Zoover

Vakantiepark
5,6

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen5,1

Top service en heerlijk verblijf!

Karika
8-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ben door autopech op weg naar vakantiebestemming 5 dagen terecht gekomen op 't Blauwe Meer. Na 3 dagen auto nog niet gerepareerd, dag moeten verlengen, na 4 dagen nog eens een dag moeten verlengen. Nicole bij de Receptie krijgt echt een dikke 10, want heeft er alles aan gedaan om 't ongepland verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Keurige stacaravan, mooie nieuwe centrale recreatief centrum gebouw, schoon park en wat mij betreft zijn de slechte recenties uit de verleden tijd. 't Blauwe Meer is echt een mooi en fijn park met topservice.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Prachtig park

Sylvia
30-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Helemaal in orde !! Enige minpuntje uur moeten wachten voor we sleutel kregen omdat stacaravan nog niet gepoetst was maar voor de rest prima !! Half uurtje wachten op mijn malse biefstuk is normaal

Het water van het meer is niet vuil

De matras van het bed lag prima

Kortom prima park !!!

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

top personeel

melanie
12-5-2018
  • Activiteiten8

mooie omgeving, mooie ligging.. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedereen denkt mee aan het oplossen van probleempjes. Bedankt voor jullie hulp van de afgelopen twee weken....Ik kijk uit naar de zomervakantie....

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Uitgestorven maar netjes

Ramon
23-11-2010
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2

In de eerste helft van oktober waren de horeca en de supermarkt dicht in het weekeinde, behalve dan zaterdagochtend, wat betreft de supermarkt. Het chalet zelf was wel in orde, netjes en schoon.

Datzelfde geldt voor het park, hoewel er twee deuren verder een van de chalets letterlijk werd gesloopt, er zal wel een nieuwe voor in de plaats staan nu, wat nogal wat herrie maakte.

Het zwembad waarvan je gebruik kan maken ligt een eindje rijden weg, maar is ideaal voor een gezin met kinderen.

topper

marja poets
16-9-2008

ik ben al 30jaar vaste kampeerder en heb het er nog steets naar men zin ieder zal voor zigzelf wel een mening hebben maar somige mensen willen het uiterste uit de kan ik ben te vreden over alles

Gereisd Alleenreizend in juli 2008

in de korte periode dat ik er gewerkt heb heb ook ik veel

voormalig werknemer
13-7-2006
  • Onderkomen4

in de korte periode dat ik er gewerkt heb heb ook ik veel krietiek gekregen van zowel vakantieganers als bezoekers en ook veel gebreken op gemerkt zoals verwilderde staanplaatsen enz... de uitlaat plaatsen voor honden laten ook te wensen na beschadegingen aan andermans bezit en de bewaking is ook niet wat het is onvriendelijk en brutaal tegen over gasten en enzv.... ik raad dit vakantieverblijf niet aan voor mensen die er tot rust willen komen