in het vakantie park geweest

fam. van Kralingen
30-1-2008

zijn in december 2007 in het vakantie park geweest. Wat een drama. Slecht schoon gemaakt heel veel mankementen , schimmel, vocht, kapot raam noem maar op. Bij de receptie werd alles genoteerd maar re werd uiteindelijk niks met onze klachten gedaan. Zijn nu bezig met de reisorganisatie over onze klachten.

Gereisd Familie in januari 2008

wij zijn eind december 2007 in sonnevijver geweest

van Kralingen
30-1-2008
  • Onderkomen5

wij zijn eind december 2007 in sonnevijver geweest. wat een drama was dat. Alles was vies we miste een gordijn in de slaapkamer en er zat een gaatje in het raam. Overal schimmel doordat het zo vochtig is was in het huisje. Gelijk bij aankomst naar de receptie om alle mankementen door te geven maar daar werd niks aan gedaan. Na een week was alles nog het zelfde als bij aankomst. Komen er nooit meer

Wij zijn net terug van een midweek op vakantiepark Het was

Sieta
4-1-2008

Wij zijn net terug van een midweek op vakantiepark Sonnevijver. Het huisje was bij aankomst erg vuil, zelfs de w.c. was niet schoongemaakt, schimmel in de douche, geen schone koelkast en de wasemkap viel van ellende bijna uit elkaar. De c.v is voorzien van een censor, welke in de keuken zit!!!!Warm geworden door het vuur van de open haard. De omgeving is prachtig maar wij komen hier niet terug.