Zoover

Sonya
4-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verschrikkelijk! Eerder weggegaan! Bah! Mobile home te smerig voor woorden! Kapot, gammel en stinkt naar oude kringloopwinkel. Vieze vuilniszakken laten ze door het park gewoon dagen staan! Half uur wachten op drankje bij bar. Vies stink water het meer, veeel herrie in de avond, Na noodnummer bellen doen ze gewoon slagboom niet open en gaat men nog tegen mijn Schelden terwijl ik met nood naar het ziekenhuis moet omdat mijn zoontje geen adem kreeg. Kortom Beter iets meer betalen voor ander park en dit park keihard voorbij rijden!! Echt zonde van elke euro die je hier aan uitgeef! En echt wij zijn niet moeilijk maar dit is echt verschrikkelijk! Camping oranje is jaloers op dit zooitje!

nooit meer !

Jessica
3-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Man man man waar moet ik beginnen, normaal schrijf ik geen reviews maar dit was toch wel iets waarvan ik jullie op de hoogte wil stellen. Allereerst de accommodatie, de stacaravan is oud vies lelijk smerig en vreselijk. Het bed is een plank met een topper als je je draait voel je de plank. Na een week met pijn in nek en rug terug naar huis.

Technische dienst doen hun best en maken dikke overuren. Overige Medewerkers van het park doen hun best maar zijn zwaar onervaren. Als de bediening zo zou werken in een gewoon restaurant hadden ze failliet geweest. Pannenkoeken waar je een uur op moet wachten en dan nog de animatie. Jonge meisjes die geen idee hebben wat ze doen, het is een aanfluiting. Tip voor het park, zorg voor schone en goed onderhouden verblijven en spendeer wat geld aan goede ervaren medewerkers tussen de onervaren. Ik geef iedereen het advies om hier NIET heen te gaan. Zonde geld zonde vakantieuren en tijd.

Diane
3-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Vond prima daar.

Dit was onze tweede jaar.

Om eerlijk te zijn vond ik bij het oude restaurant toch gezellige.

Jullie hebben het mooi gemaakt echt waar.maar ik denk dat jullie die platen er nooit op hadden moeten doen veel tewarm daar onder.

Kinderbparadijs top mooi gemaakt.

Servies was verder goed.

Was heel warm dat we daar waren dronk water kon het zelfs niet aan zat lood in dus geen drink water.ze hebben er alles aan gedaan.maar toen we weggingen zat het er nog in.

Dus moesten we zelf water kopen dat is jammer dat we geen water kregen.had een mooie servies geweest.

Verder was de caravan schoon.hebben niet veel gebruik van gemaakt omdat het over de 50 graden was binnen.

Dus buiten ook de taras was heel slecht tegels stonden omhoog door de wortels van de bomen daar moeten jullie wel wat aan doen.

Kijken of we volgendjaar terug komen of ook keer ander park bezoeken

Schaamteloos slecht

Familie Winters
2-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Niet voor herhaling vatbaar: De caravan was verschrikkelijk smerig, opgedroogde urine op het toilet, vloer vreselijk smerig, buitenkant van de caravan bemost, inboedel niet compleet zoals tekort aan bestek, geen opscheplepels, super kleine pannen voor een 6 persoons caravan, geen batterijen in de afstandbediening, geen deksel op de prullenbak en toen deze alsnog geleverd werd vol met spinnenwebben, deels kapot gasfornuis en na reparatie nog steeds kapot, twee lampen in de keuken en een van de buitenverlichting kapot, gammel trapje naar de deur.........Dan voel je je echt totaal niet welkom. Een flinke smak geld betalen voor een grote caravan en dan zelf de boel moeten poetsen. Schaamteloos slecht.

Ook veel verpauperde caravans en leegstand op het terrein. De hele uitstraling is niet uitnodigend.

De kinderen hebben zich gelukkig wel vermaakt, maar Het Blauwe Meer moet zich schamen.

Geen camping maar zigeunerpark

Evy De Maeyer
1-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

De titel zegt alles... wij stonden op een veld waar 6 caravans Romas stonden...je had er nog meer over het hele park... ze dede alsof alkes van hen was...hun kibderen slaan, tot 1 uur in de nacht joints roken en muziek. Het ergste was nog hun onveilig grote kampvuren .... en hun stapels vuiliszakken... de baas deed lekker met ze mee iov alle klachten van medekampeerders serieus te nemen.... undercover in het echt....

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Fantastisch.

Linda Borg
29-7-2019
  • Onderkomen10

Super leuk park met geweldige animatie.

Hebben ons hier allemaal super goed vermaakt.

Zijn 2 weken geweest in een 6 persoons chalet en de tijd van ons leven gehad.

Prima te doen!!!

Mb
28-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor alle azijnzeikers! Wat verwachten mensen bij aankomstdagen dat je zo ff door kan rijden? Faciliteiten prima te doen alles keurig zwembad misschien iets klein maar om lekker af te koelen prima te doen enige minpuntje is het restaurant gebeuren onervaren personeel maar ze proberen het er beste van te maken! Voor de rest prima park en ligging...

Nooit meer,

De boer
26-7-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Aankomst: chaos lange rijen verkeer staat helemaal vast mensen agressief personeel geen aansturing.

Caravan: voor de prijs is het normaal.

Park: regels worden niet nageleefd na 23:00 nog veel herrie,dronken mensen grote groepen die tot diep in de nacht feest vieren bij de caravan.

Heel veel honden voornamelijk vecht honden pitbulls etc. Deze lopen ook los onze boomer die aan de riem is toen gegrepen en kon naar de dierenarts met flinke wonden.

Zwembad veels te klein je kan geen zwemslag maken want zit bomvol.

Standbad wel erg leuk maar is net een broeikas zo heet.

Restaurant: bediening niet ervaren verkeerd eten wordt er gebracht en lang wachten op je drankje.

Buiten meer: maar een klein gedeelte om te zwemmen de rest is om te vissen. Meer is eerder bruin als blauw en water is door de kilo's visvoer ontzettend smerig. Je badpak en je lichaam zitten onder de bruine drap als je eruit komt.

Wij komen hier nooit meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke faciliteiten, maar ook veel verbeterpunten

Mary
25-7-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Prima camping. Kinderen hebben zich goed vermaakt in de (met tent overdekte) speeltuin. Binnenzwembad is leuk, met grote glijbaan, bubbelbad en peuterbad. Binnenstrandje ook een aanrader. Wel trage bediening. Bediening vergat bestelling, half uur gewacht op eten, terwijl amper tafeltjes bezet waren. Aankondiging kinderdisco, bleek er buiten seizoen niet te zijn.

Bij de receptie een klacht ingediend over 2 avonden geluidsoverlast. Onaangekondigd harde dj muziek op het terrein. Zelfs na 23:00u (tot 01:00u!), wanneer het stil moet zijn op het park. Kinderen vaak wakker. Vakantie eerder afgebroken hierdoor. Personeel horeca wist pas last minute van de muziek/festival. Achterstallig onderhoud caravan bij receptie gemeld. Oa gevaarlijk gammel trapje voor stacaravan.

Na terugkomst de klacht gemaild naar Oostappen. Reminder gestuurd. Reactie: dat er bij de receptie niks gemeld zou zijn door ons! Nog 2x gemaild, maar geen reactie. Schandalig.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Toppie

Lilian
24-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Na vele slechte secties te hebben gelezen waren we bang voor het ergste. Niets is minder waar. Schoon goed bijgehouden park, vele speel voorzieningen, mooi zwembad en overdekt strand, mooie vijver, misschien nog niet helemaal af. super terras en vele activiteiten voor ieder wat wils. Caravan niet super schoon maar ook niet "smerig" alles aanwezig. Iets kappot dan wordt er volgende dag meteen nieuw gebracht. De caravans zien er allemaal goed uit ook de vaste plaatsen. Gezellig volk veel Nederlanders nette bediening die hard werken met 40graden! Prima matrassen en ja een caravan is niet groot maar het terras wel;)

Je bent op vakantie en niet thuis dus al met al voor herhaling vatbaar!