Zoover

4,7

Matig

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen8,3

mooie nieuwe bungalow, van alle gemakken voorzien!

fam van Beek
23-7-2009
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

In juni hebben wij genoten van een heerlijk weekje in bungalow de waterlelie 34. Mooi afgewerkte nieuwe bungalow, voorzien van goede bedden, mooie badkamer, fietsen met kinderzitjes en speelgoed. Dus niet te veel meeslepen van thuis, maar direct beginnen met vakantie vieren. Heerlijk fietsen in de bossen, met speeltuin en kinderboerderij op ca 15 min. Op het park lekker zonnen op het strandje of een kano tochtje maken op het meer. 's Avonds, binnen babyfoon afstand, nog even genieten van een belgisch biertje of een van de lekkere gerechten op het terras aan het water bij grand cafe 't Vijverke.

Een echte aanrader dus voor iedereen, want ook zonder kinderen genoeg te beleven; Maastricht, Aken of lekker shoppen in Maasmechelen...! Veel plezier!!

top locatie

charlotte
19-7-2009
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

we zijn net terug van de geweldig weekend.

Mooie nette huisjes en geweldige omgeving. Je kan er erg goed eten maar natuurlijk ook zelf je eten maken. Wij voelde ons helemaal thuis

Tot volgende keer

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Een geweldig leuk en kindvriendelijk vakantievilla

Beverwijkers
16-7-2009
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Waterlelie nr 34 is een echte aanrader om je vakantie te houden. Alle luxe is aanwezig. Je hoeft alleen je kleding maar in te pakken en je kan gaan. Zelfs de handdoeken eerste eet/drinkbehoefte is aanwezig.Nou dat vind je bij Center Parcs niet.En een zeer kindvriendelijke villa, op nog geen 100 meter van het strand en meer,en je woont je vakantie in het bos met allerlei dieren om je heen. We vonden het er geweldig !!!!!!!!!! Volgend jaar weer !!!!!

Echt ik kan deze geweldige villa bij iedereen aanbevelen, echt een zeer mooie villa op een superlocatie en geweldige service.Waar is je bed opgemaakt als je komt zonder er extra voor te hoeven betalen?Gebruik van handdoeken,badlakensetc voor niets. Echt SUPER !!! Een wasmachine en droger en afwasmachine, heerlijke luxe terwijl je op vakantie bent, maar oh zo makkelijk dat de was tussendoor kan draaien. Alles is van zelfs de kleine gemakken voorzien, zelfs speelgoed hoef je niet mee te nemen. Diverse spullen aanwezig.Tot volgend jaar !!!!!!

Geweldig!!!!

Fam Lancee
6-7-2009

Wij zijn in juni 2009 in één van de prachtig nieuw gebouwde huisjes geweest. Ons huisje had werkelijk alles..wasmachine..droger..vaatwasmachine..oven..magnetron..sauna..er waren zels twee fietsen met kinderzitjes.De inrichting is goed onderhouden...gezellig met openhaard.In Rekem zit een ijssalon waar ze nog zelfgemaakt ijs verkopen...heerlijk. In lanaken hebben ze een hema, Blokker enz.En goedkope lunchrooms waar je een heerlijk broodje kan eten. Vanwege het middelmatige weer hebben we niet kunnen zwemmen in de mooie vijver. Maar wij komen zeker terug en dan wel weer in dit mooie huisje.

nieuwe gedeelte is SUPER!

fam de haan
1-6-2009
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

fantastisch onderkomen, mooi luxe woning met alles erop en eraan.

NIEUW verzorgd huis, sauna, kindvriendelijk en ruim.

Dit nieuwe gedeelte is niet te vergelijken met het 1.5 km verder gelegen oude gedeelte.

Mijn advies: ga het zelf ervaren, wij gaan nog een keer dat is zeker!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

simpel maar netjes

walburg
19-5-2009
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

voor deze prijs was het huisje prima. Er staan op het park ook hele oude huisjes die wellicht door particulieren verhuurd worden. Dat geeft een aantal slechte beoordelingen. Dat is wel ver weg van de betere huisjes. Er zijn ook nieuwe huisjes. Veel is priv'e eigendom en er is weinig recreatie maar de omgeving is prachtig en vlakbij Maastricht is het een prima betaalbaar onderkomen. Wel boeken via een erkent (internet)reisbureau dus.

Nooit nimmer meer

M en G
20-3-2009
  • Onderkomen1

De huisjes zijn vies en goor, Bij aankomst werden we eerst niet en later heel bot te woord gestaan. Ze houden zich aan geen afspraak en let op de beloofde zwemvijver mag al 1,5 jaar niet meer gebruikt worden. Het peutervijvertje is in het midden 1 meter diep levensgevaarlijk.

Polen die midden in de nacht vertrekken ECHT NOOIT HEEN GAAN

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Rustige plek in de natuur

Richard
14-1-2009
  • Onderkomen9

Wij hebben in de nieuwe huisjes gezeten. Sinds 2008 staan er aan de andere kant van het park 5 sterren huisjes met alles erop en eraan. De ligging is fantastisch, midden in het bos. Je kunt er mooi fietsen. Verder is er op het park niet veel te beleven, daardoor erg veel rust! Maastricht, maasmechelen en valkenburg zijn vlakbij! Zeker nog een keer in de zomer!

Nooit mee!

Deanne
29-12-2008
  • Onderkomen3

Net terug van een paar dagen in het park. Met vorst buiten en een thermostaat die niet hoger wil dan 16 graden! Veel te koud dus. Onduidelijke communicatie over inleveren sleutels; wij hebben dus voor jan doedel drie kwartier zitten wachten tot er iemand akkoord voor vertrek kwam geven! Nooit meer dus!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

prima

Vakantieganger
26-7-2008

Wij zijn net terug van een week op de sonnevijver.We hebben het uitstekend naar onze zin gehad,maar er is op het park zelf weinig te doen>We hebben 1 keer gezwommen in de vijver,en de andere dagen zijn we erop uitgetrokken.Kijk je kan zelf dingen ondernemen,maar als de kinderen kleiner zijn is dat wel moeilijker inderdaad om weg te gaan.Maar de omgeving is prachtig en we hebben enorm genoten en ons huis zag er prima,schoon en netjes uit.De ontvangst was wel een beetje kil vonden wij.