Zoover

Vakantieparksterstersterster
5,6

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen4,9

een woord ga hier niet heen!!!!en wel hierom

dolfijn
17-7-2008

een woord ga hier niet heen!!!!en wel hierom. wij zijn net terug van deze camping.we hebben veel betaald voor niks 2 weken een stacaravan gehuurd de caravan was vies en lekte. de tuinstoelen waren te vies om op te gaan zitten bij aankomst eerst een half uurtje gepoetst. zwembad is van 14.00-18.00 open en het water is ijskoud. snackbar is open van 16.00-20.00 en dat in het hoofdseizoen niet te geloven animatie voor kinderen van 11 tot 16 is waardeloos wat ze beloven maken ze niet waar.de poolse mensen komen met vele te gelijk samen voetballen. en zwemmen.

beheerder van de capmingwinkel is erg onvriendelijk tegen kinderen.jammer dat deze camping op deze manier draait.zoek een andere camping maar niet deze !!!!!

misschien eenmalig

van Veen
15-7-2008
  • Onderkomen7

wij zijn op 30 juni aangekomen,en wat een aanfluiting was dit zeg!!!

zwembad niet open aangezien er geen toezicht was en het was notabene ruim 30 graden dus dan maar in het meertje zwemmen wat eigenlijk niet mag,maar jammer dan want de kinderen moesten toch verkoeling hebben in water.

Verder was alleen het voetbalveldje een prima vermaak want de disco was nog niet eens open en na 3 dagen toen deze open was stond er geen kip behalve de dj zelf.

Snackbar was ook pas 01 juli open en wij kunnen niet zeggen daar gaan we vaker wat eten,want zo lekker was het niet eens.

Het restaurant was alleen leuk voor het vertier van het entertainmentteam wat overigens 100% goed was.

Verder willen wij nog kwijt dat het seizoen dus pas begint op ca. 12 juli,want voor deze tijd is er geen steek aan.

Al met al toch een leuke vakantie genoten.

wij als vaste campeerders hebben het er wel voort gezien 2

mops
14-7-2008

wij als vaste campeerders hebben het er wel voort gezien ten eerste het zwembad om 2 uur open en om 6 uur al dicht friettent de bediening niet tegeloven de polen huppelen vrolijk het park weer over waar zijn jullie mee bezig om z,n camping zo ten gronde te laten gaan ieder jaar hoor ik zeggen dit houdt geen stand maar nu zitten ze zowat aan de grond met alles onvoorstelbaar hoor dat het te koop staat en hoop dat het morgen nog door andere mensen behrrt wordt de camping is zeker geen aanrader

Wij gaan nu deze zomer voor de derde keer naar de Blauwe 3

Jeanine
12-7-2008

Wij gaan nu deze zomer voor de derde keer naar de Blauwe meer in Lommel.

De kampeerplaatsen zijn ruim, de plaats waar je wil staan kan je reserveren,alleen een minpuntje de kosten die eraan zijn verbonden vinden wij schandalig.

In deze dure tijden moet je toch blij zijn als mensen boeken, want in de Meivakantie zijn wij er ook geweest en was het veld waar wij stonden bijna leeg.

De kosten voor een hond vindt ik ook niet redelijk, wij gaan nu 3 weken en het kost ons voor de hond €147.00 en de hondentoiletten worden ook nog eens slecht schoongemaakt.

Verder aan de receptie zijn ze zeker vriendelijk.

De nachtbewaking mag zich wel wat meer laten zien.

En 1 heel slecht punt is het ZWEMBAD, dat is ijskoud.

Eens maar nooit meer !

Fam. Roest
12-7-2008

Dacht na de recensies te hebben gelezen ( positief of negatief ) toch te boeken en mijn eigen mening er op na te houden. Mijn mening is dat de ligging mooi is (af en toe hoor je idd het testcircuit) Het park was saai vooral voor tieners was er weinig tot niks te doen. In de disco stond 1 persoon en dat was de dj. Misschien kwam het doordat we vroeg in het seizoen waren. Geen verwarmde zwembad zoals aangegeven. Zwembad was bovendien dicht met het mooie weer ivm geen redder aanwezig. Subtropisch zwembad in de nabije omgeving is +/- 40 min. rijden met de auto. Geen restaurant aanwezig alleen een snackbar waar je 1 voor 1 wordt geholpen en dan nog rauwe patat krijgt.

Hoorde dat het park ontzettend terugloopt en dat zie je ook aan het aantal caravans wat te koop staat. Dat verklaart genoeg.

1 week geweest gepland voor 2 weken gelukkig niet

Hoffies
10-7-2008

1 week geweest gepland voor 2 weken gelukkig niet. Zwembad pas om 2 uur open water koud sluiting 6 uur (dit zijn geen tijden voor op een camping). Restaurant maar daar kun je niets eten. Patattent niet te eten. Heb gehoord dat de camping te koop staat laten het denk ik dood bloeden. De mooie praatjes van de folder op internet daar klopt niets van.

Mijn zoon was nog blij met het voetbalveld.

als je van autoracen houd zit je er prima, er is een test

de blauwe badkuip
27-5-2008

als je van autoracen houd zit je er prima, er is een test cirguit van ford op een steenworp afstand en hoord iedere 7 minuten het gebrul van een formule 1 motor racen, zeer hinderlijk en dat zegt niemand in de reclame.

Gereisd Familie in mei 2008

ik vind het slecht dat 65 plussers zoveel entree moeten de

naatje
5-5-2008

ik vind het slecht dat 65 plussers zoveel entree moeten betalen!!!

ook de friettent is erg slecht

Gereisd Familie in mei 2008

Wij staan nu een jaar op deze camping voor vast en hebben

Kanters
5-3-2008

Wij staan nu een jaar op deze camping voor vast en hebben het zeer naar onze zin. Er is altijd wel wat aan- of op te merken, maar de beste stuurlui staan aan wal. Ze doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken maar dat lukt toch niet helaas.

Gereisd Familie in maart 2008

Net terug van een midweekje, gemiddelde score, wel is het

contente mens
3-3-2008

Net terug van een midweekje, gemiddelde score, wel is het een mooie omgeving en in lommel is genoeg te doen, dus lekker er op uit

lekker eten bij Pierrot-Marloe in lutlommel, heel vriendelijk zeker tegen de kinderen die ook nog een leuk aandenken kregen heel fijn

een ijsje na bij de Scheppe in centrum lommel en dan weer op de fiets terug naar het Blauwe Meer

je moet zelf ook wat willen ondernemen als je in deze tijd naar een park gaat