Zoover

dortwegt
2-11-2012
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4

Heerlijk vakantiehuisje! Slaapkamers erg klein, maar grote badkamer met heerlijk ligbad! Ligging van het huisje lekker rustig. Mooie bosrijke omgeving! We zijn echt de omgeving in getrokken, want op het park is niets, alleen een visvijver zonder vis! 2 dagen wezen vissen nog geen voorntje gevangen!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

Een keer was genoeg

B. De Kruif
15-8-2012
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

De ligging van het park is prima, vlakbij Maastricht en Valkenburg. Op het park zelf is weinig te doen, lastig als je met kleine kinderen komt want je moet eropuit om vermaak te vinden. De bungalows zijn oud en ruiken muffig. De slaapkamers zijn piepklein, maar er staan goede bedden in. Er is slechts een kast in het hele huis. Bij hoge temperaturen is het in huis niet uit te houden, gelukkig is er een ruime tuin. Het meer ligt op ca. 15 minuten lopen van de bungalow. Bij het meer is een prima restaurant. Een verblijf van vier dagen was voor ons lang genoeg, dit park is geschikt voor oudere mensen, zonder kinderen.

Prima plek voor rustzoekers

H&J
11-6-2012
  • Onderkomen8

Een prachtig huis nr.68 met een zeer moderne-, ongezellige inrichting. Inventaris zeer minimaal, geen radio en/of t.v. of andere audio install., geen kaasschaaf of schaar aanwezig. 1 Prullebak in hele huis en zo zijn er diverse minpunten te benoemen. Wel wasmachine en een zeer groot 2 pers. bed. Alles ziet er keurig uit. Maar het uitzicht op het meer is adembenemend en de omgeving is geweldig, zowel de natuur als het stadsleven.

Heerlijk rustig en toch alles dichtbij!

Jolanda Doorenbosch
13-2-2012
  • Activiteiten9

Je kunt genieten van rust en een prachtige omgeving. Daarnaast ligt Maastricht dichtbij en kan er dus volop gewinkeld worden.

Het huisje is van alle gemakken voorzien. Een ruime keuken, open haard, prima zithoek en grote slaapkamers. Zelfs fietsen en een sauna zijn aanwezig. Kortom: wij hebben een heerlijk weekend gehad en zullen zeker nog eens terugkomen!

Waterlelie Huisje79 rustgevend...

Andre de Brabander
13-2-2012
  • Activiteiten8

Dit huisje biedt precies wat je nodig hebt. Je kunt lekker tot rust komen in de sfeervolle woonkamer, grote slaapkamers en op het ruime terras. De keuken is voorzien van de nieuwste snufjes en van alle gemakken. De open haard creeert een gezellige sfeer. Er staan zelfs fietsen in het schuurtje..Wij hebben intens genoten van de serene rust en heerlijk gegeten en gewinkeld in Maastricht.

Wij komen hier zeker nog een keertje. Dit kunnen wij iedereen aanbevelen. Top kwaliteit !

Heerlijke midweek in huisje: Waterlelie 34

Catelijne
8-1-2012
  • Activiteiten6

Zin in een tijdje rust en alle comfort vinden in een huisje?

Dan is de Waterlelie 34 wat u zoekt! (op terrein De Bosvijver)

Het huisje heeft alles wat je wilt, goede bedden, lekkere hangbank, gezellige keuken (inclusief voorraad met bv zout, olie, pasta etc) en veel sfeer.

Wij waren er met een baby en van alles hiervoor aanwezig, babyfoon, aankleedkussen, bedje(s), badje, speelkleed etc.

Wij kwamen voor rust en gekregen, het is een heel stil park.

Voor wat actie ben je in kwartier en Maastricht en in 40 min in Tongeren.

Ook zijn de eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Waterlelie 61, luxe en prachtig uitzicht!

N. Geurten
6-1-2012
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Wat een comfortabel huisje (Waterlelie 61), van alle gemakken voorzien dus mooi sanitair, keuken + inrichting. Fijn dat de hal is af te sluiten, met kinderen is wasmachine en droger erg handig. Verder is alles herlijk schoon en heel sfeervol!! Mooie locatie met prachtig uitzicht. Goede bedden en fijne gaskachel, heerlijk warm en knus. Buiten konden mijn kinderen rond het huisje en bij de speeltuin lekker spelen! De trampoline was een succes. Door jullie huisje (Waterlelie 61) hebben we sinds lange tijd weer eens fijne dagen vrij gehad. Bedankt. Wij waren met 4 volwassenen, 1 kind 7 jaar, 1 peuter 2 jaar en een baby 1 jaar.

HEEERRRLLLLIIIJJJJJKKKKK

N
16-12-2011
  • Onderkomen10

Prachtig park in heerlijk groen. Echt een aanrader!! Nieuw gebouwde vakantiehuizen zijn voorzien van alle comfort. het restaurant is een echte aanrader, gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten met een prachtig uitzicht over de vijver. echt genieten. wij gaan er zeker vaker onze vakanties doorbrengen

Gereisd Met partner in november 2011

Mooi huisje nr 34, maar verder rustig park.

Thewi
24-10-2011
  • Activiteiten5

We zaten in huisje nr; 34, supermooi en netjes. Met vaatwasser, wasmach. en droger. Parkeerplaats voor de deur. Het vijverke restaurant is ook een aanrader, gezellig en goed eten! Is niet altijd open! Verder valt er op het park zelf niks te beleven, je moet erop uit overdag met de auto of fiets naar omliggende plaatsen. Wie van rust houdt is hier op zijn plek.

Voor de kinderen was er voldoende aan spelletjes en boeken in het huisje, zoals gezegd op het park zelf is er niks voor de kinderen.

nooit meer ,er is niets te doen daar.

petra
28-8-2011
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

We kwamen aan bij de vakantiewoning in de sonnevijver en constateerden meteen dat de deur naar de tuin er bijna uitlag.

De kinderen gingen dhet park verkennen en van een mooie visvijver kon niet gesproken worden.

We hebben weinig bij ons huisje verbracht en het restaurant op het park was ook dicht.

Dit was dus echt een dure vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011