Zoover

Geen Oostappen meer voor ons

Suus
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hadden een stacaravan , vieze bank met kruimels van de vorige gasten. Vies wc papier en wc rollen onder de caravan. Dit gemeld bij de receptie, en er kwam iemand om dit op te ruimen, maar pas na 3 x vragen. Met een sigaret in zijn mond (!) kwam hij dit opruimen. De kussens roken enorm vies naar zweet en lijfgeur. Op de plattegrond was te zien dat de caravan naast een grasveld stond, maar in werkelijkheid was het een oude tennisbaan waar het gras uitgroeide, waarom wordt hier niet een grasveld van gemaakt of een speeltuintje ? Midgetgolf was gratis, alleen jammer dat er schelpen rondom de banen liggen, en dat kinderen de schelpen op de midgetgolf banen gooiden. Mooie visvijver, alleen weinig ruimte waar werkelijk gezwommen kan worden.

Superleuke week gehad

Familie Vonk
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Superleuke week gehad!! accomodatie was prima lekker ruim 6 persoons en prima schoon, we hoorde veel geklaag om ons heen maar wij konden ons daar niet in vinden!! Leuke eerste avond gehad met optredens van verschillende artiesten. Circus geweest hebben wij ook echt van genoten. En mensen die klagen over tokkies ja het is geen 5 sterren camping maar daar betaal je ook naar het is een gezellige camping waar je plezier kan maken. kortom een leuke week gehad en wij gaan ieder jaar naar oostappen en hebben nog nooit problemen gehad en 1x wel met een vies huisje en dat was binnen korte tijd opgelost door ons een nieuw schoon huisje te geven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijne vakantie met super leuke animatie!

Marco
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij stonden 2 weken met onze tent op de vakantiepark. We waren wel wat huivering na het lezen van de recensies. Moet zeggen ondanks dat het sanitair niet altijd schoon was (dit komt ook door de mensen die er gebruik van maken en het smerig achterlaten door bijv wc's vol te proppen met wc papier!) We hebben ons prima vermaakt. Catering was goed, eten goed te doen en niet zoals eerder omschreven dat je een uur zou moeten wachten tot je bestelling geserveerd werd. Onze bestellingen waren meestal binnen een kwartier klaar. We willen in ieder geval het animatieteam bedanken voor de leuke activiteiten. Onze kinderen hebben echt genoten van de spelletjes, activiteiten en de shows! top!! we willen daarom Jordi, Rilana, Sem en Frank hartelijk bedanken!!

Voor ons niet weer

BNFM
15-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

We hebben voor 5 dagen niet veel hoeven betalen, daarom verwachtte wij ook niet veel, toch een update:

De stacaravans dateren uit 1980 en zijn voor geen cent veranderd/opgeknapt. De matrassen zijn geen matrassen meer te noemen, enkel alleen harde ijzeren veren. Indien je met je eigen camper/caravan of tent zult gaan heb je meer plezier van je vakantie omdat het park wel geweldig is voor kleine kinderen (vanaf 2 tot een jaar of 6)

Het overdekte strandbad is geweldig, het overdekte chloorbad is veel te klein voor zo’n grote camping en het water mega koud. Jammer dat ze daar zo voor gekozen hebben.

Bedwantsen, onvriendelijk personeel.

Rogier
14-8-2019
  • Onderkomen1

bij oostappen blauwe meer geweest voor 19 dagen geboekt, maar vroegtijdig afgebroken wegens uitbraak bedwantsen hele gezin onder de uitslag en naar dokter geweest(wordt afgedaan met een paar miezerige wasmunten, dit is geen afhandeling), heb veel mensen gezien daar met zelfde uitslag Bent u afglopen tijd hier ook geweest of bent u er nog en heeft u ook veel jeukende uitslag, maak er werk van.. Zeer harde muziek over gehele park te horen tot diep in de nacht kost je je nachtrust. Merendeel van het personeel is traag en bekt iedereen grof af. Voor ons zeker nooit Wat een slechte vakantie.

Echt een aanrader!

Stephan Kuipers
11-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Ik snap niet waarom mensen zulke slechte reviews schrijven. Ik ben met mijn gezin (vrouw en 4 kinderen - van 2 tot en met 11 jaar -) voor twee weken naar Blauwe Meer geweest. Vooraf las ik alleen maar slechte reviews (op Google) en ging enigszins bevoordeeld er heen. We zaten in een 6 persoons Mobile home waar alles schoon was, in vergelijking met vorig jaar op ander park. Onze kinderen hebben zich twee weken vermaakt met hun animatieteam, binnen zwembad (waar het i.v.m. hitte wat drukker was dan normaal), binnen strand en buiten speelplaatsen. Waar je ook heen ging met vragen, alleen maar vriendelijk personeel. 'S avonds verschillende toiletten bekeken (reviews over smerige toiletten) en geen smerige toilet aangetroffen. Onze geiser ging kapot en binnen 10 minuten kwamen ze langs en binnen 15 minuten gerepareerd. Met een leeg gevoel gingen we weer naar Groningen. Ik sluit af om te zeggen dat Blauwe Meer echt een aanrader is!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Snap niet de negatieve recensies

Marie
8-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij gingen met een onderbuik gevoel hierheen na het lezen van de recensies. Flessen schoonmaak mee. Bij receptie na 25 minuten ingecheckt. Vrolijke mensen. Caravan was schoon. Wij zaten perfect achter in in de 400 serie. Plekken hadden daar genoeg ruimte. Hadden defecte tv, werd gelijk nieuwe gebracht. Zwembad is idd klein. Binnen plaza erg mooi geworden. Wel erg warm. Entertainment was prima. Genoeg activiteiten worden georganiseerd. Meertje was heerlijk. Elke keer gecheckt op buitenzwemmen.be. en waardes zijn goed. Staan wel veel oude caravans, maar als je daar niet aanstoort, heb je prima vakantie. Wij konden ook gewoon zwemmen bij Hengelhoef. Stond bij onze reservering, dus zou niet weten waarom het niet kon. Is wel 35 minuten rijden. Wij hebben 2 fantastische weken gehad! Wel raar dat de visvijver groter gedeelte is dan het zwemgedeelte. Dus voor degene die nog gaan fijne vakantie.

Zou het niet doen

Rob
6-8-2019
  • Onderkomen1

Zou een andere camping kiezen heb drie kids maar het animatie team is onervaren en doen aparte spelletjes.

Het is oud en vervallen en smerig.

Het nieuwe gedeelte is klein slecht bezet en bij drukte wil je er echt niet zijn.

Best wel een deceptie als je een gewend bent om naar een normale camping te gaan als je de negatieve recensies leest klopt dit allemaal behalve van de mobile homes heb ik geen weet want zit gelukkig in mijn eigen tent.

Kijk alsjeblieft naar wat anders want hier komen wij nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

slechte service, zeer vieze accomodatie nooit meer

angela
5-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

ons verblijf was TE KLEIN, TE SMERIG, ontzettend onbeleefd en onvriendelijke mensen aan de balie, waarvan je een grote mond krijgt. huisje was vies... haren...bloed...tandpasta...en vlekken waarvan je niet wil weten wat het is, stopcontact wat half uit de muur hangt geen plaats voor een kinderbedje en als antwoord krijg je dan dat je het babybedje maar op een eenpersoonsbed moet zetten en moet kijken of het blijft staan. oplossingen worden er niet geboden ja even snel opnieuw schoonmaken maar je moet niet zeuren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Vies en slecht onderhouden park, binnenstrand leuk

Sharon
5-8-2019
  • Onderkomen2

Wij hebben hier 8 gekampeerd. Het is een goedkope camping en dus verwachtten wij geen 5sterren. Echter, zelfs voor low budget vinden wij dit niks: kleine kampeerplekken, zeer slecht/achterstallig onderhoud van het park, sanitairgebouwen zijn naast slecht onderhouden onwijs smerig (sinds dag van aankomst was 1 damestoilet al kapot: overstroomde continu waardoor het toiletgebouw onder water stond, na meerdere meldingen is dit op dag van vertrek nog niet gefixed). Zelfs direct na schoonmaak is het sanitairgebouw ontzettend vies te noemen.

Bizar slechte animatie.

Het nieuwe complex op het park is leuk. Het overdekte strandje vonden onze kinderen geweldig. Het overdekte zwembadje is echter veel te klein voor zo'n groot park (ongeveer 5*8 meter).

De zwemvijver heeft allemaal bakstenen en scherpe onderdelen op de bodem, daardoor niet veilig voor kinderen.

Het winkeltje is ontzettend klein en heeft amper iets te koop.

Voor ons nooit meer.