Zoover

4,7

Matig

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen8,3

Sfeervol, rustig park met kwalitatieve huisjes

Arthur
5-8-2018
  • Activiteiten7

We troffen huisje Z16, huisje voor 4 personen (in de hoek van het park, hoek weg/fietspad) heel netjes en schoon aan. Het was zeer warm tijdens ons verblijf. Prima keuken met gevarieerde verzameling maar uitgebreide voorziening aan gerei en servies. Terras met fijne grote buitentafel en voldoende stoelen. Terras met veel schaduw, tijdens de hitte heel fijn; andere huurders vonden het ook donker.

Het is een rustig park, geen lawaai gehoord. Helemaal top was het zwemmeer met zeer schoon en helder water.

Aardige receptie (alleen 2x kort contact bij aankomst en vertrek). Spar supermarkt vlak bij aan de hoofdweg. Restaurantjes in de buurt enz

Hele fijne week gehad.

Gereisd Met partner in juli 2018

Niet bijzonder

Paulien
14-6-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

In de omschrijving stond dat er een groot vismeer was op ca 150 meter.

Helaas is het daar verboden te vissen.

2 kleine vismeren verderop waren amper bereikbaar en slecht onderhouden.

Als je hier naar toe gaat voor het vismeer kom je zeer bedrogen uit.

Gereisd Met partner in mei 2016

Troosteloos en sfeerloos

Wampie en Willem
31-12-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Het enige goede dat we kunnen benoemen is dat het huisje (B10) schoon was.

Het lag tegenover een container. Voor wifi moesten we drie maal betalen (2 smartphones en een laptop).

Pas bij de slagboom kom je erachter dat je je meterstanden moet doorgeven.

Minimalistische sfeerloze inrichting. Het park zelf is ook troosteloos en zonder enige sfeer, slordig en niet opgeruimd.

We zijn drie uur na aankomst weer vertrokken. De receptie is slechts twee keer twee uur open per dag (9.00-11.00 en 15.00-17.00) dus fatsoenlijk afscheid nemen of reden van vertrek aangeven kon niet.

Dit park Nooit meer!!!

Prachtig

Kasper Kapel Sittard
6-12-2013
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Waarom nog ver weg? hier voel je als een god in Frankrijk. Alle voorzieningen binnen handbereik.

Gereisd Met partner in juli 2013

je moet er van houden

Maddy
26-7-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Groot park, in natuurrijke omgeving,je moet de moeite nemen om verder te kijken dan alleen de huisjes type Waterlelie, er staan +- 500 huisjes aan de andere kant van het park, deze zal ik jullie niet aanraden te huren (gedateerd / Polen/prive gebruik)

Water uitstekend geschikt om te zwemmen/vissen/duiken en snorkelen.

- 3 natuurlijk bronnen zorgen voor schoon water, anderhalve meter bodem zichtbaar, daarna loopt het snel af de diepte in.

- bepaalde punten is het 30 m diep en er zijn koude stromingen op ongeveer 3 meter diepte, blauw algen hebben daar geen kans.

- kinderen en beperkt zwemmers die te water gaan, neem AUB een drijf hulp middel mee, water ziet er aanlokkelijk uit maar door mijn eerdere overmoedige ervaringen spreek ik uit ervaring, probeer niet de overkant te halen, halverwege kom je jezelf tegen.

- voor de ervaren visser kan men daar goed karper ( 8/ 20 kg) en snoek (30/1,40 cm) vissen, stekken moet je zoeken door de verschillende dieptes en begroeien.

Prima plek voor rustzoekers

H&J
11-6-2012
  • Onderkomen8

Een prachtig huis nr.68 met een zeer moderne-, ongezellige inrichting. Inventaris zeer minimaal, geen radio en/of t.v. of andere audio install., geen kaasschaaf of schaar aanwezig. 1 Prullebak in hele huis en zo zijn er diverse minpunten te benoemen. Wel wasmachine en een zeer groot 2 pers. bed. Alles ziet er keurig uit. Maar het uitzicht op het meer is adembenemend en de omgeving is geweldig, zowel de natuur als het stadsleven.

Heerlijk rustig en toch alles dichtbij!

Jolanda Doorenbosch
13-2-2012
  • Activiteiten9

Je kunt genieten van rust en een prachtige omgeving. Daarnaast ligt Maastricht dichtbij en kan er dus volop gewinkeld worden.

Het huisje is van alle gemakken voorzien. Een ruime keuken, open haard, prima zithoek en grote slaapkamers. Zelfs fietsen en een sauna zijn aanwezig. Kortom: wij hebben een heerlijk weekend gehad en zullen zeker nog eens terugkomen!

Waterlelie Huisje79 rustgevend...

Andre de Brabander
13-2-2012
  • Activiteiten8

Dit huisje biedt precies wat je nodig hebt. Je kunt lekker tot rust komen in de sfeervolle woonkamer, grote slaapkamers en op het ruime terras. De keuken is voorzien van de nieuwste snufjes en van alle gemakken. De open haard creeert een gezellige sfeer. Er staan zelfs fietsen in het schuurtje..Wij hebben intens genoten van de serene rust en heerlijk gegeten en gewinkeld in Maastricht.

Wij komen hier zeker nog een keertje. Dit kunnen wij iedereen aanbevelen. Top kwaliteit !

HEEERRRLLLLIIIJJJJJKKKKK

N
16-12-2011
  • Onderkomen10

Prachtig park in heerlijk groen. Echt een aanrader!! Nieuw gebouwde vakantiehuizen zijn voorzien van alle comfort. het restaurant is een echte aanrader, gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten met een prachtig uitzicht over de vijver. echt genieten. wij gaan er zeker vaker onze vakanties doorbrengen

Gereisd Met partner in november 2011

Heerlijk verblijf in Waterlelie - nr. 34

Jacqueline
15-9-2009
  • Activiteiten8

Wij verbleven in bovengenoemde vakantiehuis van 4 t/m. 11 september 2009. Dit huis is gesitueerd in de bossen in het nieuwe gedeelte van het vakantiepark 'de Sonnenvijver'. Het is een mooi huis, met alles erop en aan en ligt werkelijk in een geweldige omgeving. Er is in de nabije omgeving genoeg te doen; Maastricht, Maasmechelen, Tongeren [oudste stad van België], de hoge Kempen, golfbaan Spiegelven, Hasselt, Lanaken en het natuurpark Pietersheim is ook een aanrader. Op het park is ook een restaurant 't Vijverke [is ook een aanrader].