Zoover

Vakantieparksterstersterster
5,6

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen4,9

Mooi centrum. Slechte, vieze en onveilige stacaran

Jennifer Blokker
1-11-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Een super mooi centrum wat geheel vernieuwd is. Vriendelijk personeel.

MAAR de stacaravan is echt oude troep. Het stonk naar frituurvet, er ligt veel stof op de vloeren en alles is vies en half vergaan. Er lagen veel hondenharen. Er kan nergens een babybedje in de kamers dus we hebben noodgewongen apart geslapen zodat ik met de baby in een bed kon.

De stacaravan is alles behalve kindvriendelijk. We zijn met een baby van 10 maanden en een kindje van net 3. Er zit geen kinderbeveiliging op de stopcontacten, de buitendeur kan vanaf binnen niet op slot en er is een gaskachel die kokend heet word aan de buitenkant. Wij hebben het gasfornuis als kachel gebruikt om te voorkomen dat een van de twee zich zou verbranden.

Redelijk

Kim
28-10-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Animatie viel tegen, erg op kleine kinderen gericht.

Bij de bingo alleen maar rare prijzen voor volwassenen in plaats van dingen voor kinderen.weserom ook grapje gemaakt over het getal 69

Smiddags midden op de dag verplicht aanmelden voor activiteit in de avond.

Waardoor je dus of de activiteit mist of moet zorgen dat je op tijd terug bent.

Wij stonden op een veld achteruit gebouw voor zakelijk gebruik( huisvesting voor mensen die daar in buurt werken) veel lawaai en vooral veel alleenstaande mannen.

De eerste avond eten besteld in restaurant om mee naar caravan te nemen. Duurde 1:20 minuten voor we het eten konden meenemen en het was niet druk. Iets om rekening mee te houden.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Gebrek aan inzicht doet enorme investering te niet

Maichel Willems
22-10-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Door de vernieuwing (Overdekt zwembad met sauna en stoombad, overdekt zandspeelplaats, restaurant en snackbar) die heeft plaats gevonden en de vernieuwing die er nog aankomt is het centrum van het park erg mooi geworden. Verwacht echter niet te veel van de stacaravans, deze zijn oud en vies. Door mismanagement slaan ze de plank enorm mis. De accommodaties zijn ronduit slecht te noemen. Ook de rest van het park doet rommelig en verwaarloost aan. Veel verlaten stacaravans met opengebroken deuren en ingezakte daken. Gewoon ronduit zonde, ruim op die troep zou je denken. Dit vind ik gebrek aan inzicht door het management. Dit trek gewoon een bepaald type mensen aan (tokkie gehalte) waardoor het er niet beter op wordt. Personeel receptie was zeer vriendelijk. Restaurant kan vlotter maar ook hier weer mismanagement door (goedkope) mensen aan te nemen met weinig ervaring en niet de klant als klant zien. Het kan allemaal zoveel mooier/beter

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Leuke vakantie gehad, paar kleine puntjes

Groenbos
18-10-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuk park, genoeg te doen.

Animatie aanwezig. Wat ik wel slecht vond is dat het animatie programma afweek van het formulier die we kregen bij inchecken. Verder miste we in de accommodatie een koekenpan. Dit aangegeven, zou gebracht worden maar volgende dag nog geen pan. Waardoor we niet konden koken, en verplicht waren eten te halen. Na 3x te hebben gevraagd, uiteindelijk de pan gekregen.

Zwembad is mooi, wel klein, maar keurig schoon etc...

Binnenstrand is ook erg leuk voor de kids. Alleen wel fris in 't najaar.

Wel een opmerking naar 't animatie team... Bij de bingo 69 noemen en dan zeggen dat strandje waarvan de ouders wel weten wat ik bedoel vind ik niet kunnen met kinderen erbij. Mijn dochter van 9 jaar vroeg nu wat 't betekende..

Helemaal prima

A.Leuering
14-10-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Keurig geholpen bij de receptie

Huisje was ruim (6 persoons)

Hou er wel rekening mee dat de bedden niet heel groot zijn

Ik vind het meer een 2 volw en 4 kinderen huis

Het huisje was redelijk schoon

De omgeving is echt fantastisch om te wandelen en om te fietsen echt top

Het zwembad is niet groot maar juist voor onze kids bijna 10 en 7 perfect want dan mochten ze alleen

Het binnenstrand is top

Wij hebben echt een fijne mini vakantie gehad

Voor het geld oke

Michiel
27-9-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Buiten hoog seizoen is er totaal geen kinder activiteit. Maak Dan een meer prijs knutselpakketje. Voor in de regen

Met een bord met mascotte erop en een brievenbus 'knutselen voor mascotte' perfect om kinderen bezig te houden als het hoost

Mobile home was binnen schoon en net afgewerkt. Jammer dat de tegels niet Lopen van trapje naar weg gevolg extra modder binnen.

En een haakje voor snachts zodat kids niet naar Buiten kunnen Lopen

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

NOOIT MEER - SCHANDALIG

Nathalie
23-9-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Bij aankomst, ontzettende stank in de receptie, om misselijk van te worden.

Dame aan de receptie onvriendelijk, hadden meer de indruk haar te storen dan wat anders.

Bij aankomst in de mobil-home, vies, haren aan het toilet, in de koelkast, overal stof en n iet van een paar dagen geleden. Douche waar je niet in wil staan, zo vuil, nooit gepoetst geweest volgens mij, matras helemaal oud en verscheurt.

Lakens met haren in, schimmel, slechte geur.

Dit gemeld bij de receptie en 3 drankbonnen gehad. Schoonmaakploeg terug gekomen maar die beruis nederlands sprak.

Vervallen domein, stonden bij de tennisbaan, veel vervallen caravans.

Zwembad niet hygienisch, mensen douchen niet voor ze het zwembad in gaan en komen met de schort van buiten, cabines stonden onder het water omdat het niet wegkan.

Glijbaan gevaarlijk, toezicht maar half en laat alles toe, jongeren die hun wet willen doen.

Loslopende honden wat normaal niet mag,enz...

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Leuk voor kinderen, slecht accommodatie

Tanja
11-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen4

Leuk voor de kids, vooral het nieuwe binnen gedeelte, met strand. Dat is echt veel klim en water plezier! Zwembad ook prima. Buiten meer, waar je ook kan vissen. Leuk animatie team, enthousiast en wordt veel georganiseerd. Bij aankomst kortingsbonnen voor horeca, top, grote plaza. Midgetgolf is gratis. Geen autovrij park, maar er werd netjes gereden. Treintje die op het park zou rijden was er niet. Bosrijke omgeving.

Accommodatie ben ik minder over te spreken. Niet alles was heel (kapotte kruk, en opstap naar mobile home). Inventarisatie was niet compleet, dit aangegeven maar is nooit aangevuld. Bank schreef, niet schoon, deuren die klemmen. Beetje oud en aan vervanging toe.

Bij het zwembad waren maar 6 omkleed hokjes! Echt veel te weinig, je stond echt 10 minuten te wachten om je om te kunnen kleden. Er qua hygiëne konden we ook nog we wat verbeteren. overvolle tafels die niet werden afgeruimd, prullenbakken die uitpuilden. Spijtig.

Geen 2e keer meer

Roussen
2-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Met een dubbel gevoel door alle recencies naar het blauwe meer geweest. Met kids van 2 jaar , 5 jaar en 8 jaar.

Bij aankomst netjes geholpen aan de receptie. Kempenland mobile home 6 pers geboekt. In het huisje aangekomen , heel slecht schoongemaakt. Bij de receptie gemeld en er werd direct actie ondernomen. Alleen zouden ze gelijk komen dit duurde helaas een uur. Daarna wel schoongemaakt. Verouderd En wel een aantal dingen toe aan vervanging. Wat jullie wel mogen vermelden is het feit dat de 2 kamers met 1 persoonsbedden echt voor kinderen zijn. Ruk geslapen dus.

Verder een mooi park , echt super leuke binnenspeeltuin maar voor de jongste van 2 geen aanrader dit staat nergens vermeld. Ze was echt nog te klein. Zwembad heel klein , maar we zijn gratis gaan zwemmen bij de Hengelhoef. Wel echt een super leuk zwembad.

Verder leuk verblijf gehad , maar niet om een 2e keer te boeken.

Geweldig mooi park

Anton Hagenbeek
28-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super mooi park geworden super vermaakt zijn met lood in de schoenen weer vertrokken na een heerlijke vakantie