Zoover

4,7

Matig

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen8,3

Geweldig nog nooit zo'n compleet huisje gehad

roos
17-7-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Het is echt geweldig hoe compleet alles in dit huisje was.

Van koffiepads tot wasmiddel voor de wasmachine is aanwezig.

En van uitgebreid kinderspeelgoed voor alle leeftijden tot verschillende fietsen.

Nog nooit zoiets meegemaakt.

En ook de omgeving is leuk, het "blotevoeten wandelpad" is echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Aanrader! Huis Waterlelie 34

Familie Ket-Paat
15-6-2011
  • Activiteiten9

Net terug van een heerlijk Pinksterweekend in een geweldig vakantiehuis, Waterlelie 34. Inrichting was top, uiterst compleet en bovendien heel gezellig. Mooie omgeving, waar het heerlijk wandelen is met de honden in de bossen tegenover het park. Verder niet heel veel gezien omdat we ons in en om het huis zo goed konden vermaken.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook noemenswaardig: de eigenaar was er van tevoren niet helemaal gerust op dat er voldoende voorraad in het huisje was en kwam persoonlijk bij ons thuis voor vertrek een tas met boodschappen afleveren. Dat is pas service! Een hele dikke 10 hiervoor!

zeer kindonvriendelijk

van Harten
23-2-2011
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Weekendje sonnevijver gehad. Was meer dan genoeg, voor de kids is er geen speelplekje te vinden op het park. Echt een park voor mensen die van rust houden. Slaapkamers veel te klein, geen nachtkastje te bekennen, van schemerlampjes hebben ze nooit van gehoord. en de verwarming gaat automatisch aan als er mensen in huis zijn. Maar als je een avondje op de bank zit, gaat hij dus ook uit!!

slaapkamers als scheepskajuiten

JJ en Co
25-9-2010
  • Onderkomen3
  • Activiteiten2

Terug van weekje Sonnevijver, we hadden een heerlijke tijd, mooie omgeving. Huisjes veel te klein voor 6 personen, max. 4 personen en die moeten hun kleren in de valies houden, slechts 1 klein kastje voor alle inwoners. Slaapkamers die deze naam niet waardig zijn, net scheepskajuiten (en die zijn nog groter). In de zomer moet het niet uit te houden zijn van de warmte in de huisjes. Als het regent, zit je net in een tent of veranda. Qua isolatie nul. Toch mooie tijd gehad.

rust nieuw schoon GEWELDIG!!

fam de jong
2-5-2010
  • Activiteiten9

We hebben in huisje nr 33 gezeten. Zalig met alles gemakken voorzien.

sauna, koffiemachine, playstation, dvd, wasmachine, droger...

ECHT DE MOEITE WAARD!!!! tot de volgende keer...

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Huisje van Gemma harres,is thuis komen.

john tielman
13-1-2010
  • Activiteiten9

Wij waren er een week tijdens de feestdagen, fantasties winter alles wit openhaard ruimte rust, alles dicht in de buurt, en wil je meer dan pak je de auto en zit je vanwegen de ligging van Rekem zo op de mooiste plaatsen.......veel gezien veel gehuurd maar dit was gewoon een vette 10 aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

Heerlijk verblijf in Waterlelie - nr. 34

Jacqueline
15-9-2009
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij verbleven in bovengenoemde vakantiehuis van 4 t/m. 11 september 2009. Dit huis is gesitueerd in de bossen in het nieuwe gedeelte van het vakantiepark 'de Sonnenvijver'. Het is een mooi huis, met alles erop en aan en ligt werkelijk in een geweldige omgeving. Er is in de nabije omgeving genoeg te doen; Maastricht, Maasmechelen, Tongeren [oudste stad van België], de hoge Kempen, golfbaan Spiegelven, Hasselt, Lanaken en het natuurpark Pietersheim is ook een aanrader. Op het park is ook een restaurant 't Vijverke [is ook een aanrader].

Wat een topper!!!

G&T
8-9-2009

Fantastische belevenis! Inderdaad de kamertjes zijn klein maar ik vond ze tof en gezellig, ook je kreeg verse lakens enz voor op bed, dus je weet dat het verse lakens zijn. Keuken en leefruimte is gezellig. Badkamer is inderdaad niet veel luxe maar je kan moeilijk een bubbelbad verwachten in je bungalow. Der was een douche aanwezig en kranen maakte bij ons geen lawaai! Gezellig terras en tuin waar we veel genot van hadden. Uitstekende ligging voor uitstapjes naar Maastricht, Roermond, Aken, Lanaken, Hasselt en noem maar er! Ge leeft tenslotte niet in je bungalow é, je trekt er op uit! Wij denken eraan om volgend jaar terug voor een week terug te komen!

mwah!!

DJGS
1-8-2009

Oud huisje. Heel krap. We hadden een 6 persoonshuisje, we waren met 4 volwassenen, en we waren blij dat we buiten konden leven. Er zit niets geen luxe aan. Douches vies en oud, de kranen maakten lawaai...auto's op het park en die reden echt geen 20 km/p.u. Dus al met al niet echt een aanrader om er voor een 2e keer heen te gaan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

schiterende omgeving

fam van spriel
28-7-2009
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

een fantastiche huisje voor kleinere kinderen erg mooi , maar voor grotere kinderen minder gelegenheden mag meer accomodatie zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2007