Zoover

zalig

De Soete,
18-3-2019
  • Onderkomen8

kindvriendelijk, rustig, aangenaam wat we nodig hebben en ook weten dat dit is waar center parcs voor staat,

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Heerlijke vakantie, zeer gastvrij personeel

Esmeralda P.,
13-3-2019
  • Onderkomen8

Een heerlijke vakantie buiten de vakantieperiode gehad. Het park was netjes, het personeel (vooral bij de paardjes) was bijzonder aardig, meedenkend en beleefd. Er was meer dan zat te doen. Wij hebben met onze driejarige de focus gelegd op zwemmen en spelen in Baluba wat er ook gratis bijzit. (Een indoor speeltuin.) Wat een vakantie, voor onze dochter kon de pret niet op. En met een whirlpool, een lazy river en een goed overzichtelijk kinderdoebad was het ook zeer ontspannend voor ons als ouders. De minpuntjes: 1. de prijs-kwaliteit verhouding bij de cafés en restaurants op het park. Het eten, doch niet vies, is matig, en de prijzen zijn daarvoor best hoog. Ook zouden we graag meer bio-producten in het winkeltje en in de restaurants zien. 2. Het huisje was wat verouderd en de keukenspullen mogen wat uitgebreid, maar ik ben al vergeten wat ik miste, zo niet belangrijk was het. De bedden waren wel prima. Verder uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prachtige midweek in een heel mooi park❤❤

Fam van Staverden,
4-3-2019
  • Onderkomen9

Vorige week midweek Erperheide geweest voor de 3e keer op dit fijne park. Wij vinden dit zo'n fijn park. Veel gezelligheid en wat een mooi zwembad. Prachtig aangekleed met planten en stenen en poeltjes. Dit is samen met de Eemhof de mooiste. We kunnen niet kiezen. De jacuzzi buiten is geweldig. Gezellige huisjes en ontzettend vriendelijk personeel. We kijken alweer uit naar een nieuwe aanbieding. ❤❤

Beste familie van Staverden

Wat leuk om te lezen dat Erperheide uw favoriete park is ! Bedankt voor deze mooie recensie, wij vinden het erg fijn dat u en uw gezin voor de derde maal een aangenaam verblijf bij ons hebben gehad. Tot weerziens op Erperheide !

Ontspannend.

Schops Rudi,
2-3-2019
  • Onderkomen9

Wij hebben genoten van de rust en de natuur rond de bungalow. De bungalow was oke voor ons. Problemen met de verwarming in de badkamer was binnen het uur opgelost. In het centrum is het fijn te vertoeven. Het zwembad is meer dan een golfslagbad.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Beste mijnheer Schops Rudi,

Bedankt voor uw mooie review, fijn dat u een ontspannende vakantie heeft gehad en dat u heeft kunnen genieten van onze Aqua Mundo.

Nogmaals dank en tot weerziens op Erperheide.

Center Parcs Erperheide

Leuk park, genoten, maar geen sterren!

familie meeberg,
2-3-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Prima om te ontspannen! Bungalow had alles, wel gedateerd. Genieten voor onze zoon in het zwembad, horeca wisselend en animatie was een aantal dagen leuk! Omgeving erg saai, voor zover wij konden zien/ontdekken.

Beste familie Meeberg

Hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. Wat betreft de staat van de cottage deze worden eind dit jaar allemaal gerenoveerd.

Wij hopen u dan ook nog een keertje te mogen begroeten bij ons op het park.

Topmidweek!

R.hoogeveen,
1-3-2019
  • Onderkomen7

Laatste verblijf bij centerparcs tijd geleden was een tegenvaller. Na aantal x andere keten toch voor het zwembad weer eens cp gekozen. Vantevoren ingesteld op wat nadelen zoals gedateerd huisje/ mankementen. Maar blij verrast: gedateerd ja, echter alles zeer netjes, schoon en heel. Hele park goed onderhouden, overal zeer schoon, ook bij het zwembad. Vriendelijk personeel! Zwembad is speels ingericht, bij alle parken beetje anders dat is erg leuk.

Beste R. Hoogeveen

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u toch weer heeft gekozen voor Center Parcs Erperheide en dat het goed bevallen is.

Wij hopen u dan ook nog een keertje te mogen begroeten bij ons op het park.

Center Parcs Erperheide

Superleuke vakantie met de kinderen!

Thierry,
1-3-2019
  • Onderkomen10

Superverblijf achter de rug. Gezellige, propere cottage met alle voorzieningen die nodig zijn!

Heerlijk zwembad met veel glijbanen en andere randactiviteiten.

Gezellige, leuke restaurants. Enkel het vleesrestaurant El Fuego kon ons niet bekoren, daar sloeg het eten wat tegen! De rest dikke aanraders. Lekker eten, vriendelijke bediening, alles erop en eraan.

Het park zelf is ook mooi onderhouden. Veel speeltuinen, leuke activiteiten, kinderboerderij en zo veel meer...

Wij komen zeker nog eens terug!

Beste Thierry

We zijn enorm verheugd dat ons park heeft kunnen bijdragen aan een superleuke vakantie voor u en uw familie. Hartelijk dank voor deze mooie review.

Tot weerziens op Erperheide.

Center Parcs Erperheide

Niets dan liefde voor Erperheide,perfecte vakantie

Laura,
28-2-2019
  • Onderkomen9

Ik kom al mijn hele leven naar Erperheide en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om elders te gaan. Erperheide is veruit de beste van alle parken die we al deden. Sommige huisjes zijn inderdaad wat afgeleefd, maar wij komen niet om de hele dag in de bungalow te zitten, dan blijf je beter thuis. De bedden zijn er telkens Zalig! Toch even credits voor de poetsvrouwen, want wij kregen telkens een perfect proper huisje. Als er iets mis is, bijvoorbeeld een lamp die niet werkt, dan wordt dit binnen het kwartier opgelost, hoe goed kan het zijn. De aqua mundo is ook prachtig en ik hoop dat daar niet te veel verandert. Supervriendelijk personeel, soms wel arrogante studenten aan het werk. 1 tip bij de verbouwingen: dump die wc's met die plateau, gewoon vies is dat! Ons volgende verblijf boekten we al tijdens ons huidige verblijf, zoveel liefde hebben we voor Erperheide!

Jos Kruiter, General Manager, 1-3-2019

Beste Laura,

Heerlijk om te lezen dat Erperheide uw favoriete park is, tot weerziens op Erperheide !

Eens maar niet weer

Th Malestein,
25-2-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Mooi park , maar wat een vies huisje! Te vies voor woorden. Gedateerd en echt niet meer van deze tijd . Keuken valt uit elkaar, toilet ruikt niet fris, bedden ingezakt .

Jos Kruiter, General Manager, 28-2-2019

Beste Th Malestein,

Hartelijk dank voor uw reactie.Wij vinden het jammer te lezen dat u niet tevreden bent over de staat van de cottage. Wij hadden hier graag ook tijdens uw verblijf een oplossing voor gevonden. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Center Parcs Erperheide

Leuke week gehad met 2 kids (2 en 7)

Silvana,
22-2-2019
  • Onderkomen6

Voor ons de 2de keer in erperheide. Dit keer een kindercottage geboekt, bij aankomst troffen wij 2 spenen in het babybedje aan.....smerig hoor!. Beddengoed bij babybedje bestaat uit hoeslaken en dekentje (dun) voor de winter echt een slaapzak gebruiken....anders te koud. Fijne grote commode. Genoeg kastruimte. Dochter vond kinderkamer erg leuk met tafel en stoeltjes en grote krijtbord.

Zwembad en balabu grote favoriet. Jammer dat balabu al vroeg sluit.....bij andere keten sluit de indoorspeeltuin rond 2100 a 2200 uur.

Pony experience was dochter van bijna 8 goed bevallen...ze heeft het er nog over. Bowlen ook erg leuk. Family bike ook aanrader.....leuk voor de kids ook. Evergreene restaurant heerlijk gegeten s avonds. Pizza's gehaald....viel wat tegen, harde bodem. Supermarkt op park erg prijzig.......wij hadden boodschappen meegenomen. Veel Fransen op het park. Omgeving buiten park verder niet veel aan.